همه چیز در باره طراحی لوگو آنلاین

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: قصد داریم در این جا طراحی لوگو آنلاین را معرفی کنیم. سایت های مهم و معتبری که افراد می توانند از آن برای طراحی لوگو خود استفاده کنند.

همه چیز در باره طراحی لوگو آنلاین

طراحی لوگو آنلاین یک موضوع بسیار حساس دربین تجارت و جذب مشتری و مخاطب است. ما قصد داریم روش های طراحی آنلاین را بررسی کرده و مزایا و معایب آن را از نظر بگذرانیم.

طراحی لوگو آنلاین چیست

برخی افراد تمایل دارند لوگو کسب و کارشان را خودشان طراحی کنند. مسلما طراحی لوگو به شکل حرفه ای مستلزم آشنایی با این کار است.

اما در حال حاضر سایت هایی وجو دارند که طراحی لوگو را آنلاین انجام می دهند. در ابتدا باید بگوییم که طراحی لوگو به سه روش انجام می شود.

در روش اول که توسط نرم افزارهای تخصصی و پردازش ایده ی قبلی است این روش بیشتر در کسب و کارهای بزرگ رایج است.

روش دوم توسط نرم افزارهایی که با کمک ویندوز  و سورس های رایگان مراحل طراحی لوگو را برای شما آماده می کنند شما در این روش به راحتی می توانید لوگو خود را طراحی کنید.

روش سوم همان طراحی آنلاین لوگو است که کارکرد آن شبیه روش دوم است. شما می توانید لوگوی خودرا طراحی کنید.

اما یک تفاوت اساسی دارد در طراحی آنلاین لوگو شما احتیاج به نصب برنامه ای خاص نخواهید داشت.

این مدل طراحی در سطح وب انجام می گیرد شما در طراحی آنلاین لوگو احتیاج به نصب برنامه ی خاصی نخواهید داشت. دیگر اینکه در این مدل طراحی لوگو افراد از انتخاب های بیشتری برخوردار هستند.

ویژگی های طراحی لوگو آنلاین

مسلما مزایا و معایبی را در پی دارد. مهم ترین و اولین مزیت آن آسان بودن است، عدم نیاز به تخصص در زمینه گرافیک و نرم افزارهای مربوط به آن است. مسلما افراد آماتور می توانند کار خود را به سرانجام برسانند.

اما مشکل و عیب آن در این است که این روش فقط برای کسب و کارهای کوچک و کارهای غیر تخصصی است. مطمئنا شما با استفاده از این روش برای کسب و کارهای بزرگ موفق نخواهید بود.

سایت های طراحی لوگو آنلاین

برای طراحی لوگو آنلاین سایت های مختلفی وجود دارد که در اینجا قصد داریم چند مورد را که شناخته تر از سایرین هستند به شما معرفی کنیم.

سایت Iogo Garden

افراد زیادی لوگو مورد نیاز خود را توسط این سایت طراحی کرده اند. اگر مایلید برای کسب وکار خود یا هر دلیل دیگه طراحی لوگو آنلاین را انتخاب کنید. می توانید وارد سایت مزبور شده و در صفحه ی اصلی آن بر روی کلیدstart now  کلیک کنید.

بعد از ورود لیستی برای شما نمایش داده می شود که شغل ها در آن دسته بندی شده است. حالا می توانید شغل مورد نظرتان را انتخاب کنید. با انتخاب شغل اشیاء، اشکالی ونماد های مربوط به درخواست تان برای شما نمایش داده می شود که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

پس از آن شما به مرحله ی بعد رفته و برای انتخاب  ویرایش سایز، رنگ، نوشته ها و…. خواهید پرداخت. پس از انجام این مراحل برروی save now کلیک کنید.

در این مرحله از شما خواسته می شود که عضو سایت شوید. شما باید آدرس ایمیل و یک رمز ورود را وارد کنید، برروی لینکی که مخصوص ارسال ایمیل کلیک کنید.

حالا شما می توانید لوگو خود را دانلود کنید. این سایت طراحی لوگو آنلاین ویژگی های زیادی دارد.

از جمله امکان ویرایش رنگ ها، امکان ویرایش سایز نمادها، امکان تغییر محل اشیاء همچنین می توانید لوگو های طراحی شده ی معروف توسط این سایت را مشاهده کنید.

سایت Logo Maker

زمانی که وارد این سایت طراحی لوگو آنلاین وارد شدید، برروی start your logo کلیک کنید. یک پنجره  برای شما گشوده می شود. حال به دسته بندی مشاغل و اشیاء مربوط می رسید.

با انتخاب گزینه مورد نظرتان به مرحله ی بعد بروید و سپس می توانید برای انتخاب سایز و رنگ و نوشته ها را ویرایش کنید.

باید عضو سایت شوید و پس از آن لوگو خود را دانلود کنید.

ویژگی های این سایت بدین شرح است.می توانید چندین متن اضافه کنید، امکان انتخاب فونت مورد نظرتان برای متن، امکان انتخاب سایز، اشیاء

سایت Logotype Maker

اگر مایلید نماد های سه بعدی و زیبایی را برای طراحی لوگو آنلاین خود انتخاب کنید، به این سایت سربزنید.

مراحل را مانند بالا بگذارنید و از ویژگی سایت که امکان ویرایش اشیاء، شما امکان ویرایش در پس زمینه را نیز تجربه می کنید.

همچنین تصاویر و اشیاء متنوع را با کیفیت بالا را داشته باشید. شما باید مراحل عضویت را بگذرانید تا بتوانید لوگو خود را داشته باشید.

اما در ادامه سایت های طراحی لوگو آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد که نیاز به عضویت در سایت نیست، شما به آسانی می توانید لوگو خود را طراحی کنید.

سایت GrapicSpring

شما در این سایت بدون عضویت انتخاب های زیادی برای طراحی لوگو آنلاین خود داشته باشید. نکته قابل توجه پشتیبانی این سایت از فونت های فارسی است.

این سایت ویژگی های زیادی دارد از جمله رابطه کاری مطلوب، اشیاء زیبا و با کیفیت بالایی در آن موجود است. پشتیبانی عالی از زبان فارسی و همچنین امکان اضافه کردن عکس ها به طراحی شما

سایت DesignMantic

شما در این سایت می توانید خیلی راحت طراحی لوگو آنلاین خود را انجام دهید. می توانید لوگو خود را از بین اشیاء و نمونه های انتخاب شده طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید. همچنین در انتخاب رنگ بندی نیز آزادی دارید.

این سایت ویژگی های زیادی دارد از جمله پشتیبانی از فونت فارسی، عدم نیاز به ثبت نام، ارائه لوگو بر روی یک کارت ویزیت، ویرایش اشیاء، طرح ها و اشیاء پیچیده و مفهومی تر است.

شما می توانید با استفاده از این سایت ها طراحی لوگو آنلاین خود را به شکل دلخواهتان انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات و آموزش بیشتر به سایت ( karait ) مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد