تابلو دیواری چوب

0

تابلو دیواری چوب

تابلو دیواری چوبدر مورد تابلو دیواری چوب چه می دانید؟ اگر به دنبال یک دکوراسیون خوب و متفاوت هستید، توصیه می کنیم این نوع تابلو را امتحان کنید.

این روزها تزیینات با تابلو، همه گیر شده است و بسیار جواب می دهد. شما نیز بهتر است از هزینه های گراف برای دکوراسیون های خود خودداری کرده و راههای بهتر و ارزان تر را امتحان کنید.

تابلو دیواری چوب

جنس تابلو دیواری که انتخاب می کنید می تواند به تنهایی معنای متفاوتی داشته باشد. وقتی شما تابلوهای شیشه ای به کار میبرید، یک نوع شفافیت خاص را ایجاد می کنید، تابلوهای فلزی و متریال های جدید نشان دهنده ی دوران جدید و مدرن است.

یک تابلوی دیواری چوبی نیز گرمی و آرامش خاص خودش را دارد. تابلو دیواری چوب را احتمالا در جاهای زیادی دیده اید. این تابلوها همه پسند و جذاب هستند  و تقریبا هر فضایی را می توانند از خشکی دربیاورند و تزیین کنند.

یک توصیه ی خوب برای داشتن یک دکوراسیون خوب این است که از تابلوهای چوبی که حاصل دست هنرمندان خودمان است بهره ببرید. به علاوه این تابلو دیواری چوب می توانند یک هدیه ی ارزشمند به اطرافیان و دوستان باشد.

آیا لازم است دیوارها را تزیین کنیم؟

شاید از خود بپرسید چه لزومی دارد دیوارها را تزیین کنیم. قواعد زیبایی شناختی تمام آنچه در برابر دیدگان انسان قرار دارد و در دید ناظر حضور دارد را قابل تزیین کردن می داند.

بخش جدا نشدنی و غیر قابل انکار خانه های ما، دیوارها هستند. این دیوارها هستند که پنجره ای بر آنها می گذاریم که دریچه ای باشد به دنیای بیرون.

در همین حال بخش های زیادی از آن را ساده و بدون تزیین رها می کنیم. شما کافیست یک تابلو دیواری چوب مناسب بر روی دیوارهای خانه یا محل کار خود نصب کنید تا بدانید اینها نیز مانند پنجره ای روبه دنیای بیرون کار می کنند.

تابلو دیواری چوب، خستگی چشم ها را برطرف می کند و می تواند دکوراسیون خانه ی شما را زیباتر از آنچه هست، کند. پیکاسو می گوید: “این هنر است که غبار روزمرگی را از جان آدم دور می کند” برای همین تزئین و پیراستن نوعی هنر به حساب آمده و این تاثیری روحی و معنوی در جان شما باقی خواهد گذاشت.

در طراحی داخلی به دیوارها اهمیت زیادی می دهند. تابلو دیواری چوبی یکی از صدها گزینه ای است که طراحان داخلی در کارهای خود به آن مراجعه می کنند.

این تابلوها هم زیبا هستند هم در خود پیام های هنری زیادی برای انتقال دادن دارند. یک تابلوی دیواری مناسب می تواند هارمونی و تعادل را در میان اجزای مختلف خانه برقرار کند. البته که می توان برای تزیین دیوارها از ساعت، پوستر؛ آینه و … نیز استفاده کرد. اما هیچ یک نتوانسته و نمی توانند جای یک تابلو دیواری چوب زیبا را بگیرند.

تابلو دیواری چوب را کجا نصب کنیم

امروزه تابلوها را در همه جا می توان دید. در کافه شاپ ها، تابلو دیواری های بزرگ نصب می کنند. تابلوهایی که برای مشتری ها جذابیت دارد.

در لابی هتل ها و مکان های عمومی، در رستوران ها و فضاهای اداری و آموزشی نیز انواع تابلو دیواری چوب را به کار می برند. این تنها مخصوص خانه و فضاهای داخل خانه نیست.

استفاده از تابلوها هیچ گونه محدودیتی ندارد. تنها باید نوع مناسب و مخصوص تابلو را برای فضاهای مختلف خریداری کرد. با توجه به اینکه ابعاد دیوار چقدر است.

مطمئنا دیوارهای لابی یک هتل بسیار بزرگتر از دیوار اتاق خواب شماست. پس شما برای خرید تابلو دیواری چوب برا این دو فضا انتخاب های متفاوتی خواهید داشت.

اگر برای فضاهای بزرگ از تابلوهای کوچک استفاده کنید، به چشم نمی آیند، چنانچه برای فضاهای کوچک نیز از تابلوهای بزرگ استفاده کنید، تابلو بر فضا چیره می شود، در این حالت اتاقی برای تابلو تهیه کرده اید، نه تابلویی برای اتاق.

برای همین باید بسیار به تناسبات دقت داشته باشید. ابعاد تابلو  و ابعاد اتاق و آنچه در اتاق هستند مهم است حتی شکل لوازم و مبلمان های داخل اتاق نیز مهم است.

اگر نامنظم هستند و از نظم خاصی پیروی نمی کنند می توانید تابلوی دیواری چوبی چند تکه تهیه کنید و آنها را به طور نامنظم در کنار هم قرار دهید.

بهترین جا برای نصب تابلو دیواری 

بهترین جا برای نصب تابلوی دیواری چوب کجاست؟ اگر این تابلو را به داخل خانه می برید، پیشنهاد ما این است که آن را در نشیمن و یا پذیرایی بر روی دیوار پشت مبل های خود نصب کنید.

این تابلو را اگر کنار تلویزیون بگذارید، شاید موجب حواس پرتی شود. هر چه اطراف تابلوی شما خلوت تر باشد، بهتر است و بیشتر به چشم می آید.

این را همیشه به یاد داشته باشید. چنانچه تابلوی دیواری چوب برای فضاهای عمومی مانند اتاق انتظار شرکت میخواهید آن را دقیق روبه روی جایی که ارباب رجوع ها می نشینند نصب کنید، اینگونه آنها دیرتر از منتظر ماندن برای شما خسته خواهند شد.

همانطور که دیدید تابلوها پتانسیل های زیادی برای برطرف کردن مسائل دارند. تنها کافیست قبل از خرید خود حتما نمونه های جدید و مناسب را بررسی کنید.

هر چه بیشتر برای خرید خود وقت بگذارید درنهایت امر از خرید خود راضی تر خواهید بود. برای مطلع شدن از نمونه های جدید می توانید به صورت اینترنتی تحقیق های لازم را انجام دهید.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد