نکات طراحی سایت رستوران

0

نکات طراحی سایت رستوران: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: در طراحی سایت رستوران برای مشتریان باید خود را در جایگاه آنها قرار دهیم. به ارزش های اصلی و اعتقادات خود بیاندیشید و ببینید که چگونه می توانید بهترین چهره خود را به صورت آنلاین به کاربران و مشتریان تان نشان دهید.

نکات طراحی سایت رستوران

طراحی سایت رستوران یکی از آن ایده هایی است که به دیده شدن رستوران تان کمک شایانی خواهد کرد اما در این طراحی مواردی وجود دارد که در صورتی که به درستی رعایت شود مشتریان پایه ثابتی برای خود پیدا خواهید کرد.

در هر صورت در طراحی سایت رستوران برای مشتریان باید خود را در جایگاه آنها قرار دهیم در این جا ما با لحاظ کردن این موضوع به شما نکاتی برای داشتن سایتی حرفه ای برای رستوران تان ارائه خواهیم کرد. از آنها برای ارتقا سایت رستوران تان استفاده کنید.

  • در طراحی سایت رستوران سلایق مشتریان تان را بشناسید!

همانطور که در ابتدا گفتیم همواره رضایت مشتری مهم است اما ابتدا باید برای جلب رضایت آنها به سراغ این موضوع برویم که مشتریان ما چه کسانی هستند؟ اگر جوانان هستند محیط باید به روز و جذاب باشد یا برای مثال حالت رسمی برای قرار های کاری داشته باشد. هر چند رستوران هایی با دکورهای متفاوت نیز وجود دارد که مشتری بهترین میز و محیط را برای صرف شام برای خود انتخاب کند.

طراحی سایت رستورانی تان نیز به همان اندازه طراحی دکور مهم است و جدیدا به دلیل امکان سفارش اینترنتی غذا محیط سایت نیز باید جذاب باشد.

  • سادگی محیط سایت رستوران و کار کردن آسان با آن

از آنجا که سادگی همیشه در هر زمینه ای بیشتر مدنظر می باشد و شلوغی سایت تان می تواند مشتریان تان را فراری دهد پس این عنوان را مطرح کردیم.

  • ظاهر و رنگ بندی سایت تان

و باز هم در اینجا انتخاب بهترین رنگ و سادگی خیلی مهم است مثلا ترکیب رنگ های قرمز و مشکی و نارنجی و غذاهای پر رنگ و لعاب در عکس ها مشتری را جذب و گرسنه می کند! این خیلی مهم است که چه رنگ هایی در کنار  هم قرار بگیرد تا آن خلاقیت آشپز و حس تازگی را نشان دهد.

  • تماس با مشتری و دریافت سفارشات

دسترسی مشتریان به رستوران و سفارش راحت و سریع غذا ها بسیار مهم است در نتیجه به دنبال شماره رندی برای رستوران تان باشید و آن را در تمامی صفحات سایت تان بگنجانید.

درنتیجه باید در نظر داشت که در طراحی سایت رستوران صفحاتی همچون منو غذا، درباره ما و نحوه تماس لحاظ شود تا افراد سریعا بتوانند با شما ارتباط گرفته و غذای مورد نظر خود را سفارش دهند یا در صورت انتقاد یا پیشنهاد آن را به راحتی بازگو کنند.

در این صورت افراد نیز می توانند بیشتر به رستوران شما اعتماد کنند زیرا نظرات افراد را درباره غذاها خواهند دید.

حتی می توانید بخش عضویت کاربران را به سایت تان اضافه کنید و دست آنها را برای سفارش دادن به صورت آنلاین باز بگذارید.

  • از تاثیر شبکه های اجتماعی غافل نشوید!

این موضوع درست است که سایت در مقایسه با شبکه های اجتماعی امکانات بیشتری را ارائه می دهد اما باید قبول کرد که افراد بیشتر در شبکه های اجتماعی حضور دارند از طرفی هر رستوران موفقی در کنار طراحی سایت رستوران باید درصدد ایجاد کانالی برای رستوران باشد. در هر صورت اینترنت بهترین شرکت تبلیغاتی است که شما میتوانید با فعالیت در آن دیده شوید.

  • اهمیت تصاویر با کیفیت

باید بگویم که تصاویر یکی از مهم ترین موارد در طراحی سایت رستوران هستند دلیل آن هم مشخص است مشتری با تصاویر با کیفیت و زیبا از غذا ها جذب خواهد شد و این همان چیزی است که ما می خواهیم. در این قسمت هر چقدر سبک خاص خود را داشته باشید حرفه ای تر نشان داده خواهید شد.

  • ریسپانسیو کردن سایت

آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده اید در صورتی که مشتری از طریق موبایل وارد سایت تان شود صفحه تان به همان صورت که در لپ تاپ نشان می دهد نمایش داده می شود؟ با ریسپانسیو کردن سایت تان تفاوتی در نحوه نمایش این دو وجود نخواهد داشت و همه چیز مرتب خواهد بود.

  • برند رستوران خود را بولد کنید.

در هر عکسی که برای نمایش غذا ها استفاده می کنید برند خود را نیز در گوشه بچسبانید و از تبلیغات کمتری استفاده کنید تا برندتان دیده شود.

سخن آخر

در طراحی سایت رستوران تان به ارزش های اصلی و اعتقادات خود بیاندیشید و ببینید که چگونه می توانید بهترین چهره خود را به صورت آنلاین به کاربران و مشتریان تان نشان دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد