فیلتر هیدرولیک بلدوزر

0

فیلتر هیدرولیک بلدوزر

فیلتر هیدرولیک بلدوزر : فیلتر هیدرولیک بلدوزر یکی از مهم ترین قطعات موتور بلدوزر است که به کارکرد بهتر ماشین کمک می کند. فیلتر هیدرولیک بلدوزر کوماتسو باید بعد از پایان هر پروژه ای تعویض شده و برای پروژه بعدی آماده شود.

بولدوزر یکی از مهم ترین ماشین آلات ساختمانی است که در پروژه های ساختمانی نقش مهمی را بازی می کند. فیلتر هیدرولیک بلدوزر در انواع و اقسام مختلفی وجود دارد.

تعویض به موقع فیلتر هیدرولیک بلدوزر باعث تسریع در زمان تحویل پروژه خواهد شد

انواع و اقسام فیلتر هیدرولیک بلدوزر

  • بولدوزر D6

در این مدل از یک پمپ تک هیدرولیک کارتریجی ۳۵V 35 و پمپ هیدرولیک کارتریجی ۳۵۲۵ V- 3821 استفاده شده است.

  • بلدوزر D7

در این مدل از یک پمپ دوبل هیدرولیک کارتریجی ۳۵۲۰V-3818 استفاده شده است.

  • بلدوزر D8   

در این مدل از پمپ دوبل هیدرولیک کارتریجی ۳۵۲۰V-3811 و یک پمپ دوبل هیدرولیک کارتریجی ۳۵۲۰V-3814 استفاده شده است.

  • بلدوزر D9  

در این مدل از از پمپ دوبل هیدرولیک کارتریجی ۴۵۲۵V-5017 استفاده شده است.

  • بولدوزر ۹۸۳

در این مدل از یک پمپ تک هیدرولیک کارتریجی  ۴۵۳۵ V-5035 استفاده شده است.

شما باید متناسب با بولدزر مجموعه خود، فیلتر هیدرولیک را انتخاب کرده و استفاده کنید. فیلتر هیدرولیک در تصفیه موتور نقش مهمی ایفا می کند. بنابراین حتما فیلتر هیدرولیک بلدوزر با کیفیتی را انتخاب کرده و استفاده کنید.

اهمیت تعویض فیلتر هیدرولیک

بولدوزر نیز مانند سایر ماشین آلات راهسازی مهم بوده و باید نگهداری شود. کوتاهی و قصور در نگهداری ماشین آلات راهسازی به خصوص بولدوزر ممکن است برای شرکت و مجموعه شما نتایج سنگینی را در پی داشته باشد.

تعویض به موقع موجب کارکرد بهتر ماشین راهسازی خواهد شد. حتما قبل از شروع پروژه جدید فیلتر هیدرولیک را تعویض کرده و کارهای مربوط به راهسازی را انجام دهید.

برای تعویض فیلتر هیدرولیک بلدوزر حتما به دفترچه راهنمای ماشین راهسازی مراجعه کنید تا بدون هیچ مشکلی فیلتر هیدرولیک بلدوزر کوماتسو را به راحتی تعویض کرده و دوباره در آن جا زده و استفاده کنید.

فیلتر هیدرولیک بلدوزر را متناسب با برند ماشین آلات راهسازی مجموعه خود خریداری کنید تا هرگز به مشکل خاصی برخورد نکنید. تعویض به موقع فیلتر هیدرولیک موجب عمر طولانی موتور ماشین راهسازی خواهد شد.

تاکید بر خرید فیلتر هیدرولیک با کیفیت بلدوز 

حتما فیلتر هیدرولیک بلدوزر را از بهترین و با کیفیت ترین فیلترها خریداری کنید تا بعدها به مشکلات متعدد دچار نشوید. سرویس کاری دوره ای موتور بولدوزر اهمیت دارد و هر گونه تاخیری باعث ایجاد مشکلات متعدد برای راننده بولدوزر و شرکت راهسازی خواهد شد.

فیلتر هیدرولیک بلدوزر در اندازه های بزرگ تری تولید می شوند و البته از چند لایه هم تشکیل شده اند. چند لایه بودن فیلتر هیدرولیک باعث خواهد شد تا موتور در مدت زمان طولانی به گرد و خاک آلوده شود.

فیلتر هیدرولیک قلب تپنده بولدوزر بوده و اگر به هر دلیلی از کار بیفتد، کار سیستم هیدرولیک که از ۵ بخش تشکیل شده نیز متوقف خواهد شد. استفاده از فیلتر بی کیفیت هیدرولیک و حتی روغن بی کیفیت بر عملکرد دستگاه خسارت سنگینی را وارد خواهد کرد که خسارت گاهی مواقع در مدت زمان طولانی جبران خواهد شد.

خسارت سنگین تعویض دیر هنگام فیلتر هیدرولیک

در صورتی که پروژه راهسازی در مدت زمان بلندی به پایان خواهد رسید، حتما را چند بار تعویض کنید تا این قضیه موجب تاخیر در تحویل پروژه نشود. تاخیر در زمان تعویض به موقع فیلتر هیدرولیک باعث خواهد شد تا پروژه راهسازی شما به کندی پیش برود و حتی برخی مواقع با توقف کارکرد دستگاه مواجه خواهید شد و این به معنای ضرر و زیان در پروژه بوده که در دراز مدت می تواند نتایج فاجعه باری را به دنبال داشته باشد که بهتر است از همان ابتدا را تعویض کرده و هر چه سریع تر پروژه را شروع کنید.

ضرورت تعویض به موقع فیلتر

باید به صورت دوره ای ماشین بولدوزر را سرویس کنید و از کیفیت فیلتر هیدرولیک بلدوزر مطلع شوید. ماشین آلات راهسازی در مقایسه با خودروهای سبک، کارکردهای مهمی دارند و به همین دلیل تعویض به موقع و سایر ماشین آلات راهسازی اهمیت دارد.

فیلتر هیدرولیک نیز مانند فیلتر سایر ماشین آلات مهم بوده و باید طبق زمان بندی تعویض شود. مهندسین مجموعه باید ضمن بررسی مراحل پیشرفت کار، به این موارد نیز باید توجه داشته باشند تا کارها براساس زمان بندی به پیش برود و هرگز در انجام کارها تاخیری ایجاد نشود. نگهداری ماشین آلات راهسازی مهم بوده و این امر مهم فقط تعویض قطعات موتور را شامل نمی شود بلکه کل ماشین را نیز در بر میگیرد.

بخاطر کارکرد مهم ماشین آلات راهسازی، لازم است که قطعات مربوط به موتور این نوع ماشین آلات از بهترین و و با کیفیت ترین مواد تهیه شود تا به مدت زمان طولانی بتوان از آن ها استفاده کرد. حتی شرکت های اجاره دهنده ماشین آلات راهسازی نیز باید به همه نکات گفته شده توجه کنند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد