تابلو دیواری پذیرایی

0

تابلو دیواری پذیرایی

تابلو دیواری پذیرایی یکی از مهمترین عناصر تزئینی در پذیرایی خانه های شماست. آیا به دنبال ایجاد یک تغییر مثبت در خانه ی خود هستید؟ به طوریکه هر که از در آمد تو، فورا این تغییر را حس کند؟ این کار تنها با یک تابلو دیواری امکان پذیر است.

برای همین توصیه ی ما این است که یک تابلو دیواری بخرید. اما حتما قبل از خرید، نکات مهم خرید و نصب را که در این مقاله برای شما آورده شده است را بخوانید.

تابلو دیواری پذیرایی
تابلو دیواری پذیرایی باید در خور این فضای مجلل و عمومی خانه باشد. در سلسله مراتب فضایی به پذیرایی، فضای عمومی و یا نیمه عمومی گفته می شود.

از این لحاظ که در اینجا مهمانان را ملاقات خواهید کرد. اتاق خواب فضایی خصوصی است، اما پذیرایی جای دیگران نیز هست. پس باید آن را طوری طراحی و پرداخت کنید که به چشم بیاید.

این کار محقق نمی شود مگر اینکه فکر همه جا را بکنید. آیا به دنبال یک طرح زیبا و ساده و در عین حال از نظر اقتصادی به صرفه هستید.

ما به شما تابلو دیواری پذیرایی را پیشنهاد می کنیم. دیوارها را هرگز به حال خود رها نکنید. در منازل کوچک و جاهایی که ساده هستند و امکان خرید تجهیزات لوکس را وجود ندارد، تابلو دیواری پذیرایی یک انتخاب فوق العاده است.

اگر به خانه های لوکس و شیک نیز نگاه کنید، یک تابلوی بزرگ و فاخر در قسمت های مختلف خانه ی خود نصب کرده اند. شما نیز همین کار را می توانید برای پذیرایی خانه ی خود انجام دهید.

مزیت های تابلو دیواری پذیرایی

در طراحی داخلی خانه، طراحی پذیرایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شما باید تمام سعی خود را بکنید که این قسمت از خانه شیک و فاخر به نظر بیاید.

یک تابلو دیواری پذیرایی به شما کمک می کند که محیطی گرم، صمیمی و دلچسب ایجاد کنید. دیوارها بهترین جا برای مانور دادن هستند.

تنها با نصب یک تابلو پی خواهید برد که چقدر می توانند به چشم بیایند. مبلمان های زیبایی در پذیرایی بگذارید. رنگ دیوارها را ملایم و متناسب با مبلمان انتخاب کنید.

حال وقت آن رسیده است که یک تابلو شیک و مناسب خریداری کنید. این تابلو باید با رنگ دیوار، مبلمان و پرده ها هماهنگ باشد.

این را به خاطر داشته باشید. قرار دادن یک گلدان در کنار و زیر تابلو می تواند حس بصری خاصی در پذیرای شما ایجاد کند. امکان دارد شما برای تابلو دیواری انواع مختلف مدرن، چند تکه و غیره را انتخاب کنید.

نکته های مهم در نصب تابلو پذیرایی

در هنگام خرید این نوع تابلو، چند نکته ی مهم و ضروری وجود دارد که بهتر است با آنها آشنایی داشته باشید.

  • تابلو پذیرایی اگر بزرگ است، حداقل ارتفاع نصب برای آن ۱۵۰ سانتی متر است. سعی کنید پایین تر از این اندازه نصب نکنید، که تابلوی شما از نظر بصری زیبا باشد.
  • اگر قصد دارید، دو تابلو بر روی دیوار نصب کنید، بهتر است که فاصله ی آنها بیش از ۵ سانتی متر نباشد. این گونه تابلوها متحد و یکی به نظر می رسند.
  • اگر محل نصب تابلوهای شما در کنار تلویزیون است، پیشنهاد ما این است که تابلوها زیاد بزرگ نباشند و اینکه زیاد رنگی نباشند. تابلوهای کنار تلویزیون نباید حواس شما را در هنگام نگاه کردن تلویزیون پرت کنند.
  • اگر تابلو دیواری پذیرایی بر روی یک میز کنسول می شود، بهتر است که ۱۵ سانتی متر از میز فاصله داشته باشد.
  • محل نصب تابلو بسیار مهم است. آن را زیاد بالا نبرید. فردی که بر روی مبل نشسته است باید بتواند بدون بلند کردن سرش، تابلو را ببیند. برای همین قرار دادن تابلو دیواری پذیرایی در نقطه دید ناظر اهمیت زیاد دارد.
  • از تضاد نهایت استفاده را ببرید. اگر مبلمان های شما روشن هستند، می توانید از یک تابلوی تیره، با پس زمینه ی سیاه استفاده کنید. این کار هیجان اتاق و پذیرایی شما را چندبرابر می کند.
  • هرچه در انتخاب و نصب تابلو دقت و سماجت بیشتری به خرج دهید، مهمانان شما از منزل شما تعریف بیشتری خواهند کرد. این قانون طراحی داخلی است. پیشنهاد ما این است که اگر دیوارهای پذیرایی شما ظرفیت دارد، از  تابلو دیواری پذیرایی در اندازه های بزرگ استفاده کنید.

انواع تابلو دیواری پذیرایی

امروزه تنوع بسیار زیادی در تابلوهای دیواری وجود دارد. تابلو دیواری را می توانید در انواع سبک ها و ابعاد مختلف تهیه کنید. حتما ایده ها و طرح های جدید را دنبال کنید. در میان آنها مناسب ترین را با پذیرایی خود انتخاب کنید. بدین شیوه پشیمانی شما از خرید به صفر خواهد رسید.

  • تابلو دیواری پذیرایی مدرن
  • تابلو دیواری چند تکه
  • تابلو دیواری کلاسیک
  • تابلو دیواری مفهومی و هنری
  • تابلو دیواری برجسته
  • تابلو دیواری خوشنویسی
  • تابلو دیواری مذهبی (آیه ها و احادیث خطاطی شده)
  • تابلو دیواری مفهومی

علاوه بر موارد بالا، تابلوهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید آنها را بر دیوارهای پذیرایی خود نصب کنید. حقیقت این است که شما در نهایت تصمیم می گیرید کدام تابلو بهترین است.

اما در این تصمیم حتما ظرفیت پذیرایی، رنگ مبلمان؛ رنگ فرش و پرده ها، ابعاد دیوار و سبک خانه ی خود را در نظر بگیرید. اگر مبلمان های مدرن در پذیرایی خود گذاشته اید، یک تابلو دیواری مدرن چند تکه می تواند یک انتخاب فوق العاده باشد.

اگر کاناپه هایی گذاشته اید که بر روی آن گلیم کشیده اید، یک تابلو خطاطی شده کار دست میتواند حس فضایی شما را افزایش دهد.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد