بهترین طراحی اپلیکیشن حرفه ­ای و جذاب

0

بهترین طراحی اپلیکیشن حرفه ­ای و جذاب: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: طراحی اپلیکیشن بهترین کار ممکنی است که در عصر تکنولوژی می‌توان انجام داد. ‌

زمانی بود همه کارها فیزیکی و با دست انجام می‌شد؛ بنابراین کسانی که قدرت بدنی زیادی داشتند یا سریع و فرز بودند محبوب‌تر بودند؛اما تکنولوژی که پیشرفت کرد، کامپیوتر که وارد خانه‌ها شد، موبایل که در دستان همه قرار گرفت، دیگر دست و کار فیزیکی با برنامه‌ها و اپلیکیشن ها جایگزین شد.

بهترین طراحی اپلیکیشن حرفه­ ای و جذاب

این جایگزینی به انسان‌ها پیام داد؛ به دنبال کارهایی بروید که کامپیوتر نمی‌تواند انجام دهد وگرنه کارتان را کامپیوترها از دستتان خواهند گرفت.

هرروز که می‌گذرد این روند حذف برای بسیاری از مشاغل اتفاق میافتد؛ بنابراین باید کاری را انجام بدهید که کامپیوتر انجام نمی‌دهد، لذا برنامه بچینید از طراحی اپلیکیشن کمک بگیرید و در مسیر پیشرفت گام بردارید.

ارزان‌ترین طراحی اپلیکیشن جذاب و کاربردی

طراحی اپلیکیشن به‌عنوان عصای دست انسان‌ها نقش بازی می‌کند؛ عصا می­آید زیر بغل آدم‌ها و  به آن‌ها کمک می‌کند، اپلیکیشن هم میاید در گوشی همراه و کامپیوتر شما قرار می‌گیرد و بسیاری از کارهایی که وقتتان را می‌گرفت و یا شمارا دچار دردسر می‌کرد را برایتان به‌سرعت و با دقت انجام می‌دهد.

زمانی بود برای خرید لباس مجبور بودید مغازه به مغازه بگردید باید به فروشگاه‌های شلوغ می‌رفتید ساعت‌ها در ترافیک می‌ماندید، در گرمای تابستان طول خیابان‌ها را طی می‌کردید؛

اما اکنون با یک جستجو، لباس‌های موردنظر خود را می‌یابید، رنگ  را انتخاب می‌کنید، اندازه مناسب خود را سفارش می‌دهید و در خانه تحویل می‌گیرد، نتیجه آن می‌شود حذف بسیاری از مغازه‌های لباس‌فروشی و  تولد بسیاری از اپلیکیشن های خرید که بدون داشتن حتی یک مغازه لباس‌فروشی به هزاران نفر مثل شما روزانه سرویس­دهی می‌کنند.

درست است فروشگاه‌های لباس بسته می‌شوند، ولی در عوض کارهای اینترنتی برای عده دیگری به‌عنوان شغل حساب می‌شود.

خلاقیت در طراحی اپلیکیشن­ های جدید

طراحی اپلیکیشن تخیل عده زیادی را به پرواز درآورده است؛ دیگر حتی  نانوایی‌ها هم دوست دارند اپلیکیشن مخصوص خود را داشته باشند تا با کمک آن‌ها مشتریان زیادی را جذب کنند.

اگر کمی به عقب باز گردیم، به خاطر می­آ­وریم وسایل زیادی داشتیم که بدون استفاده می‌ماندند؛ اما اکنون با اپلیکیشنهای زیادی روبرو هستیم که آن‌ها محلی برای  خریدوفروش اشیا دست‌دوم شما هستند.

اگر کمی دقت کنید؛ به‌راحتی اپلیکیشن های متفاوتی را در فروشگاه‌های اینترنتی می‌بینید که هزاران کار برایتان انجام می‌دهند.

چرا راه دوری برویم به صفحه گوشی‌تان دقت کنید؛ حتی دیگر داروهایتان را می‌توانید در اپلیکیشن های موبایلتان بررسی کنید. این نتیجه خلاقیت طراحان خوش‌ذوقی است که به ایده خود وفادار بوده‌اند و با طراحی اپلیکیشن به شما و میلیون‌ها نفر دیگر خدمت کرده‌اند.

خدمت کردن که تنها ساخت هواپیما و خودرو نیست؛ خدمت یعنی کاری کنی کسی به آرامش برسد، گرهی از کار کسی  باز شود، زندگی انسان‌ها را راحت‌تر کرد.

بازاریابی و فروش اپلیکیشن حرفه­ ای

طراحی اپلیکیشن بدون اندیشیدن به بازاریابی و نحوه ارائه و معرفی آن به بازار نمی‌تواند رسالت خود را برای شما انجام دهد.

این قسمت از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی و ساخت اپلیکیشن است؛ باید اپلیکیشنی طراحی کنید که در سیستم‌عامل‌های مختلف به‌خوبی  قابل‌استفاده باشد.

گروهی از کاربران تمایل دارند در کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ خود از آن استفاده کنند، گروهی ترجیح می‌دهند در موبایل خود نصب کنند و عده‌ای در هردو می‌خواهند باشد؛ بنابراین وقتی تصمیم گرفتید سراغ طراحی اپلیکیشن بروید و تصمیم گرفتید چیزی به بازار عرضه کنید که به درد کسان زیادی بخورد، به این موضوع توجه کنید؛ باید سیستم‌عامل‌های مختلف اپلیکیشن شمارا پشتیبانی کنند.  با این کار راه را برای عرضه در فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلف باز می‌کنید.

معرفی کامل و خوب را فراموش نکنید؛ باید به کاربران بگویید چه‌کاری برای آن‌ها انجام خواهید داد و چرا باید در میان اپلیکیشن های مختلف شمارا انتخاب کنند.

اکنون بیشتر کاربران از گوشی‌های اندروید استفاده می‌کنند؛ فروشگاه اندروید ازجمله مکان‌هایی است که در بازاریابی اپلیکیشن شما بسیار کمک‌کننده است.

پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات و آموزش بیشتر به سایت ( karait ) مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد