خرید اقساطی سرویس خواب

0

خرید اقساطی سرویس خواب

برای بسیاری از ما اتفاق افتاده است که تمایل به خرید اقساطی سرویس خواب داشته باشیم و در هنگام نیاز به خرید سرویس خواب به دنبال مراکزی می گردیم تا  خرید اقساطی سرویس خواب در آنها انجام شود. معمولا فروشگاه ها شرایط خاصی را برای خریدار در نظر میگیرند که بتوانند فروش قسطی را انجام دهند.

شاید  یکی از راه حل های مناسب در  خرید مبلمان باشد. به طور کلی همواره در تلاش هستیم تا راهی برای کاهش فشار اقتصادی بر روی سرپرست خانوار پیدا کنیم، از این رو  خرید اقساطی سرویس خواب می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد.. در این میان اولین چیزی که به فکر می رسد این است که  کجا میتوان خرید اقساطی سرویس خواب را انجام داد. بسیاری از مراکز خرید اینترنتی وجود دارند که شرایط خرید اقساطی سرویس خواب را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند. فروش اقساطی کالا در این اوضاع نابسامان اقتصادی برای هر شرکت و تولید کننده ای متفاوت می باشد که تنها با مراجعه به آنها می توان از شرایط  خرید اقساطی سرویس خواب کسب اطلاع کرد.

خرید اقساطی سرویس خواب اینترنتی

امروزه  با گسترش کسب و کار های اینترنتی، برخی از سایت ها اقدام به فراهم آوردن شرایطی نموده اند تا مشتریان بتوانند خرید اقساطی را به راحتی انجام دهند برای خرید اقساطی سرویس خواب اینترنتی به موارد زیر دقت کنید تا در دام کلاهبرداران نیفتید.

در خرید اقساطی سرویس خواب به صورت اینترنتی به نماد الکترونیکی کسب و کار های اینترنتی دقت کنید. سایت های  مجاز دارای این نماد می باشند و شما می توانید با یک سرچ ساده در سایت توسعه تجارت الکترونیکی از صحت آن مطمئن شوید.

در خرید اقساطی سرویس خواب به صورت اینترنتی ، دقت کنید که محصول گارانتی تعویض را داشته باشد. ممکن است شما در سایت مدل و محصولی را انتخاب کنید ولی در هنگام تحویل آن چیزی را که سفارش داده بودید را دریافت نکرده باشید و یا اینکه در زمان جا به جایی کالا آسیب دیده باشد. گارانتی تعویض  کالا این امکان را به شما می دهد تا در صورت بروز مشکل، با فروشنده  تماس بگیرید و کالا را ارجاع دهید.

کلیه فروشگاه های اینترنتی در صفحه خود تمامی قوانین و مقررات فروش خود را به طور کامل ذکر میکنند. اینگونه موارد را با دقت مطالعه کنید و اگر به مورد مبهمی برخورد کردید حتما در قسمت تماس با ما که در این سایت ها معمولا وجود دارد، سوالات خود را بپرسید .

خرید اقساطی سرویس خواب و انواع سرویس خواب

خرید اقساطی سرویس خواب را با توجه به کاربرد آن به چند دسته طبقه بندی می کنند:

سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب کودک و نوجوان که هرکدام به دخترانه و پسرانه تقسیم بندی می شود.

سرویس خواب تک نفره و سرویس خواب عروس و دو نفره

سرویس خواب را از منظری دیگر می توان تقسیم بندی کرد. در زندگی امروزه سعی می شود تا مبلمان منزل به گونه ایی طراحی شوند که علاوه بر کارایی اصلی خود ، گوشه ایی از مشکلات کمبود فضا را نیز جبران کنند. از این رو بسیاری از انواع سرویس خواب به صورت کشویی، جک دار و طبقاتی طراحی و ساخته می شوند. این نوع سرویس خواب مورد توجه مردم قرار گرفته است و همواره سعی می کنند تا در خرید به آنها نیز توجه داشته باشند.

خرید اقساطی سرویس خواب و جنس آن

هنگام خرید اقساطی سرویس خواب به جنس آن توجه کنید.  سرویس خواب چوبی از محبوبیت خاصی برخوردار است. چراکه چوب نسبت به دیگر انواع جنس ها دارای زیبایی و استحکام می باشد، به همین دلیل است که قیمت سرویس چوبی از دیگر اجناس موجود در بازار گران تر می باشد. معمولا در صنعت مبلمان از چوب راش برای طراحی و ساخت مبلمان استفاده می شود.. چوب راش از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار است و رنگ زیبایی دارد و به راحتی ابزار را قبول می کند . از این رو در صنعت مبلمان کاربرد فراوانی دارد.رنگ چوب راش قهوه ایی مایل به قرمز می باشد، راش چوبی است که به راحتی صیقل می یابد. در صورتی که سرویس خوابی با این جنس بخرید، می توان با اطمینان گفت خرید بسیار خوبی داشته اید.

خرید اقساطی سرویس خواب از جنس ملامینه

برای خرید اقساطی سرویس خواب که قیمت تمام شده کمتری را نیز داشته باشد می توانید جنس ملامینه را در نظر داشته باشید.. به طور کلی سرویس خواب ها را از ملامینه، ام دی اف، فلز و چوب می سازند که در برخی از مدل و طرح ها نیز ترکیبی از دو جنس هم چشم می خورد. هر کدام از این موارد با توجه به ویژگی هایی که دارا می باشند، طول عمر و قیمت های متفاوتی دارند.

ملامینه مانند ام دی اف از ترکیب ضایعات چوب و چسب تشکیل شده است که تحت فشار و گرما قرار می گیرند. ملامینه جنسی است که نسبت به ام دی اف از مقاومت کمتری برخوردار است و نسبت به رطوبت نیز حساسیت بیشتری دارد. اگر قصد خرید سرویس خواب از جنس ملامینه دارید، جای نگرانی نیست، چون سرویس خواب  کالایی نیست که در مجاورت آب و رطوبت قرار بگیرد؛ از این رو می تواند به عنوان گزینه ایی برای خرید اقساطی سرویس خواب باشد.

 خرید اقساطی سرویس خواب از جنس ام دی اف

ام دی اف نیز می تواند به عنوان گزینه ایی برای خرید اقساطی باشد. ام دی اف ترکیبی از ضایعات چوب و چسب می باشد که تحت حرارت و فشار قرار می گیرد. چگالی ام دی اف در سطح متوسط قرار دارد و نسبت به ملامینه بالاتر است. از این رو مقاومت ام دی اف نیز بیشتر است. این فیبر چوبی جایگزین بسیار مناسبی برای چوب می باشد. به راحتی رنگ را می پذیرد و روکش می شود. به همین دلیل است که می توانید در بازار انواع رنگ ها را در این جنس ببینید.

می توانید فلز را نیز در نظر داشته باشید. امروزه مبلمان های فلزی بسیاری را خواهید دید که دارای طرح و رنگ  های واقعا زیبا هستند. سرویس خواب فلزی می تواند یکی از گزینه های مناسب برای خرید باشد. فلز ها  منعطف هستند و به راحتی شکل می پذیرند. همچنین رنگ پذیری بسیار عالی دارند، از این رو است که  می توانید رنگ های متفاوتی را در مبلمان فلزی ببینید.

معمولا فلز را با پوشش های اپوکسی در برابر رطوبت مقاوم می کنند. همچنین سرویس خواب های فلزی دارای استحکام بسیار خوبی هستند و به راحتی از بین نمی روند. در برخی از سرویس خواب ها می توانید ترکیبی از فلز و ام دی اف را ببینید که این مدل ها هم می توانند انتخاب مناسبی برای خرید باشند.

خرید اقساطی سرویس و راهنمایی خرید آن

در  خرید اقساطی عجله نکنید. در ابتدا به جنس  و رنگ آن دقت کنید. نباید بوی بدی بدهد. در بسیاری از موارد تولید کنندگان برای اینکه هزینه ها را پایین بیاورند از اجناس نامرغوب در تولید سرویس خواب استفاده می کنند و سعی دارند تا این بی کیفیتی را با رنگ و لعاب بپوشانند، اما بهر حال این مواد دارای بوی بدی می باشند که با بوییدن آنها می توانید  به این موضوع پی ببرید.

هنگام خرید اقساطی، به گوشه ها و زوایای سرویس خواب دقت کنید. سطوح  قابل لمس کالا باید صاف و بدون اضافات باشد و این موضوع اصلا ربطی به جنس و قیمت کالا ندارد. قسطی خریدن کالا به این معنی نیست که خود را مجبور به خرید جنس بی کیفیت کنید و اصلا  قرار نیست ارزان بودن به معنی بی کیفیتی باشد. پس در خرید سرویس خواب حتما  زوایای کار را بررسی کنید. و اگر ایرادی در این رابطه دیدید از خرید آن صرف نظر کنید.

خرید اقساطی سرویس و نکات فنی آن

معمولا در فروشگاه ها سرویس ها ی خواب به طور کامل به نمایش گذاشته می شوند. اگر چنین فرصتی داشتید حتما بر رو لبه تخت بنشیند و ارتفاع آن را چک کنید، هنگامی که بر روی لبه تخت قرار می گیرید کف پای شما باید به راحتی در تماس  کامل با زمین باشد و زاویه زانو ۹۰ درجه قرار گیرد. این فاصله استاندارد ارتفاع سرویس خواب می باشد. در فروشگاه های اینترنتی معمولا با اعداد و ارقام این اطلاعات را در اختیار مشتری قرار می دهند و به طور کلی سازندگان و تولید کنندگان خود را ملزم به رعایت این استاندارد ها می کنند تا  توانایی رقابت در بازار را داشته باشند.

هنگام خرید اقساطی سرویس خواب حتما اتصالات و ابزار های آن را چک کنید تا از نوع مرغوب و با کیفیت باشند. بخصوص در مورد سرویس خواب هایی که جک دار و یا کشویی می باشند. قسطی خریدن آنها نباید توجیهی برای اتصالات بی کیفیت آن باشد. همواره قبل از خرید سرویس خواب در ابتدا سعی کنید که بدانید دنبال چه چیزی هستید و سپس با توجه به بودجه خود اقدام به خرید نمایید و نا امید نباشد گاهی  اوقات می توان کیفیت را قسطی خرید.

هنگام خرید سرویس  خواب  حتما به فضای منزل خود دقت کنید. برای فضا های محدود از طرح  های تاشو می توانید بهره ببرید و برای پایین آوردن قیمت می توان از خرید لوازم جانبی اضافی چشم پوشی کرد.

همیشه در هر خریدی حتما از فروشنده نسبت به گارانتی و خدمات پس از فروش سوال کنید.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک خرید اقساطی سرویس خواب مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد