عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: قیمت طراحی سایت در شرکت های مختلف، متفاوت است. چنانچه قیمت طراحی سایت را در اینترنت جستجو کنید با بازه گسترده ای از مبالغ روبرو خواهید شد که  هر کدام دلایل خاصی برای مبالغ مختلف دارند. در این مقاله قصد داریم با هم عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت را بررسی کنیم.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت

با توجه به نوع خدمات سایت متفاوت است. شما می توانید با حداقل هزینه صاحب سایت شوید اما ممکن است شخصی برای ارائه خدمات خود به سایتی پیشرفته با امکاناتی خاص نیاز داشته باشد که در این صورت قیمت طراحی سایت می تواند مبلغ قابل توجهی باشد.

در واقع بازه قیمت طراحی سایت بسیار گسترده بوده و ممکن است  طراحان مختلف بنابر دلایلی قیمت متفاوتی را نسبت به طراحی سایت مشخص اعلام کنند.

دلیل طراحی سایت برای صاحبان کسب و کار

اول از همه بهتر است به دلیل طراحی سایت بپردازیم امروزه زمانی که فردی کسب و کاری را راه اندازی می کند، پس از کرایه کردن یا خرید مغازه به صورت حضوری حتما باید به فکر مغازه مجازی یا غیر حضوری نیز باشد.

دلیل این موضوع این است که امروزه بیشتر افراد با دنیای اینترنت آشنا هستند و بسیاری از کارهایی که در گذشته نیاز به صرف زمان زیادی بود اکنون تنها با چند کلیک در منزل انجام می شود.

بنابراین ترجیح می دهند که بسیاری از خریدهای روزمره و یا پوشاک خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. همچنین زمانی که شما فروشگاهی را در شهر و استان خود راه اندازی می کنید تنها افرادی می توانند از فروشگاه شما خرید کنند که در همان شهر سکونت دارند اما اگر سایتی مناسب با نوع خدمات خودتان طراحی کنید افراد از نقاط مختلف ایران و یا حتی جهان می توانند از محصولات وبسایت شما خرید انجام دهند.

شما ممکن است در همان ابتدا هزینه ای برای طراحی سایت متقبل شوید اما در آینده چندین برابر سود خواهید کرد . پس نگران نباشید و سعی کنید سایتی پیشرفته و جذاب برای فروشگاه خود تهیه نمایید.

چه عواملی بر قیمت طراحی سایت تاثیرگذار است؟

به عوامل مختلفی همچون نوع وبسایت و میزان امکانات موجود در سایت بستگی دارد. مثلا چنانچه شما قصد طراحی سایت تفریحی داشته باشید قیمت طراحی سایت متفاوتی با سایت های شرکتی و یا خبری دارد.

ممکن است فردی دوست داشته باشد که در سایت،  امکان بازی آنلاین و چت آنلاین فراهم باشد یا مثلا برای سایت های فروشگاهی معمولا روی محصولات و امکان خرید راحت و ساده  تمرکز می شود.

در واقع هر سایتی با توجه به نوع خدماتش ساختار متفاوتی خواهد داشت که در نتیجه قیمت مختص به خود را می طلبد.

فرد سفارش دهنده طراحی سایت حتما معیارهایی برای سایت خود خواهد داشت. مثلا رابط کاربری به چه نحوی باشد؟ در تبلت و موبایل به چه شکل نمایش داده شود؟ همه ی این ها در قیمت طراحی سایت تاثیرگذارند.

گاهی وقت ها به چند طراح با مهارت های گوناگون برای طراحی سایت نیاز است که در این صورت مسلما قیمت طراحی سایت افزایش پیدا می کند. هر چقدر تیم قوی تری را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید هزینه ی بیشتری نیز باید بپردازید.

چه عواملی بر سرعت سایت شما تاثیر گذارند؟

بازدیدکننده سایت ترجیح میدهد در سایتی وقت خود را سپری نماید که در عین کیفیت، رنگ و طراحی، سرعت خوبی نیز داشته باشد. هر چقدر سرعت سایت بیشتر باشد مطمئن باشید تعداد بازدیدکنندگان نیز افزایش خواهد یافت. سرعت بالای سایت علاوه بر رضایت بازدیدکنندگان هزینه های سرور سایت را نیز کاهش می دهد.

چه بودجه ای برای طراحی سایت خود در نظر بگیریم؟

برخی افراد گمان می کنند هر میزان مبلغ بیشتری برای طراحی سایت کسب و کار خود پرداخت کنند نتیجه بهتری را نیز بدست خواهند آورد اما در حقیقت برخی از شرکت های نوپا که بودجه آنچنانی ندارند با تدبیری مفید سایتی کم هزینه با امکانات مفید را سفارش می دهند و نتیجه ی خوبی نیز می گیرند پس سعی کنید امکانات مورد نیاز سایت را با کمترین هزینه گراوری نمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد