نحوه طراحی سایت موزه

0

نحوه طراحی سایت موزه

نحوه طراحی سایت موزه : موزه به مکانی گفته می شود که در آن انواع اشیاء قیمتی و قدیمی با ارزش نگه داری می شود. برای معرفی این کالاهای با ارزش در فضای اینترنت نیاز به طراحی سایت موزه دارید. موزه ها شامل تمام فعالیت های انسان از جمله محیط های فرهنگی، اجتماعی و… می باشد و پژوهش و ارزش دادن به این گونه مجموعه ها برای انسان ها بسیار خوش آیند است.

نحوه طراحی سایت موزه

طراحی سایت موزه باید به صورت حرفه ای انجام گیرد تا تمام بخش های مختلف موزه را به خوبی در معرض دید عموم قرار دهد. هم چنین شما می توانید با قرار دادن امکانات و سیستم های مختلف بر روی سایت موزه خود اطلاعات کاملی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید.

شما به راحتی می توانید با طراحی سایت موزه فرهنگ و تاریخ یک استان یا کشور را معرفی کنید تا افراد در نقاط مختلف سایت شما را ببینند و تشویق شوند تا به آن مناطق گردش کنند و یا با پیشینه تاریخی آن مکان آشنا گردند. پژوهش گران، جامعه شناسان، باستان شناسان می توانند با طراحی سایت موزه مطالعات و مقالات خود را منتشر کنند و در اختیار دیگران بگذارد.

 مهم ترین بخش های طراحی سایت موزه:

نحوه طراحی سایت موزه : موزه ها را می توان به دو دسته دولتی و شخصی دسته بندی کرد که در شهرهای بزرگ و در حوزه های مختلف مشغول فعالیت هستند. موزه های تاریخی، موزه های علمی، موزه های هنری نمونه هایی از موزه ها هستند.

طراحی سایت موزه موجب معرفی و ترویج فرهنگ یک کشور می گردد و نقش بسیار مهمی در جذب گردشگر داخلی و خارجی دارد.

بخش های مختلف طراحی سایت موزه:

  • طراحی صفحه درباره ما (درباره موزه)

نحوه طراحی سایت موزه : در این بخش از سایت تاریخچه موزه و پرسنل های موزه معرفی می گردد و هم چنین در مورد بخش های مختلف موزه توضیح داده خواهد شد. هم چنین در مورد تاریخ تاسیس موزه، مساحت آن، بخش های مختلف آن از جمله سالن ها، اتاق های نمایش آثار، فضاهای سبز و… اطلاعاتی درج می گردد.

  • معرفی بخش های مختلف سایت موزه

بخش های مختلف سایت موزه مانند مردم شناسی، نسخ خطی، انسان شناسی و… در این بخش از سایت معرفی می شود.

  • بخش اخبار سایت موزه

همیشه رویدادهای تازه برای کاربران جذابیت  داشته و به همین خاطر نیاز است در طراحی سایت موزه خود بخشی را به اخبار جدید، خبرهای مرتبط با باستان شناسی، یافته های جدید تاریخی، اخبار جشنواره ها و برنامه های تحقیقاتی و … اختصاص دهید.

  • بخش مربوط به مقالات و کتابخانه

در این بخش مقالاتی علمی راجع به ابناء تاریخی، پژوهش های باستان شناسی، روش های نوین نگه داری اشیاء، آیین ها و برگزاری مراسم های سنتی قرار داده می شود که این نوع مطالب برای کاربران جذاب می باشد و مورد استفاده آن ها قرار می گیرد. این مطالب در بهبود سئو سایت بسیار تاثیرگذار است و باعث افزایش بازدید سایت و ترافیک ورودی سایت موزه شما می گردد.

  • بخش معرفی امکانات و خدمات
  • بخش درج گزارش های تصویری
  • بخش معرفی آثار تاریخی، فرهنگی و…
  • بخش ایجاد تور مجازی

تور مجازی به شما این امکان را می دهد که بتوانید به صورت آنلاین از بخش های مختلف موزه دیدن فرمایید و اطلاعات لازم را در مورد هریک از بخش ها را مشاهده نمایید.

  • بخش پیاده سازی و طراحی نقشه ها

در این بخش نقشه هایی از موزه قرار داده می شود تا کاربران بتوانند به آسانی در موزه گردش کنند.

  • بخش معرفی آثار برتر موزه

در این بخش آثار و اشیاء جدید وبرتر موزه که بازدید بیشتری داشته اند، معرفی می گردد.

  • بخش تماس با ما سایت موزه

در بخش تماس با ما شما می توانید آدرس موزه و شماره های تماس با موزه را قرار دهید و هم چنین موقعیت موزه را بر روی گوگل مپ تنظیم کنید و فرمی جهت ارتباط آنلاین در این بخش قرار دهید.

  • بخش معرفی آثار

در این بخش آثار مختلف موزه مانند ظروف، جواهر و زیورآلات، کتب خطی قدیمی، سکه و اسکناس و… معرفی می گردد. مشخصات مربوط به هریک از این آثار مانند سازنده اثر، نام اثر، تصاویر ۳۶۰ درجه از آثار و… ثبت می شود.

طراحی صفحه راهنما سایت موزه:

در این صفحه راهنمای کاملی برای بازدیدکنندگان در مورد امکانات رفاهی، سالن ها، اتاق های نمایش و… ارایه می گردد.

قابلیت های طراحی سایت موزه:

قابلیت خرید و رزرو آنلاین بلیط جهت بازدید از موزه

قابلیت تعیین وقت جهت بازدید گروهی از موزه به صورت آنلاین

امکان استفاده از تورمجازی جهت بازدید مجازی از سایت

قابلیت معرفی بخش های مختلف موزه

قابلیت نمایش ساعات بازدید، معرفی مسئولان موزه و…

توجه به طراحی ریسپانسیو سایت موزه

قابلیت ریسپانسیو سایت در زمان طراحی سایت ریسپانسیو بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا افراد زیادی از نقاط مختلف با دستگاه های موبایل از سایت شما بازدید خواهند کرد پس نیاز است سایت موزه شما به درستی در انواع دستگاه ها قابل نمایش باشد.

بهینه سازی و سئو طراحی سایت موزه

نحوه طراحی سایت موزه : کاربران معمولاً برای رفع نیازهای خود بر روی نتایجی که در رتبه ی بالاتری قرار دارند کلیک می کنند بنابراین این موضوع بر افزایش تعداد بازدید سایت موزه شما نقش دارد.

اگر شما نیز می خواهید سایت موزه شما بازدید بالایی داشته باشد و در رتبه بالایی قرار گیرد نیاز است که آن را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید که این فرایند با نام سئو شناخته می شود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک نحوه طراحی سایت موزه با ورد پرس مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰۷۸ تماس حاصل فرمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد