آشنایی با برند ساکورا

0

آشنایی با برند ساکورا

آشنایی با برند ساکورا : شهرت برند ساکورا به قدری زیاد است که با یک جست‌وجوی ساده، می‌توانید تمام آنچه را که برای آشنایی با برند ساکورا احتیاج دارید را پیدا کنید، با این حال در ادامه می‌خواهیم، اطلاعات مفیدی درباره برند ساکورا در اختیارتان قرار دهیم تا تمام اطلاعات کافی برای آشنایی با برند ساکورا را در اختیار داشته باشید.

 ساده‌ترین جمله درباره برند ساکورا، این است که کارخانه ساکورا نسبت به بقیه کارخانه‌ها، دقت بیشتری به کیفیت محصولاتش دارد و همین امر باعث شده که از سال دو هزار و نه تاکنون برنده بیش از سی جایزه شود که از جمله آن‌ها می‌توان به جایزه ” brand champion” اشاره کرد. محصولات برند ساکورا همگی از استاندارد‌های jis، SAE و ISO 17025 برخوردارند و همین موضوع خیال متقاضیان محصولا ساکورا را تا حدود زیادی راحت می‌کند.

برخی از تست‌های کیفیتفیلتر‌های ساکورادر اینترنت موجود هستند و شما می‌توانید برای کسب اطمینان از کیفیت محصولات این برند و آشنایی با برند ساکورا از این ویدیو‌ها نیز دیدن فرمایید. آنچه که در این ویدیو‌ها مشاهده می‌شود، به‌خوبی نشان می‌دهد که این فیلتر‌ها چگونه اجسام خارجی را پشت سوراخ‌های خود نگه می‌دارند و به اجسام مجاز اجازه ورود می‌دهند.

شاید این جمله برای آشنایی با برند ساکورا کافی باشد که فیلتر‌های ساکورا، مانند غشای پلاسمایی سلول‌های بدن عمل می‌کنند و نفوذپذیری هوشمند دارند. در ادامه به جهت آشنایی برند ساکورا، عکس برخی محصولا آن را آورده‌ایم.

لزوم آشنایی با برند ساکورا

این روزها زندگی همه ما تا حدود زیادی وابسته به وسیله نقلیه‌مان است، با بالا رفتن قیمت‌ها برخی از افراد سودجو سعی می‌کنند از وضعیت بد اقتصادی سواستفاده کنند و اجناس بی‌کیفیت را با قیمت کم به فروش برسانند. چنین امری در گام اول به خودرو شما آسیب می‌رساند و از آن مهم‌تر، در گام دوم این فیلتر ارزان قیمت سریعا از کار افتاده می‌شود و شما مجبور به تعویض آن خواهید شد.

فیلتر‌های ساکورا در کنار داشتن قیمت اقتصادی، از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و همین امر سبب تمایل و کشش متقاضی به خرید فیلتر‌های این برند می‌شود. استفاده از فیلتر‌های بی‌کیفیت، می‌تواند به موتور خودرو شما آسیب‌هایی جدی برساند.

در بعضی موارد مشاهده شده است که کاغذ فیلتر‌های بی‌کیفیت در اثر گرمای موتور ذوب می‌شود و این به معنای مرگ موتور شما خواهد بود. با خرید فیلتر‌های ساکورا علاوه بر اینکه از بالا بودن ظرفیت فیلتر هوا و طول عمر آن مطمئن هستید، می‌توانید از این موضوع که کثیف شدن فیلتر هوای شما هیچ تاثیری روی عملکرد موتور شما نخواهد گذاشت نیز مطمئن باشید.

برای آشنایی با برند ساکورا و انواع محصولاتی که زیر نظر این برند تولید می‌شوند، می‌توانید به سایت کارخانه مراجعه کنید. با مراجعه به سایت علاوه بر آشنایی با برند ساکورا، می‌توانید خرید کنید.

آشنایی با برند و کارخانه صاحب این برند

کارخانه تولید فیلتر‌ ماشین ساکورا سالیانه بیش از هفت میلیون قطعه فیلتر تولید می‌کند. محصولات برند ساکورا در دو کارخانه، یکی در جاکارتا اندونزی به مساحت پنج هکتار و دیگری در بنتن اندونزی به مساحت هفتاد و پنج هکتار، تولید می‌شود. فیلتر‌های تولید شده در این کارخانه به اندازه‌ای قوی‌اند که حتی ماشین‌های مسابقه‌ای نیز از محصولات این برند استفاده می‌کنند.

مهندسان کارخانه ساکورا همواره در حال نوآوری‌اند و اخیرا توانسته‌اند به کمک آخرین فناوری‌های موجود، فیلتر هوای کابین پیشرفته‌ای تولید کنند که در تنظیم دمای کابین نیز دخالت می‌کند. با توجه به این که طراحی این فیلتر‌ها توسط متخصصین اندونزیایی انجام می‌گیرد و مردم جاکارتا،  نیز مانند مردم ساکن تهران و سایر استان‌های کشورمان با آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کنند، این متخصصین در طراحی نسل جدید فیلتر کابین، تمهیداتی اندیشیده‌اند که می‌تواند از ورود آلاینده‌ها به داخل خودرو جلوگیری کند.

رانندگان جاده‌های خاکی، پیش از این مجبور به تعویض پی در پی فیلتر ماشینشان بودند، اما امروزه طول عمر بالای فیلتر ساکورا آسوده خاطرشان کرده.

فواید آشنایی با برند

احتمالا با خواندن توضیحاتی که در بالا آورده شده، دریافته باشید که دیگر نیازی به تحقیق درباره سایر برندها ندارید و آشنایی با برند ساکورا، شما را از هر جهت بیمه خواهد کرد. فیلتر‌های هوای برند ساکورا فیلتر‌هایی با سطح بازدهی بالا هستند و تنها یک درجه تا فیلتر‌های مورد استفاده در بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و اتاق‌های صنعتی تمیز فاصله دارند.

به‌طور کلی فیلتر هوای خودرو شما باید بعد از طی هر پانزده هزار الی سی هزار کیلومتر تعویض شود. اگرچه خودتان می‌توانید با توجه به شکل ظاهری فیلتر‌ها تشخیص دهید که آیا نیاز به تعویض دارند یا خیر اما بهتر است برای اطمیمنان بیشتر و خرید فیلتر نو، به نزدیک‌ترین تعمیرگاه ممکن رجوع کنید.

البته که از کار افتادن هر فیلتر، نشانه‌های مخصوص به خود را نیز دارد، برای مثال یکی از علائم انقضای فیلتر کابین، استشمام بوی بد است. همواره این نکته را در خاطرتان نگه دارید که فیلتر‌های مورد استفاده شما، نه تنها روی سلامت ماشین، بلکه به‌طور مستقیم و غیر مستقیم روی سلامت  شما نیز اثر می‌گذارد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد