تابلو دیواری بزرگ

0

تابلو دیواری بزرگ

تابلو دیواری بزرگ یک انتخاب بزرگ برای ایجاد یک تفاوت است. این نوع تابلوها به فضاهای شما فخر و جذابیت می بخشند.

اما کجا باید از این تابلوها استفاده کرد. این مسئله خیلی مهم است. برای همین در اینجا نکات مهم در مورد این نوع تابلو برای شما آورده شده است. با ما همراه باشید.

تابلو دیواری بزرگ

تابلو بزرگ یا کوچک؟ کدامیک را باید خرید؟ این تنها یک انتخاب است. هرکدام خوبی های خود را دارند.

اما تابلو دیواری بزرگ، مقداری وسوسه کننده است. موافق هستید؟ شما یه ضلع دیوار را در نظر بگیرید که تابلویی زیبا و بزرگ به تمامی آن را پوشش داده است. ریسک بزرگی است اما باید هیجان آور است.

اینکه تابلوهای کوچک خرید و آنها را باهم ترکیب کرد، ایده ی خوبی است، بسیار هم زیباست اما آن را بهتر است بر روی میز اتاق خواب یا اتاق کار خود پیاده کنید.

ما در اینجا در مورد تابلو های دیواری بزرگ برای شما بحث خواهیم کرد. به جای اینکه چند تابلو در کنار هم میگذارید و فضاهای خود را شلخته و شلوغ میکنید، یک تابلوی بزرگ بخرید. این تابلوها را می توان حتی برای فضاهای کوچک نیز به کار برد.

چرا که یک تضاد از نظر اندازه ایجاد می کنند، همین تضاد گاها فضاهای کوچک را بزرگتر جلوه می دهد.

تابلو دیواری بزرگ را کجا نصب کنیم

تابلو دیواری بزرگ، سبک و مود خاص خود را دارد. این نوع تابلوها فضاهای شما را فاخر و جذاب جلوه می دهند. برای همین شما باید حتما در مورد این تابلوها اطلاعات کافی را داشته باشید.

آیا تا به حال هیچ فکر کرده اید، تابلو دیواری بزرگ را کجا می توان نصب کرد؟ این نوع تابلوها در نگاه اول شاید شما را به این شک بیندازند که بزرگ بودنشان دلهره آور است اما اگر جای صحیحی نصب شوند، بهترین تاثیرگذاری را خواهند داشت.

تابلوی بزرگ می تواند یک انتخاب فوق العاده در نشیمن ها، اتاق خواب ها، فاصله ی بین پنجره ها و راهروها باشد. می توانید یک ورودی را با یک تابلوی دیواری بزرگ تماما مجزا کنید.

می توانید فاصله ی میان دو پنجره را با آن پر کنید. وقتی پرده ها را می کشید، دیوار هنوز جذابیت خود را از دست نداده است. چرا که زمانی که پنجره ها باز باشند، ویوی بیرون را نباید دست کم بگیرید، اما اگر ویوی خاصی ندارید که تابلو دیواری بزرگ یک انتخاب هوشمندانه است.

تابلو دیواری در طراحی داخلی

در همان گام های اول طراحی داخلی، به تابلوهای دیواری توجه می شود. شما باید تابلو های دیواری بزرگ را یک بخش از دکوراسیون خود بدانید نه اینکه بعدها به طراحی و دکوراسیون شما ملحق شود.

مثلا اینکه مبل های خود را به شکل یو بچینید و تابلو در میان آنها بر روی دیوار قرار بگیرد. کافی است در محل نصب تابلو دیواری، دقت کافی نکنید، تابلو به آن عظمت به چشم نخواهد آمد. حتما تابلو های بزرگ با سبک خانه و مبلمان شما هماهنگ باشد.

دقت کنید، تمام اینها برای است که کار شما از نظر علم زیبایی شناسی درست و اصولی باشد. یک ایده ی دیگر در به کار بردن تابلوهای دیواری بزرگ این است که آن را در پشت مبل ها بگذارید، یا اینکه با استفاده از آن، مبل های خود را از یکدیگر تفکیک کنید.

بخصوص اگر دو دسته مبل دارید، تابلو دیواری بزرگ می تواند یک اتصال خوب برای این دوگانگی باشد.

اطراف تابلو دیواری بزرگ

نقطه ی مهم و البته مثبت این نوع تابلوها این است که شما را از دیگر خرج و مخارج ها، معاف می کند. بهتر است اطراف این تابلوها را ساده رها کنید.

این ها به اندازه ی کافی فضا را شلوغ می کنند و خودنمایی می کنند. شاید باور نکنید اما نصب یک تابلو دیواری بزرگ برای تمام دیوارها کافی به نظر می رسد.

مخصوصا اگر دیوارهای بزرگ در خانه ی خود دارید که دید زیادی را به خود اختصاص داده است، می توانید با نصب یک تابلو دیواری آن را مزین کنید. در این حالت حمل و نقل و نصب تابلو نیز به مراتب راحت تر است.

انواع تابلو بزرگ

انواع تابلوها را می توانید به کار ببرید. تابلوهای سه بعدی می توانند بسیار فریبنده و جذاب باشند. تابلوهای برجسته نیز مخصوص فضاهای لوکس و شیک است.

همین تابلو می تواند چند تکه باشد. می توانید از انواع هندسی، عکس های طبیعت، عکس های خانوادگی و غیره استفاده کنید.

مسئله ای که در مورد این نوع تابلو اهمیت دو چندان می یابد، کیفیت عکس و تابلو است. باید کیفیت ها بسیار بالا باشد، چرا ابعاد تابلو بزرگ است.

استیکرهای دیواری در اندازه های بزرگ می تواند یک گالری زیبا بر روی دیوار شما بسازد. تابلو های بزرگ برای لابی فضاهای بزرگ یک انتخاب فوق العاده است.

شما می توانید پازل نقشه جهان را به زیبایی در یک ضلع دیوار اجرا کنید. جنس قاب ها می تواند حس  و حال خاصی به فضا بدهد.

قاب های رنگی، قاب های چوبی و غیره مواردی هستند که شما می توانید در هنگام خرید به آنها توجه کنید. حال که با تابلو دیواری بزرگ و ویژگی های آن آشنا شدید وقت تصمیم گرفتن است.

عجله کنید، پازل دیوار خانه ی خود را هر چه سریع تر بچینید.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد