راه اندازی شرکت طراحی سایت

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: شرکت طراحی سایت، شرکتی است که هرگونه خدمات مربوط به سایت فروشگاهی، خبری، تفریحی، علمی و … را انجام می دهد. صاحبان کسب و کار با هدف فروش بیشتر، طراحی سایت مورد نیاز کسب و کار خود را به شرکت های طراحی سایت سفارش می دهند. در این مقاله درباره نحوه عملکرد شرکت های طراحی سایت صحبت خواهیم کرد.

راه اندازی شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت چه نوع خدماتی ارائه می دهد؟    

به منظور طراحی سایت های مختلف برای صاحبان کسب و کار راه اندازی می شود. در واقع اینگونه شرکت ها، خدمات گوناگونی را در زمینه سایت های فروشگاهی ارائه میدهند.

علاوه بر طراحی اولیه سایت در جهت سئوسازی و امنیت سایت نیز فعالیت می کنند.

هر شرکت طراحی می بایست پرسنل های مختلفی برای انجام مسئولیت های گوناگون استخدام کند و هر پرسنل وظیفه مخصوص خود را انجام دهد.

شرکت طراحی سایت چگونه می تواند موفق تر عمل کند؟

از آنجایی که امروزه تمام صاحبان کسب و کار برای فروش بیشتر محصولات خود به فکر راه اندازی سایت هستند، شرکت های طراحی سایت اگر درست و حرفه ای عمل کنند می توانند پیشرفتی رو به جلو داشته باشند.

حالا می خواهیم بررسی کنیم چه شرکتی موفق تر است؟ شرکتی موفق است که اول از همه خود، سایت حرفه ای و هوشمندانه ای داشته باشد چرا که سفارش دهنده ابتدا سایت خود شرکت را بررسی می کند. سپس به سراغ نمونه های قبلی می رود و چنانچه مورد پسند قرار گیرد سفارش خود را ثبت می کند.

همچنین شرکت طراحی سایت باید ابعاد فعالیت خود را گسترده نماید یعنی علاوه بر طراحی تیمی قوی در جهت سئوسازی سایت تشکیل دهد یا علاوه بر سایت وظیفه طراحی اپلیکیشن خدمات سفارش دهنده را تقبل کند.

در واقع شرکت باید تمام نیازهای راه اندازی سایت اعم از خدمات هاستینگ، طراحی و پشتیبانی را تامین نماید.

نیازهای اولیه برای طراحی سایت :

افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار فروشگاهی کرده اند باید بدانند که درامد مورد انتظارشان تنها با خریداران حضوری  به دست نمی آید و حتما برای گسترده تر شدن کارشان نیاز به طراحی سایت دارند.

سایت فروشگاهی در واقع نوعی مغازه غیرحضوری است که خریدار یا مشتری با چند کلیک ساده به اطلاعات محصول مورد نیاز دسترسی پیدا می کند.

برای راه اندازی سایت ابتدا باید برای این مغازه غیر حضوری اسم تعیین کنیم که در واقع همان دامنه ی سایت می باشد. اسمی را باید انتخاب کنید که اول از همه با نوع خدمات مرتبط باشد و همچنین در ذهن افراد به راحتی ماندگار بماند.

سپس همانطور که به صورت  حضوری مغازه ای را کرایه میکنید برای فروش غیرحضوری نیز باید بستری از اینترنت را فراهم آورید تا بتوانید اطلاعات سایتتان را در اینترنت مشاهده کنید به این منظور باید برای دامنه ی انتخاب شده هاست خریداری کنید.

نحوه چیدمان محصولات در سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت چینش محصولات به سلیقه مورد نظر باید قالب سایت مناسب تهیه کنید.

کسی را به عنوان مدیر مغازه غیر حضوری تعیین نمایید تا تعداد محصولات و نحوه فروش ماهانه را بررسی و کنترل نماید.

قالب سایت وردپرسی

زمانیکه که شما به عنوان صاحب کسب و کاری مشخص با شرکت طراحی سایت قرارداد می بندید باید مشخص کنید که تمایل دارید سایت شما با حداقل هزینه با پلاگین های آماده همچون وردپرس راه اندازی گردد یا نه به طور اختصاصی با قالب اختصاصی توسط برنامه نویسان قَدَر کدنویسی شود.

چنانچه انتخاب شما طراحی سایت به وسیله وردپرس باشد سپس باید تعیین کنید که چه نوع قالبی را برای سایت خود در نظر گرفته اید دلتان می خواهد از قالب های رایگان موجود در اینترنت استفاده کنید یا نه قصد دارید با سلیقه خودتان قالبی اختصاصی برای سایت شما کدنویسی شود.

قالب سایت رایگان

تمام سایت های فروشگاهی و یا غیر فروشگاهی جهت زیباتر دیده شدن نیاز به قالبی جذاب دارند. برخی از قالب های وردپرسی را می توان به طور رایگان دانلود و نصب نمود. همچنین چنانچه تمایل به قالب اختصاصی داشته باشید می توانید با یک طراح سایت مشورت نمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد