معایب طراحی سایت با وردپرس

0

معایب طراحی سایت با وردپرس

معایب طراحی سایت با وردپرس : در این مطلب در خصوص معایب طراحی سایت با ورد پرس صحبت می کنیم، که در ادامه مجموعه مطالب گذشته که در حوزه خدمات فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ آغاز کردیم، می باشد. شما می توانید این مباحث را به طور کامل در وب سایت https://karait.com/ پیگیری کنید.

مزایا سایت وردپرس

در مقاله مزایای طراحی سایت با وردپرس،  در مورد مزایای سایت وردپرس گفته شد.  از ویژگی های مهم سایت وردپرس این است که بسیار توسعه یافته و بیش از ۳۴ درصد وب سایت های دنیا را به خودش اختصاص داده است. همچنین هزینه ها را کاهش می دهد و راه پیشرفت و توسعه سایت و کسب و کار ما را آسان می کند.

معایب طراحی سایت با وردپرس

در مقابل لازم است که معایب طراحی سایت با ورد پرس را نیز بدانیم و با اشکالات آن آشنا شویم.

تشخیص طراح حرفه ای

سخت بودن امکان تشخیص طراح حرفه ای، یکی از معایب طراحی سایت با ورد پرس است. زمانی که شما تصمیم می گیرید وب سایت خود را با وردپرس طراحی کنید و می خواهید با یک طراح سایت کار کنید، با افراد و شرکت‌های زیاد مواجه می شوید که مدعی امکانات فراوان با قیمت های به شدت غیر قابل باور هستند.
انتخاب میان این گزینه‌ها، بسیار سخت و مشکل خواهد بود.  تبعات این تصمیم ممکن است برای آینده کسب و کار ما ریسک داشته باشد و ضربه مهلکی به آن وارد کند، اما در مقابل ممکن است بتواند یک همراه و کمک موثر برای زودتر رسیدن ما به اهدافمان باشد.

انتخاب طراح حرفه ای

در اینجا باید بین پیشنهادات ارائه شده، یک طراح حرفه ای انتخاب کنیم. در واقع باید بتوانیم از یک قالب فروش که ما را در دام خرید ارزان قرار می دهد و ممکن است در آینده ما را از تغییرات، اصلاحات و یا از اضافه کردن امکاناتی که مورد نیاز است، بی بهره سازد، بتوانیم فرد ایده آل خود را انتخاب کنیم.

انتخاب فرد درست کار راحتی نیست و احتیاج به مشاور و انتخاب کاملا هوشمندانه ای دارد.

تعیین امکانات مورد نظر

مورد بعدی بعد از انتخاب طراح، سختی در انتخاب امکانات است. بعد از انتخاب طراح، اکنون با خیل عظیم از امکانات مواجه هستید. می خواهید یک فرم خاص یا یک فروشگاه یا یک سیستم crm داشته باشید. وقتی که وارد قسمت جستجو سایت می شوید، در قسمت افزونه ها می بینید که تعداد این موارد آنقدر زیاد است که انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت است.

لزوما مواردی که بالاتر دیده می شوند بهترین نیستند، به دلیل اینکه خیلی از آنها با تبلیغات و دلایل دیگری، بالا دیده می شوند. شما نیز باید برای وب سایت خود ابزاری را به کار گیرید که مناسب باشد و این به هیچ وجه کار آسانی نیست.

وسوسه مالک کسب و کار

مشکل دیگری که ممکن است با آن مواجه شویم وسوسه مالک کسب و کار یا سفارش دهنده وب سایت است. مالک یا صاحب یک کسب و کار برای این‌که امکانات بیش‌تری داشته باشد، حدود ۶۰ -۵۰ -۷۰ افزونه مختلف را انتخاب می کند و به طراح خود سفارش می دهد و توقع امکانات فراوانی را دارد.

واقعیت این است که شما برای رسیدن به موفقیت، به همه این امکانات نیاز ندارید. شاید حتی همه این موارد نیز مورد استفاده قرار نگیرند. هر افزونه جدیدی که به سایت اضافه می شود، مستلزم ورود فشاری بر روی سئو سایت است.

برای شروع کار بهتر است مواردی که در حال حاضر به آن‌ها احتیاج ندارید را کنار بگذارید. البته انتخاب این موارد کار سختی است. هنگامی که شما سایتی را ایجاد می کنید و از همان شروع کار تنوع محصولاتتان زیاد است و دسته بندی متنوعی داشته باشید، قیمت گذاری برای محصولات زیادی انجام شود، سرچ پیشرفته برای محصولات داشته باشید و غیره. اما در صورتی که مشتری شما می خواهد محصول را بخرد، نیازی به این همه پیچیدگی نیست. پس بایستی به این وسوسه غلبه کنید.

پیشنهادات ارائه شده توسط دیگران

نکته آخر این است که بعضی اوقات راه حل‌هایی که گفته می شود و در فروشگاه‌ها و شرکت های دیگری استفاده شده‌اند، باید در مورد پروژه طراحی سایت ما نیز بررسی شود. امکان دارد آن راه حل‌ها مناسب کار ما نباشند. ممکن است کسانی این موارد را به ما توصیه کنند ولی حتما باید آن‌ها را با ویژگی کار خود تطبیق دهیم.

در صورت استفاده از راه حل های دیگران، دیگر سایت طراحی شده، کار شما به نظر نمی رسد و کپی ای از کار دیگران است. در این شرایط مزیت رقابتی خودتان را از دست می دهید. بنابراین به این نکته توجه کنید که مزیت رقابتی شما، شاید آن چیزی نباشد که در راه حل‌های توصیه شده توسط دیگران وجود دارد.

مواردی که بیان شد تعدادی از معایب طراحی سایت با وردپرس بود. امیدواریم که با مطالب بعدی، بهتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیش‌تر به بخش تماس با ما مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰۷۸ تماس حاصل فرمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد