خرید فیلتر ساکورا

0

خرید فیلتر ساکورا

کارخانه ساکورا چهل و پنج سال است که همواره با ارائه محصولات با کیفیت، درخشیده. در شرایط فعلی، خرید فیلتر ساکورا، مطمئن‌ترین راه برای تضمین ایمنی سلامت ماشین شما است. شاید با خودتان فکر کنید که فیلتر ماشینتان نیازی به تعویض شدن ندارد و اگر هم داشته باشد نیازی به خرید جنس با کیفیت نیست.

بگذارید با یک مثال این تفکر را به‌کل از ذهنتان پاک کنم، اگر ماشین گازوئیلی داشته باشید، موتور ماشین شما برای سوزاندن هر یک گالن گازوئیل به ده الی دوازده هزار گالن هوا نیاز دارد. این هوا در هنگام روشن بودن و راندن ماشین وارد موتور می‌شود و اگر از فیلتر خودرو مناسب استفاده نکنید، تمام گرد و خاک و آشغال‌های موجود در هوا نیز وارد ساختمان موتور خودرو می‌شوند.

ورود این مواد ناسالم و مضر به درون ساختمان موتور،بازدهی موتور شما را پایین می‌آورد، پس بهتر است با خرید فیلتری که از کیفیت آن اطمینان دارید، سلامت موتور خودروی خود را تضمین کنید.

خرید فیلتر ساکورا

فیلتر‌های ساکورا تمام خصوصیات یک فیلتر خودرو مناسب را دارند، بنابراین شما می‌توانید با خرید فیلتر ساکورا، علاوه بر پرداخت قیمتی اقتصادی از سلامت ماشین خود نیز مطمئن شوید. در ادامه با بسط دادن مثال بالا ضرورت خریدن فیلتر ساکورا را برایتان روشن می‌کنیم.

سودمندی

سودمند بودن فیلتر خریداری شده حداقل چیزی است که پس ازخرید فیلتر ساکورا، می‌توانید از آن اطمینان داشته باشید. یک فیلتر سودمند، فیلتری است که بیشترین مقدار از مواد مضر را از هوا جدا کند. استاندارد iso 5011 مشخص کننده سودمندی فیلتر است که تمام فیلتر‌های ساکورا از آن بهره‌مند هستند. فیلتر که شما انتخاب می‌کنید باید در طول دوره عمر خود نود و پنج الی نود و هشت و نیم درصد از مواد خارجی را از ماده اصلی جدا سازد. اگر مقدار تصفیه‌ای که فیلتر انجام می‌دهد، کم‌تر از این باشد، ماشینتان خفه می‌کند. پس بهتر است با خرید فیلتر ساکورا، ایمنی ماشینتان را تضمین کنید.

حجم

فیلتر‌هایی مانند فیلتر هوا، از اجزا مختلفی از جمله کاغذ، کتان و فوم ساخته شده‌اند. حجم فیلتر به معنای میزان ضایعاتی است که این اجزا سازنده می‌توانند از ماده اصلی در حال گردش جدا کنند. فیلتر‌های ساکورا علاوه بر اینکه تا پنجاه هزار مایل دوام تضمینی دارند، بلکه می‌توانند در این مدت اکثر ضایعات موجود در ماده در جریان را از آن جدا کنند. یکی از دلایل توصیه به خرید فیلتر ساکورا، داشتن ضمانت در عین دوام بالا است که خیال شما را از هر بابت راحت خواهد کرد. اگرچه مدت دوام فیلتر بستگی به جاده‌ای که در آن رانندگی می‌کنید دارد، اما با خرید فیلتر ساکورا می‌توانید حالا حالا با خیال جمع رانندگی کنید.

سطح متناسب

یکی از دلایل دیگر توصیه ما برای خرید فیلتر ساکورا، این است که انواع محصولات کارخانه ساکورا، به اندازه‌ای گسترده است که شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی فیلتر ساکورا و اقدام برای خرید فیلتر ساکورا از طریق نمایندگی رسمی، فیلتری تهیه کنید که دقیقا مطابق با نیاز ماشینتان طراحی شده باشد.

مناسب بودن مساحت فیلتر، باعث می‌شود که ماده اصلی، به میزان کافی در ماشینتان جریان بیابد. اگر مساحت فیلتر زیاد باشد، این مقدار از حد مجاز بالاتر رفته و اگر کم‌ باشد، میزان ماده در گردش از حد مجاز پایین‌تر می‌آید. در صورت بالا رفتن میزان ماده در حال گردش، احتمال نشت و هدر رفتن آن وجود دارد و در صورت پایین آمدم میزان ماده درحال گردش، بسته به محل فیلتر در کار خودرو اختلال ایجاد می‌شود.

برای مثال اگر روغن فیلتر درست عمل نکند، موتور ماشین هنگام حرکت با دشواری روبه‌رو خواهد شد، اگر فیلتر هوای موتور درست کار نکند، ماشینتان خفه خواهد کرد، اگر مشکلی برای فیلتر تصفیه هوای کابین ماشینتان به وجود بیاید، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی خودروی شما دچار مشکل خواهند شد.

بنابراین توجه به این موضوع که مساحت فیلتر مناسب برای ماشین شما چقدر است ضروری است، شما نمی‌توانید به تنهایی پاسخ این سوال که مساحت فیلتر باید چه اندازه باشد را پیدا کنید، بنابراین باید با آگاهی نسبت به مدل ماشینتان اقدام به خرید فیلتر کنید.

چرا باید برای خرید فیلتر ساکورا اقدام کنیم؟

شاید خرید فیلتر ساکورا، برایتان کمی گران‌تر از سایر فیلتر‌های موجود دربازار تمام شود، اما با خرید فیلتر ساکورا، شما دیگر نیازی به تعویض پی در پی فیلتر‌ها ندارید و از ماشین شما بهتر مراقبت می‌شود.

هنگام خرید فیلتر ساکورا، باید با توجه به نام و مدل ماشینتان فیلتر مورد نظر را خریداری کنید، تا فیلتری که دریافت می‌کنید، دقیقا پاسخگوی نیاز‌های خودروی شما باشد. اگر فیلتر هوای خودروی شما مانند ریه خودرو باشد، فیلتر تصفیه روغن خودروی شما، مثل قلب خودروی شما خواهد بود.

احتمالا با این مثال فهمیده باشید که این فیلتر‌ها و تعویض به موقع آن‌ها تا چه اندازه مهم هستند، پس با خرید فیلتر ساکورا خیالتان را از بابت کیفیت خودروی خود راحت کنید. تمام بخش‌های متحرک موتور خودروی شما، نیاز به روغن کاری دارند، روغن کاری به موقع خودرو باعث می‌شود این اجزا روان‌تر و سریع‌تر حرکت کنند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد