ویژگی های یک قالب سایت شرکتی خوب چیست؟

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: در این متن قصد داریم درمورد ویژگی های یک قالب سایت شرکتی خوب و صفحات قالب سایت شرکتی صحبت کنیم و مطالب جدیدی را به مشتریان کارا آی تی ( karait ) ارائه دهیم.

ویژگی های یک قالب سایت شرکتی خوب چیست؟

اولین ویژگی پنل مدیریتی قوی آن می باشد که برای کاربر کاربردی باشد. تمایز بعدی داشتن پیش نمایش برای محصولات ایجاد شده و گرافیک قوی نسبت به سایرین است.

داشتن مکامنو، ریسپانسیو بودن و سازگاری با مرورگر های متعدد از سایر ویژگی های یک قالب سایت شرکتی خوب است. ناوبری آسان و استفاده از سر صفحه و نوارهای کناری به الت متعادل از سایر ویژگی های یک قالب سایت شرکتی است.

یک قالب سایت خوب هم آسان نصب می شود و هم بسیار سریع بالا می آید. قالب سایت شرکتی خوب دارای تم متفاوت برای هر فصل یا هر روز است.

یک قالب سایت شرکتی ایده آل قالبی چند زبانه است که با موضوع تجارت شما هماهنگی دارد و در برند سازی و برندینگ آن دست شما آزاد است.

داشتن فونت های متناسب با هر زبان و اسلاید های متعدد از سایر ویژگی های یک سایت شرکتی است. کارا آی تی با سابقه چندین و چند ساله در زمینه طراحی، کرک و ساخت انواع قالب سایت شرکتی در خدمت شماست.

 چرا کارا آی تی نسخه های کرک شده قالب سایت شرکتی وردپرس را ارائه می کند؟

قالب سایت شرکتی وردپرس دارای نسخه های رایگان است که دمو می باشند، بنابر این شما نیازمند خرید نسخه های اورجینال ورد پرس خواهید بود.

ارزانترین قالب های وردپرس چیزی حدود ۱۵۰-۲۰۰ دلار قیمت دارند. کارا آی تی با داشتن متخصصین موفق نسخه های اورجینال را کرک و با پایین ترین قیمت ارائه می کند.

پس از کرک کردن نسخه ها کارا آی تی این نسخه ها را تعمیر و باز نویسی می کند و این نسخه ها هیچ تفاوتی با نسخه های اورجینال نخواهد داشت. کارا آی تی در صورت لزوم و در خواست شما نسخه های رایگان را نیز از حالت دمو در می آورد.

یک قالب سایت دارای چه قسمت هایی است؟

یک قالب سایت شرکتی عموما دارای قسمت های زیر می باشد. این قسمت ها بر اساس سلیقه کارفرما قابل تغییر خواهد بود.

صفحه نخست: صفحه نخست مهم ترین قسمت از قالب سایت شرکتی است که بیشتر لینک دهی های داخلی و خارجی در آن صورت می گیرد. این صفحه شامل باکس جستجو هم می باشد.

صفحه ی نمونه کار ها: در این صفحه برای مشتریان انواع محصولات به نمایش گذاشته می شود و به صفحه خدمات لینگ دارد.

صفحه ی خدمات: این صفحه شامل خدمات پس از فروش و خدمات پرداخت می شود .

پنل مدیریتی: این قسمت در داخل صفحات ظاهری سایت دیده نمی شود، تمام بارگذاری های  اطلاعات در سایت از این قسمت صورت می گیرد و برای این قسمت داشتن هاست و دامنه قوی ضروری است.

صفحه ی گالری: این صفحه از صفحه پنل مدیریتی قابل دسترس است و از این قسمت پشتیبانی می شود. هنگامی که شما یک کالا را تماشا می کنید تصاویر از این قسمت به صفحه نمایش شما ارسال می شود.

صفحه ی درباره ما: به این صفحه از صفحه اصلی لینک داده شده و مشتریان در این قسمت نظرات خود را ارائه می کنند.

صفحه ی تماس با ما: این صفحه عموما برای افزایش دامنه حذف و اطلاعات آن بر روی صفحه درباره ما قرار می گیرد، اما در مواردی که یک شرکت دارای نمایندگی های متعدد باشد. این قسمت برای ارائه آدرس و شماره تماس این نمایندگان مورد استفاده واقع می شود.

شرکت های همکار: این قسمت برای لینک دهی خارجی به شرکت های وابسته یک شرکت یا شرکت همکار آن استفاده می شود و عموما در صفحه اول شرکت نیز به آن لینک  داده می شود.

محصولات:این قسمت از صفحه نخست با لینک دهی داخلی مشخص می شود و خود دارای دسته بندی محصولات می باشد. این قسمت حاصل افزودن زبانه وو کامرس بر روی قالب سایت می باشد.

بلاگ:بسیاری از شرکت ها در باره ی محصولات خود و اطلاعات علمی درباره این محصولات مطلب ارائه می کنند و تمامی این مطالب از قسمت بلاگ در سالیت بارگذاری می شود.

پنل کارمندان و نمایش فیش حقوقی: این قسمت دارای طراحی منحصر به فردی است که کارمندان با ارائه نام و نام خانوادگی، شماره کارمندی یا پسورد وارد سایت شرکت شده و به نقد کردن حقوق یا درخواست از مدیر و مسئولین شرکت شده در خواست های خود را مطرح می کنند. کارا آی تی با داشتن تجربه بالا در طراحی سایت سفارشی شرکت در خدمت شماست.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد