طراحی سایت شرکتی با حداقل هزینه

0

طراحی سایت شرکتی با حداقل هزینه: به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: طراحی سایت شرکتی در رونق کسب و کار هر فردی می تواند مفید واقع شود. امروزه تکنولوژی و ارتباطات حرف اول را در جهان میزند و تاثیر زیادی در میزان فروش صاحبان کسب و کار خواهد داشت. اگر شما صاحب شرکت بزرگی هستید مطالعه این مقاله به شما پیشنهاد می شود.

طراحی سایت شرکتی با حداقل هزینه

 طراحی سایت شرکتی برای صاحبان کسب و کار

امروزه تمام صاحبان کسب و کار با طراحی سایت شرکتی علاوه بر ارائه خدمات به صورت حضوری، می توانند در دنیای مجازی رونق کسب و کار خود را چندین برابر افزایش دهند.

در دنیایی که اینترنت حرف اول را می زند، فعالیت افراد به طور حضوری و حقیقی برای درامدی هنگفت کافی نیست. بنابراین به فکر طراحی سایت شرکتی برای کسب و کارتان باشید و با راه اندازی سایتی معتبر گامی بلند در مسیر پیشرفت شرکت خود بردارید.

مهم نیست شرکت تولید کننده چه محصولی هستید، مهم نحوه ی فروش و عملکرد شرکت شما است. با طراحی سایت شرکتی تمام محصولات و خدماتی که ارائه می دهید را به طور آنلاین در اختیار متقاضیان قرار دهید زیرا با این کار متقاضی با چند کلیک می تواند به اطلاعات محصول مورد نیاز خود دست یابد و از این طریق خریدی آسان و مقرون به صرفه داشته باشد.

تفاوت شرکت هایی که هنوز سایتی برای خود راه اندازی نکرده اند با شرکت هایی که سایت دارند، این است که مشتریان تنها به صورت حضوری می توانند محصولات و اطلاعات مربوطه را ببینند و مسلماً تنها کسانی می توانند از شرکت خرید کنند که در آن شهر ساکن هستند بنابراین با داشتن سایت می توانید فروش خود را در نقاط جهان گسترده نمایید.

برای طراحی سایت شرکتی چه اقدامات اولیه ای نیاز است؟

در ابتدا فرد صاحب کسب و کار باید بداند قرار است در وب سایت خود چه نوع خدماتی را ارائه دهد و یا قصد فروش چه محصولاتی را دارد. با در نظر گرفتن این موضوع طرح اولیه سایت شرکت خود را ترسیم می کند سپس متناسب با سرمایه موجود تصمیم می گیرد که سایت اختصاصی داشته باشد و یا سایتی با پلاگین آماده مانند وردپرس ایجاد نماید.

وردپرس سیستم مدیریت محتوایی است که با هزینه ای مختصر صاحبان کسب و کار را در جهت ایجاد سایت شرکتی یاری می کند.

از میان سیستم های مدیریت محتوا وردپرس نسبت به سایر محبوبیت بیشتری از نظر کاربرد و کیفیت دارد.

برای طراحی سایت شرکتی با وردپرس چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

امروزه تقریبا داشتن وبسایت برای هر نوع کسب و کاری از آیتم های ضروری و مهم محسوب می شود چرا که با داشتن وبسایت افراد بیشتری می توانند با شما در ارتباط باشند و در نتیجه فروش محصولات را به چند میلیون بیشتر افزایش خواهید داد.

پس از طراحی سایت شرکتی به وسیله CMS وردپرس، شما پنل مدیریتی خواهید داشت که به کمک آن می توانید هرگونه تغییر را در سایت اعمال کنید.

قیمت طراحی سایت با وردپرس نسبت به برنامه نویسی اختصاصی کم هزینه تر خواهد بود همچنین با ساختار آسان و مشخصش به طور کامل خودتان می توانید پشتیبانی سایت را برعهده گیرید.

قالب وردپرسی چیست؟چند نوع قالب وردپرسی داریم ؟

قالب سایت در واقع همان ظاهر و شکل سایت شما می باشد. شما با انتخاب هر نوع قالب به سلیقه خود می توانید طرح، چینش المنت ها و رنگ های داخلی سایت را انتخاب نمایید.

با یک سرچ ساده انواع قالب رایگان وردپرسی را می توانید در بستر اینترنت بیابید، اما برخی افراد ترجیح می دهند که قالب سفارشی متناسب با نوع خدمات تهیه کنند بنابراین باید به ازای قالب مورد نظر هزینه ای پرداخت کنند.

البته قالب هایی که به ازای آن هزینه ای پرداخت می کنید، نسبتاً از امکانات بیشتر و پیشرفته تر برخوردار هستند همچنین برای نصب و راهنمایی پشتیبان حرفه ای خواهند داشت.

وظیفه جمع آوری محتوا و داده های موجود در سایت و نوع نمایش آن در مرورگر را قالب های وردپرسی برعهده دارند یعنی شما با انتخاب قالب مشخص می کنید که مطالب لود شده در سایت به چه نحو و شکلی به بازدید کننده نشان داده شود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد