پک هدیه برای آقایان

0

پک هدیه برای آقایان

پک هدیه برای آقایان: پک هدیه مردانه یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین هدایایی است که می توانید مرد های مشکل پسند را با آن خوشحال نمایید. این پک ها حاوی مجموعه ای از آیتم هایی هستند که تم خاصی دارند و در طراحی آن ها سلیقه و ذائقه­ی طیف وسیعی از آقایان مورد توجه قرار گرفته است.

آیا مردی که در نظر دارید برایش هدیه بخرید از موسیقی لذت می برد؟ آیا به ظاهر خود اهمیت می دهد؟ آیا قهوه دوست دارد؟ پاسخ هر چه باشد این پک ها تنوع زیادی دارند که می توانند بخش قابل توجهی از آقایان را راضی نگه دارند.

ما در ویستور، ۷ پک هدیه اختصاصی ارائه کرده ایم که حاوی انواع و اقسام هدایا و سرگرمی­هایی هستند که  به طور خاص برای آقایان طراحی و سفارشی شده اند. اگر به دنبال کادوی مناسب و درخور توجه می گردید، دیگر جستجو نکنید. پک های هدیه می توانند انتخابی ایده آل باشند و تا مدت ها در خاطر بمانند.

پک هدیه ۱، هدیه ­ای منحصر به فرد و متفاوت

این پک هدیه شامل یک ماگ منحصر به فرد با طرح تبریک روز پدر است که اگر کیو آر کد روی ماگ را با گوشی اسکن کنید آهنگ پخش خواهد شد.

این ماگ، هدیه ای خلاقانه و بی نظیر است که علاوه بر سرگرم کننده بودن، می تواند تأثیر مثبتی روی فردی که هدیه را دریافت می کند بگذارد و حال و هوای او را عوض نماید.

در کنار این ماگ متفاوت، جورابی مردانه از برند معتبر فوگو نیز قرار داده شده است. همچنین یک عدد کوکی طرح خوک به عنوان نماد سال ۱۳۹۸ در این پک وجود دارد.

پک هدیه ۲، هدیه ای ماندگار

اگر به دنبال هدیه­ای تأثیر گذار و ماندگار هستید ما به شما پک هدیه Men 02 را پیشنهاد می کنیم. در این پک، یک موزیک باکس با آهنگ های نوستالژیک قرار دارد که می تواند هدیه­ای هوشمندانه برای افرادی باشد که موسیقی دوست دارند.

گوش دادن به موسیقی با استفاده از این موزیک باکس بسیار الهام بخش است و حال و هوای دیگری دارد. پیپ و تنباکو کاپتان بلک اصل نیز آیتم دیگری است که این پک هدیه را به یک پک مردانه تبدیل کرده است.

همچنین، سه عدد شکلات فرروشر و یک جفت جوراب مردانه فوگو به همراه یک عدد کوکی سال ۱۳۹۸ نیز  در این پک قرار دارند.

پک هدیه ۳، هدیه ای کلیشه ای اما متفاوت

اگر چه هدیه دادن کراوات یا جوراب به آقایان ممکن است کلیشه­ای به نظر برسد اما گاهی اوقات این هدایا واقعاً مورد قدردانی قرار می گیرند به ویژه اگر از یک برند معتبر باشند.

یک کراوات خوب می تواند هدیه ا­ی محبوب، کلاسیک و بسیار کاربردی باشد چرا که علاوه بر مجالس و جشن ها در بسیاری از میتینگ های کاری نیز می توان از آن ها استفاده کرد.

در پک هدیه Men 03 یک کراوات یا پاپیون به همراه یک جفت جوراب مشکی مردانه  برند فوگو قرار داده شده است.

همین طور در این پک مردانه، سیگار برگ اصل گوآنتامرا، کاتر سیگار برگ،  و فندک طرح بطری جک دنیل نیز وجود دارد.

علاوه بر شکلات تابلرون مشکی و کوکی سال خوک ۱۳۹۸ که پای ثابت این پک هدیه می باشد، یک عدد گلدان کاکتوس نیز وجود دارد.

این هدیه برای افرادی که روزهای سختی را سپری می کنند می تواند نماد استقامت باشد و به پک هدیه شما معنای ویژه ای ببخشد. شما می توانید پیام مورد نظر خود را در کارت موجود در پک بنویسید.

پک هدیه ۴ و سطل ویستور

همگی آیتم های این پک هدیه درون سطل ویستور با تزیینات مخصوص روز مرد قرار گرفته اند. به مناسبت صد سالگی کمپانی کَمِل لیمیتد یک عدد سیگار نیز از این کمپانی درون سطل گذاشته شده است.

همچنین در این سطل، یک جفت جوراب طرح سیبیل، یک فندک طرح انبر، شکلات ریتر اسپرت به همراه کوکی ۱۳۹۸ نیز قرار دارند. علاوه بر این، یک ماگ ویژه­ی روز مرد و یک کارت تبریک نیز  در این پک هدیه گنجانده شده است.

۵، پک بهداشتی

این پک هدیه شامل محصولات بهداشتی است که به آقایان کمک می کند تا بدن خود را تقویت و تجدید قوا نمایند.

درون این پک هدیه شامپو، بدن شور و افتر شیو اوریفیلیم قرار داده شده است. یک جفت جوراب سرمه ای فوگو به همراه یک ست لباس اسپرت  مردانه فوگو در سایزهای مختلف نیز در این پک قرار دارند.

کوکی طرح سال خوک به همراه تزئینات و جعبه مخصوص از دیگر آیتم های پک Men05 هستند.

۶، پک چالش برانگیز

پک هدیه Men06 ویستور به روز مرد اختصاص یافته است. درون این پک، یک پازل سه بعدی قرار دارد که سرگرمی جالب و چالش برانگیزی به حساب می آید.

این پازل سه بعدی می تواند موتور، جیپ یا هلیکوپتر باشد.

همچنین در این پک هدیه یک جفت جوراب طرح سیبیل، یک عدد نوتلا ۳۵۰ گرمی و کوکی سال ۱۳۹۸ به همراه کارت تبریک قرار دارد.

۷، پک  متنوع

این پک هدیه، مجموعه ای از هدایای متنوع است. از بسته های سه عددی سیگار برگ سوماترا مشکی، فندک طرح بطری جک دنیلز به همراه کاتر سیگار برگ گرفته تا جوراب مردانه طرح دلار.

همچنین کیف لوازم بهداشتی مردانه طرح گوچی، دفترچه یادداشت، گلدان کاکتوس، سه عدد کیت کت و چوب دارچین که همگی در جعبه­ی  مخصوص ویستور قرار گرفته اند به  تنوع این پک هدیه­ شگفت انگیز افزوده اند.

پک های هدیه ولنتاین

علاوه بر پک های  نام برده شده، پک های هدیه­ ی ویژه ­ی ولنتاین نیز وجود دارند که می توانید اطلاعات مربوط به آن ها را در بخش ولنتاین مشاهده نمایید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد