روش انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: قصد دایم در باره روش انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت و مسائل مربوط به آن صحبت کنیم.

روش انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت شرکتی است که بهترین امکانات را به مشتریانش بدهد شما با بررسی ویژگی های سک سایت و حتی مصولات سایت می توانید بهترین شرکت طراحی سایت را تشخیص دهید.

شما برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به منظور طراحی سایت تان بهتر است به سراغ شرکتی بروید که تمام یا بیشتر ویژگی های زکه در ادامه مطلب بیان می شود انتخاب کنید.

کارا آی تی ( karait ) ادعا نمی کند که بهترین شرکت طراحی سایت است، اما دوست دارد که کاربران خود را با ویژگی های بهترین سایت شرکتی آشنا کند تا نقاط ضعف خود را نیز بیابد.

 

 ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

  • سابقه کار

سابقه کار یکی از اولین نکاتی است که بایستی در انتخاب شرکت طراحی سایت در نظر گرفته شود.

  • نمونه کار

برخی شرکت ها ادعای سابقه چندین و چند ساله می کنند بهتر است در این زمینه بیشتر جویا شوید و از مالکین این سایت ها در مورد حقیقت پرس و جو کنید. برخی از شرکت های طراح قالب اورجینال ورد پرس را از کارفرما دریافت و آیکون بندی می کنند و در آخر ادعا می کنند که به طور کامل فلان سایت را طراحی کردیم که ادعای واقعا مسخره ای است.

  • رتبه بالای نمونه کارها در موتور های جستجو

وقتی سایتی را پیدا کردید که در طراحی سایت این موضوع را رعایت کرده باشند، در این صورت به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت روی این شرکت حساب باز کنید. ولی دقت کنید این به شرطی است که سایتن های تولید شده از طرف این شرکت نمره بالایی در اصول سئو و موتور های جستجو دریافت کنند.

  • در اختیار قرار دادن آدرس هاست و ایجاد امکان دسترسی به فایل سایت خود در هاست

هاست یک پرونده درون سرور اصلی سایت شماست. هاست ها دارای امکانات جالبی هستند، مثلا شما با داشتن آدرس هاست خود و امکان دسترسی به آن می توانید سرور خود را تعویض گنید و یا مثلا سایت دیگری را بر روی هاست خود اضافه کنید و از امکان دسترسی به هاست برای ایجاد سرمایه استفاده کنید چون هر هاست چیزی حدود هزار سایت را پوشش میدهد. بهترین شرکت طراحی، سایتی است که به شما امکان دسترسی به هاست را بدهد.

 

  • امکانات نمونه کارها

اگر شما به دنبال سایتی کاربر پسند هستید بهتر است امکانات گرافیکی و سادگی ناوبری سایت های نمونه کار را مورد برسی قرار دهید. بهترین شرکت طراحی سایت سایتی با امکانات بالا و سبک در کدنویسی را ارائه می کند.

  • امکان به روز رسانی و دست کاری سایت

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت بهتر است؛ یکی از نمونه های دموی آن محصول را دانلود و مایحتوی قالب آن را بررسی کنید. اگر دارای دوازده فایلی که در قسمت قبل گفتیم نبود، مطمئن باشید این شرکت را نمیتوان بهترین شرکت به حساب آورد.

  • امنیت سایت های نمونه کار و استفاده از پروتکل https

ضرورت استفاده از پروتکل های https برکسی پوشیده نیست. اگر سایت شما دارای امنیت نباشد امکان حک سایت شما افزایش یافته سایت شما دچار هک می شود.

 

  • پشتیبانی تضمین شده

بهترین شرکت طراح سایت شرکتی است، که دارای یک پشتیبانی تضمین شده باشد تا بتواند سایت شما و تمام مشکلات آن را رفع کند.

  • قیمت متناسب با ورد پرس و جوملا

طبق تحقیقات سایت کارا آی تی گرانترین قالب وردپرس ۳۰۰ دلار و گرانترین قالب جوملا ۴۰۰ دلار ارزش دارد یعنی چیزی حدود پنج تا شش میلیون. به نظر می رسد خرج هزینه بیشتر از این مقدار برای طراحی یک سایت بیهوده است. در صورت شنیدن رقم ها بالاتر از این مقدار بهتر است به سراغ نسخه های اورجینال ورد پرس بروید.

  • ریسپانسیو و بوت استرپ بودن نمونه کارها

بهترین شرکت طراح سایت شرکتی است که برای شما یک کار مفید وچند جانبه انجام دهد. چه زیبا است که سایت شما در هر سیستم و با هر مرورگری اجرا شود.

  • برند سازی و برندینگ مناسب سایت های نمونه کار

بهترین شرکت، شرکتی است که سایت های که می سازد، دارای گرافیک قوی باشد و امکان برند سازی برای محصول و ایجاد برندینگ مناسب در ذهن مشتریان را داشته باشد.

  • مکان شرکت

شما باید دقت کنید که مکان شرکت کاملا مشخص باشد و پس از مراجعه به این آدرس موفق به دیدار تیم و مالک شرکت طراح سایت بشوید.

  • داشتن یک تیم قوی

اگر برای شما تجربه اعضای تیم شرکت طراحی سایت قابل قبول بود شما می توانید، این شرکت را در رده بهترین شرکت طراحی سایت قرار دهید. البته وجود تیم بسیار ضروری است و این تیم نباید فقد یک نفر باشد چونکه شما برای ساخت سایت تنها به کد نویس نیاز ندارید دیگران نیز نیاز هستند.

به طور کل نمی توان گفت کدام سایت بهترین و کدام یک بدتری است شما با ید خود انتخاب کنید. این نکات می تواند راهنمای خوبی در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت باشد. لطفا پس از مطالعه ی متن نظر خود را در مورد کارا آی تی بدهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد