کادو ولنتاین برای آقایان ارزان

0

کادو ولنتاین برای آقایان ارزان

کادو ولنتاین ارزان برای آقایانولنتاین فرصتی برای قدردانی از شریک زندگیمان است تا به او نشان دهیم چقدر برایش ارزش قائلیم و به او اهمیت می دهیم. هر ساله ولنتاین توسط هزاران زوج در سراسر جهان جشن گرفته می شود و میلیون ها کارت تبریک ولنتاین به سراسر دنیا ارسال می گردد.

هر چند انتخاب هدیه­ ی مناسب مردانه مشکل به نظر می رسد اما ما در اینجا هدایایی به مناسبت روز ولنتاین به شما پیشنهاد می دهیم که علاوه بر ارزان بودن تا مدت ها عشق شما را به شریک زندگیتان یاد آوری کنند و لبخند به لب او بیاورند.

 موزیک باکس کادویی مناسب برای آقایان

موسیقی می تواند روح را تسکین دهد و شادی به ارمغان آورد. البته که موسیقی مختص آقایان نیست و همه؛ زن و مرد موسیقی را دوست دارند. موزیک باکس می تواند هدیه ای مناسب برای دوستداران موسیقی باشد.

به دلیل این که سلیقه ­ی موسیقی هر فرد متفاوت است ما در ویستور مجموعه ای از بهترین و نوستالژی ترین موسیقی های دنیا را عرضه کرده ایم که مطابق با   طیف وسیعی از علاقه مندان به موسیقی است.

شما می توانید نوع آهنگ موزیک باکس خود را انتخاب و آن را سفارش دهید. آن چیزی که این موزیک باکس را از انواع پلیر های مشابه متمایز می کند طراحی نوستالژیک و فضایی است که برای انتقال احساس فراهم می آورد. هنگامی که فضا و موسیقی با هم همگام می شوند می توانند تجربه­ای فوق العاده را رقم بزنند و لذت موسیقی را دو صد چندان کنند.

پک هدیه­ V01 و V10، هدایایی خوشمزه برای ولنتاین

«شما نمی توانید همه را خوشحال کنید، شما یک شیشه نوتلا نیستید». این عبارت را هر کس گفته باشد نشان دهنده­ی محبوبیت این خوشمزه­ ی خامه ای بین مردم است.

ولنتاین اگر با یک پک هدیه پر از نوتلاهای خوشمزه و متنوع همراه باشد می تواند به عنوان روزی به یاد ماندنی و رویایی در خاطره ها ثبت شود. شکلات، هدیه­ ی شماره یک بسیاری از پک های هدیه ولنتاین است و یکی از محبوب ترین های روز ولنتاین به حساب می آید.

چه کسی تا حال یک جعبه شکلات بزرگ برای عشق خود در ولنتاین خریداری نکرده است؟! پک شکلاتی خوشمزه­ی V01 شامل ۵ نوع نوتلاست به همراه آبنبات عصایی. همچنین یک قلب بزرگ و عروسک تدی هم در بسته بندی ویژه قرار دارند.

پک هدیه­ V10 نیز شامل سه عدد شکلات نوتلا هست که در یک باکس مخصوص قرار دارند و می توانند هدیه ی مناسبی برای علاقه مندان به نوتلا باشند. در این پک هدیه، یک عدد عینک نیز قرار دارد که می توانید اطلاعات مربوط به عینک را در سایت وستور مشاهده نمایید.

پک هدیه V13

بیشتر افراد روز خود را با یک فنجان چای یا قهوه آغاز می کنند بنابراین هدیه دادن ماگ در ولنتاین می تواند راهی عالی باشد که هر روز صبح عشقتان را به یاد شما بیندازد. چای خوردن در ماگ به بخشی از زندگی روزمره­ی ما تبدیل شده است به طوری که به نظر می رسد ما به ماگ های خود وابستگی عاطفی پیدا کرده ایم.

حتماً شما هم دیده اید یا خود یکی از کسانی هستید که لیوانتان جایگاه ویژه ای دارد و قادر به عوض کردن آن نیستید. یک ماگ می تواند برای بسیاری از افراد معنایی بیش تر از یک لیوان معمولی داشته باشد. به خصوص اگر به خاطره ای مانند ولنتاین گره خورده باشد.

شاید برای همین است که هر ساله ماگ ها جایگاه خود را در کنار سایر کادوهای ولنتاین حفظ کرده اند و به جزئی جدا ناپذیر تبدیل شده اند. انتخاب یک ماگ به عنوان هدیه هیچ وقت از مد افتاده نیست و هیچ گاه کمرنگ و بی ارزش جلوه نمی کند.

پک هدیه V13 شامل یک ماگ اختصاصی ویستور به همراه موزیک است که می تواند هدیه ای مناسب و درخور توجه باشد. علاوه بر این، در این پک، یک شکلات تابلرون و آبنبات عصایی به همراه سیگار برگ و فندک Jack Daniel قرار داده شده است. در کنار این پک هدیه، یک زنگوله و کارت تبریک نیز گنجانده شده تا پیام ولنتاین خود را در آن بنویسید.

پک های هدیه­  V02، V11 و V14 ، پک های لی لی پوت

بسیاری از افراد با هدیه دادن عروسک در روز ولنتاین ابراز عشق می کنند. عروسک های لی لی پوت یکی از پر طرفدار ترین عروسک های ولنتاین هستند که ما در ویستور این عروسک های محبوب را به صورت پک هدیه مخصوص ولنتاین عرضه می کنیم. درون این پک های هدیه یک یا دو عروسک لی لی پوت قرار داده شده است که می توانید بر حسب سلیقه­ ی خود آن ها را انتخاب و خریداری نمایید.

 پک هدیه V07 و V09 ، پک رز های زیبا

گل ها پای ثابت ولنتاین هستند و سال هاست دسته های زیبای رز، ولنتاین را به یک فستیوال گل با شکوه تبدیل کرده اند. گل رز، گل سنتی ولنتاین و نماد عشق است و همواره برای ابراز عشق مورد استفاده قرار می گیرد.

به همین منظور ما در وستور پک های ویژه ای را تهیه کرده ایم. اولین چیزی که با دیدن این پک ها به چشم می آید رزهای زیبا و یک رنگ است که بخش عمده­ی پک هدیه را تشکیل داده اند.

V09 یک باکس دایره ای پر از گل های رز هلندی است که می توانید بر حسب سلیقه­­ ی خود در کنار این گل های زیبا، شکلات کیت کت، شیرینی ماکارون و یا  تخم مرغ شانسی کیندز را قرار دهید و باکس خود را با آن ها پر کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد