محاسبه قیمت طراحی سایت با ورد پرس

0

محاسبه قیمت طراحی سایت با ورد پرس

محاسبه قیمت طراحی سایت با ورد پرسدر  ادامه ی مجموعه ای از مباحث مرتبط با خدمات فضای مجازی و طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، در این مطلب محاسبه قیمت طراحی سایت با وردپرس را بررسی می کنیم. الگوی ما برای این مطلب سوالات حداکثری کاربران در فضای مجازی است و با پاسخ دادن به این موارد به اعتلای فرهنگ و حضور موفق ایرانیان در فضای مجازی کمک می کنیم.

محاسبه قیمت طراحی سایت با ورد پرس

در این مقاله به محاسبه قیمت طراحی سایت با ورد پرس می پردازیم.

به طور کلی، طراحی وب سایت یک فاز میانی است و قبل از طراحی آن نیاز به مطالعه و تحلیل نیاز افراد داریم. باید امکانات را بررسی کنیم و بعد از آن به این نتیجه می رسیم که می خواهیم طراحی سایت با ورد پرس انجام بدهیم. سپس وارد بحث آپلود فضای سرور و هاست و طبیعتا دیجیتال مارکتینگ می شویم.

فرآیند طراحی وب سایت

در ابتدا در این مقطع زمانی، طراحی سایت با وردپرس را مدنظر قرار می دهیم. فرآیند آن به چند بخش تقسیم می شود.

  • بخش اول، طراحی فرانت و پیاده سازی فرانت سایت یا رابط کاربری است.
  • بخش دوم خدمات مورد نیاز در کنار هسته ورد پرس و افزونه هایی که داریم می باشد.
  • بخش سوم ایجاد یکپارچگی و مدیریت یکپارچه این سامانه است.

در بخش فرانت شما این اختیار را دارید که یا از قالب های آماده استفاده کنید یا به طور کامل طراحی وب سایتتان را به طور اختصاصی در سمت رابط کاربری انجام دهید چه به لحاظ گرافیکی و چه به لحاظ برنامه نویسی.

در این حالت شما هم هزینه طراحی گرافیست را می پردازید و هم هزینه یو آی کار یا رابط کاربری سازنده را می دهید. رابط کاربری، در واقع هزینه فردی است که متخصص تجربه کاربری و بهینه سازی می باشد که باعث می شود، کاربر داخل سایت احساس راحتی کند.

مدل قالب آماده

در مدلی که قالب آماده باشد، شما تقریبا کل قضیه برایتان روشن و مشخص است و برنامه نویس صرفا برای شما کاستومایز می کند و متناسب با نیاز شما و دانشی که دارد، کار را انجام می دهد.

گاهی ممکن است که گرافیک و آیکون سازی بسیار سنگینی بخواهیم و یا محتواهای پیچیده ای را به بدنه وب سایت اضافه کنیم، در این صورت هزینه را بالا می بریم. اگر هم بخواهیم ساده رفتار کنیم، هزینه ها به همان نسبت نیز کاهش می یابد.

انواع افزونه ها

محاسبه قیمت طراحی سایت با ورد پرس : تعداد زیادی از افزونه ها به صورت رایگان در دسترس هستند، ولی ممکن است برخی از این افزونه ها احتیاج به خرید لایسنس یا مجوز کار داشته باشد. در نتیجه یکی از هزینه های ما در این قسمت، افزونه هایی است که شاید لازم باشد خریداری شوند یا نیاز به برنامه نویسی باشد.

حالا بسته به این تحلیل، شما باید ببینید که بکنت شما احتیاج به چه افزونه هایی و چه امکاناتی با چه ویژگی هایی خواهد داشت. باید توجه داشت که با اینکه آنالیز انجام می شود و استانداردی که برنامه نویس ها نسبت به بکنت برای شما ارایه می کنند کار به چه شکلی پیش می رود.

به طور مثال در جایی که لازم است، باید لایسنس بخرید و به جای برنامه نویسی از یک افزونه استاندارد پر مصرف پر مخاطب حرفه ای استفاده کنیم و طبیعتا در اینجا هزینه را می پردازیم.

ایجاد یکپارچگی

محاسبه قیمت طراحی سایت با ورد پرس : بخش آخر بخش ایجاد یکپارچگی بین این فرانت و تعداد زیادی افزونه ای است که در سمت بکنت وجود دارد. این قسمت بسیار مهم است. هیچ گاه شما با در هم ریختن مقداری مواد اولیه و گذاشتن آن روی گاز و بدون رعایت متد و دستورالعملی که برای شما یک غذای خوشمزه مثل قرمه سبزی تولید کند، به نتیجه مورد نظرتان نمی رسید.

برای رسیدن به نتیجه اصلی، تکنیک هایی وجود دارد که شما را هدایت می کند. این یکپارچگی و یکپارچه سازی به تجربه و هنر احتیاج دارد. در واقع شما این بخش را باید به شخصی بسپارید که به شما یک وب سایت یکپارچه بدهد، در غیر این صورت ملغمه ای از لوبیا، سبزی، گوشت و لیمو عمانی که صرفا روی گاز گذاشته شده است می شود و هرگز قرمه سبزی جا افتاده ای نخواهد شد و به اصطلاح کدبانوهای ایرانی آب و دانش جدا خواهد بود.

پس طبیعتا برای اینکه، مخاطب از بیرون احساس ناهمگنی نسبت به وب سایتتان نداشته باشد، احتیاج به یکنواختی بین بخش های مختلف وب سایت دارید. به عنوان مثال اگر بخواهید یک سامانه تجارت الکترونیکی را راه اندازی کنید، نیاز به راه اندازی بخشی به نام بخش اعضا دارید و سطح دسترسی اعضا (دسترسی و مشاهده بعضی کالاها) را نیز باید بررسی کنید.

در کنار آن نیاز به افزونه قیمت های متنوع و متغیر برای کالا دارید. مثلا امکان اتربیوت و کدگذاری برای هر محصول می خواهید. باید بتوانید تشخیص دهید که آیا همه این امکانات را با هم نصب کنید یا خیر. در واقع باید شرایطی را فراهم کنید که کاربرتان با خیال راحت لاگین کند یا عضو شود و خرید خود را به راحتی انجام دهد.

کاربر باید این فرآیند را به خوبی انجام دهد و بتواند بسته به سطح دسترسی خود، کالای مورد نظرش را با آن قیمتی که می بیند، خریداری و به نتیجه برسد. پس هزینه ها به سه بخش تقسیم شدند، هزینه هایی که سمت بکنت اتفاق می افتد و هزینه هایی که برای نصب و راه اندازی و یکپارچه سازی شما در مقطع پهنای سایت صورت می گیرد.

در این مطلب از خدمات مشاوره و پس از فروش چشم پوشی کرده ایم، گرچه اینها جزو لاینفک کار هستند ولی ما فرض را بر این گرفتیم که مشاوره لازم برای ورود به مرحله طراحی وب سایت برای شما اتفاق افتاده است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک محاسبه قیمت طراحی سایت با ورد پرس مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰۷۸ تماس حاصل فرمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد