تابلو دیواری چند تکه

0

تابلو دیواری چند تکه

تابلو دیواری چند تکهآیا به دنبال یک تغییر در دکوراسیون خانه و یا محل کار خود هستید. یکی از جدیدترین المان های دکوری که می توانید به کار ببرید، تابلو دیواری چند تکه است.

این نوع تابلوها بسیار زیبا هستند و ویژگی های خاصی دارند که آنها را برای کاربری ها و فضاهای مختلف مناسب کرده است. برای آشنا شدن با این نوع تابلو، با ما همراه باشید.

تابلو دیواری چند تکه

تابلو دیواری چند تکه می تواند نقش یک دکوراسیون اصلی و بسیار زیبا را در خانه و محل کار شما ایفا کند. امروزه تابلوها را از جمله شیک ترین و بهترین وسیله های تزئینی دیوار می دانند.

پیشنهاد ما این است که دیوارهای خانه ی خود را با تابلو دیواری چند تکه تزئین کنید. این تابلوها جدید هستند و طرح ها و شکل های متنوع و بسیار شیکی دارند.

در خرید تابلو دیواری چند تکه، نکاتی وجود دارد که باید حتما آنها را مد نظر داشته باشید. شما در خرید این نوع تابلوها هیچ گونه محدودیتی ندارید.

تابلو دیواری چند تکه نقاط قوت و مزیت های خاص خود  را دارد که باعث شده است برای کاربری های مختلف و مصارف مختلف خریداری شود.

شما برای هر وسیله که خریداری می کنید باید به نکات مختلفی توجه کنید، تابلوهای دیواری نیز از این قضیه مستثنی نیستند. برای همین به دقت متن زیر را بخوانید.

تابلو دیواری چند تکه را کجا می توان به کار برد

ویژگی های این نوع تابلو به گونه ای است که برای مصارف مختلف می توان آن را به کار برد. برای خانه های بزرگ و کوچک می توانید از آن استفاده کنید.

برای تزئین کردن و استفاده از دیوار به عنوان یک عنصر تزئینی در طراحی داخلی می توان از تابلوها استفاده کرد. امروزه پیشنهاد و توصیه ی بسیاری از معماران و طراحان به کار لردن این نوع تابلو در جاهای مختلف است.

اگر به طراحی های مختلف نیز دقت کنید، انواع تابلو دیواری چند تکه را خواهید دید. این نوع تابلو لوکس و شیک است، مخصوصا اگر خانه ی شما کوچک است و نمی توانید در دکور قسمت های مختلف مانور دهید، می توانید یک تابلو دیواری چند تکه بر دیوار نصب کنید و زیبایی خانه ی خود را چند برابر کنید.

خیلی مهم است که تابلویی که خریداری میکنید با طرح و نوع دکوراسیون خانه ی شما هماهنگی داشته باشد. بسیاری به صورت خودسرانه این نوع تابلو را خریداری می کنند و نصب می کنند اما متوجه می شوند که تناقضی میان تابلو و مبلمان وجود دارد.

برای همین ما توصیه می کنیم هارمونی و هماهنگی را در دکوراسیون خانه ی خود را حفظ کنید. برای پذیرایی ها و نشیمن های خود، انتخاب یک تابلو می تواند بسیار در زیبا به نظر رسیدن خانه شما تاثیرگذار باشد.

حتی می توانید در دیگر قسمت های خانه، از جمله آشپزخانه، اتاق خواب و راهروها نیز این نوع تابلو را نصب کنید. مطمئنا شما عکس عروسی خود را در تابلو دیواری چند تکه پذیرایی قرار نمی دهید!

انواع تابلو دیواری

انواع مختلف این نوع تابلو را می توانید بسته به اندازه دیوار و ویویی که می خواهید خریداری کنید. تابلوهای سه تکه، چهار، پنج، هشت تکه و بیشتر را می توانید تهیه کنید.

مواظب باشید زیاد نباید ویوو را شلوغ کرد. امروزه شما می توانید عکس های مد نظر خود را به صورت تابلو سفارش دهید. وزن این تابلوها را باید در نظر داشته باشید.

در هنگام نصب حتما باید به استحکام بخشی آن توجه کنید. بهتر است این نوع تابلوها را از جنس MDF تهیه کنید. در برابر نور خورشید مقاومت داشته باشد.

در ابعاد مختلف نیز موجود هستند. منظره های مختلف و بسیار زیبایی با کیفیت بسیار زیاد در میان این تابلوها وجود دارد.

این را همیشه در نظر داشته باشید که قیمت تابلو دیواری چند تکه در مقایسه با زیبایی و جذابیتی که در خانه شما ایجاد می کند، بسیار مقرون به صرف است.

این تابلوها می توانند تصویر یک منظره، یک نوشته، شعر، یا تصاویر گرافیکی و مفهومی و غیره باشد. این دیگر به سلیقه ی شما برمی گردد.

آنچه که مهم است این است که امروزه این تابلوها با استقبال بی نظیری روبرو شده است.

ویژگی های تابلو دیواری

شاید برای شما نیز سوال باشد چرا این تابلوها تا این حد جذاب و همه گیر شده اند. در اینجا تعدادی از این دلایل برای شما آورده شده است.

  • پدیده ای مدرن هستند که زیبای خاصی به ویوو می بخشند.
  • ضدخش هستند و از مد نمی افتند.
  • ماندگاری بالایی دارند و می توانید سالها از آن استفاده کنید.
  • برای تمیز کردن تابلو چند تکه می توانید از یک پارچه ی نم دار سبک استفاده کنید.
  • این تابلوها بعضا بسیار سبک هستند و نصب آسانی نیز دارند.
  • هر نوع عکسی که شما مد نظر داشته باشید می توانید سفارش دهید و به صورت یک تابلو دیواری چند تکه تحویل بگیرید.

رنگ های گرم را برای جاهای دنج و گرم به کار ببرید. رنگ های سرد را نیز می توانید برای راهروها و فضاهای کاری به کار ببرید.

تنها یک نکته ی مهم نیز وجود دارد، اگر قصد دارید یک عکس را خودتان به صورت تابلو دیواری سفارش دهید، حتما کیفیت بسیار بالای آن را تهیه کنید. هرچه کیفیت این تابلو بالاتر باشد، منظره و ویویی که می سازید، بهتر و جذاب تر است.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد