سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

0

مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید و ios: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: طراحی اپلیکیشن اندروید و ios به‌یقین می‌توان گفت نفوذ به قلب بیش از نود درصد کسانی است که تلفن هوشمند دارند. اگر کمی به اطراف خود دقت کنید به‌روشنی می‌توانید ببینید؛ سیستم‌عامل گوشی آن‌ها اندروید است و یا ios   و این راز موفق و محبوب شدن اپلیکیشنهایی است که توسط این دو سیستم‌عامل پشتیبانی می‌شوند.

سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

تردید نکنید اگر توانایی طراحی اپلیکیشن اندروید و ios رادارید این بهترین راه برای ورود به یک کسب‌وکار فوق‌العاده است؛

بازاری که نام و دسترنج شمارا به تک‌تک گوشی‌های حتی مردم دنیا ببرد. شما گروه اولی هستید که طراحی اپلیکیشن اندروید و ios برایتان یک شانس بزرگ محسوب می‌شود.

در همین راستا تصمیم داریم سوالاتی از شمای خواننده محترم بپرسیم که قضاوت درباره  پاسخ آن­ها را به خودتان می­سپاریم؛

چند درصد مردم جامعه فارغ‌التحصیل کامپیوتر هستند؟

چند درصد این فارغ‌التحصیلان  توانایی طراح اپلیکیشن دارند؟

و چند درصد کسانی که توانایی طراحی دارند تصمیم می‌گیرند از این توانایی خود استفاده کنند و با طراحی اپلیکیشن اندروید و ios برای خود اشتغال‌زایی کند؟

قضاوت با شماست.

مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios بخش بزرگی از بازار را تحت سلطه خود می‌گیرد وقتی چنین بازاری پیشرو است؛ یعنی میلیون‌ها مشتری حاضر و آماده وجود دارد، تنها کافی است قلاب خود را به دست بگیرید و شروع کنید به ماهیگیری.

اما نکته مهمی در این میان وجود دارد؛ طعمه قلابتان چه قدر خوب است؟

طعمه شما همان اپلیکیشنی است که طراحی کرده‌اید.

قبل از هیچان زده شدن از خود یک سؤال بسیار مهم بپرسید؛ اپلیکیشن شما برای کاربران چه‌کاری انجام خواهد داد؟  با توجه به این کاربرد چند درصد از این بازار میلیونی بازار هدف شما هستند؟

شما باید دید کسب‌وکاری به این حرفه داشته باشید، باید به هر نحوی شده با آن درآمدزایی کنید یا بفروشید و یا با استفاده از تبلیغات با آن کسب درامد کنید؛ بنابراین دیگر نادیده گرفتن شرایط کافی است، چشم‌هایتان را بگشایید، از توانایی خود استفاده کنید.

گروه دومی که باید به طراحی اپلیکیشن اندروید و ios  توجه کنند صاحبان کسب‌وکارها هستند که از مشتریان خوب گروه اول حساب می‌شوند.

بازاریابی  طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios میدانید برای کسب‌وکارها امروز معجزه می‌کند؟ میدانید می‌توانید به‌جای استخدام چندین نفر جهت پاسخگویی به سؤالات روتین و پرتکرار مشتریان اپلیکیشنی در گوشی مشتریان نصب کنید و آن‌ها پاسخ سؤالات خود را در اپلیکیشن شما پیدا کنند؟ میدانید به‌جای درگیری با بیمه و اجاره دفتر بزرگ و انبارهای مجهز می‌توانید با یک اپلیکیشن ساده خریدوفروش خود را انجام دهید؛ خریدوفروش  سریع و ساده.

بسیاری از کسانی که مطالب ما را می‌خوانند شرکت و  یا تشکیلات برای کسب‌وکار خود ندارند؛  شما جوانان خوش‌ذوقی  هستند که دیگر از کار کردن برای دیگران خسته شده‌اید یا دانشجویید و به دنبال تأمین شهریه خود هستید و یا شاید جوان بیکاری باشید که دلتان برای داشتن کسب‌وکار خود پر می‌کشد.

شما کسی هستید شاید گپی را در جامعه تشخیص داده‌اید، فرصتی را دیدید که دیگران ندیده‌اند، شاید در شهر کوچکی ساکن هستید که نیاز افراد شهرتان را دیده­اید که این نیاز با یک اپلیکیشن ساده قابل‌رفع است.

شاید در اطراف خود اشخاصی را می‌بینید که علایق مشترکی دارند و شما با داشتن یک اپلیکیشن می‌توانید از علایق آن‌ها هم‌کسب درامد استفاده کنید؛ اما نکته‌ای که چون  ترمز جلوی حرکت شمارا می‌گیرد عدم توانایی  شما در  طراحی اپلیکیشن اندروید و ios است؛ اما میدانید کسانی که قصد دارید اپلیکیشن خود را به آن‌ها معرفی کنید گوشی‌هایشان یا اندروید است و یا سیستم‌عامل  IOS و می‌توانید به‌راحتی اپلیکیشن خود را در گوشی‌های آن‌ها نصب کنید؛

تنها به دلیل عدم توانایی طراحی از ایده خود چشم‌پوشی ‌نکنید؛ اگر کمی جست‌وجو کنید شرکت‌هایی را می‌یابید که به‌صورت تخصصی اقدام به طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می‌کنند.

گروه متخصص و حرفه ای وب سایت ( karait ) می‌توانند به شما در رسیدن به خواسته‌تان کمک کنند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد