قیمت مبل پشت بلند

0

قیمت مبل پشت بلند

قیمت مبل پشت بلند : از جمله مباحثی می باشد که برای انتخاب و خرید این مدل مبلمان، درجه اهمیت بسیار بالایی پیدا می کند. امروزه در پرتو تنوع بسیار بالا در طراحی و تولید مبلمان، بعضی از این محصولات از سبک و مدل منحصر به فرد و متفاوتی برخوردار می باشند. مبل پشت بلند، یکی از این مدل مبل ها محسوب می شود که به علت بهره مندی از راحتی بسیار مناسب و طراحی متمایز، علاوه بر اینکه همواره مورد توجه بوده، در سبک ها و فضاهای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

عمده ترین ویژگی مبل پشت بلند در قسمت تکیه گاه و پشتی بلند آن می باشد. تکیه گاه این محصول در مقایسه با سایر مدل های مبلمان، بسیار بلندتر و در عین حال راحت تر طراحی و تولید می گردد. در کنار این ویژگی های شاخص، قیمت مبل نیز همواره یکی از دغدغه های افراد به منظور برخورداری از این مدل مبلمان می باشد. بسیاری از افراد برای داشتن یک چیدمان متفاوت و منحصر به فرد، به خرید مدل های خاص و متمایز مبلمان مانند مبل های پشت بلند روی می آورند. در این میان آگاهی از قیمت مبل نیز می تواند در انتخاب و خرید آنها تاثیر گذار باشد.

اهمیت انتخاب و قیمت مبل پشت بلند

بدون تردید، قیمت هر محصول یکی از مؤلفه های تاثیر گذار در تصمیم گیری برای خرید آن به شمار می رود. چرا که در بسیاری مواقع قیمت محصول حرف اول و آخر را در این زمینه می زند. قیمت مبل پشت بلند نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. در حال حاضر، استفاده و کاربرد مبلمان در دکوراسیون منازل فراتر از یک لوازم و وسایل تزئینی و زینتی به شمار می رود. از سوی دیگر، سرویس مبلمان جزئی لاینفک از دکوراسیون فضای داخلی منازل تلقی می شود، به گونه ای که عدم وجود این وسایل نظم و انسجام چیدمان را به شدت تحت شعاع خود قرار می دهد.

از طرف دیگر، با مدل های مختلف و متنوع مبل های راحتی و همینطور قیمت های متفاوت و گوناگون روبرو هستیم. مبل پشت بلند به علت ارتفاع و پشتی بلند برای ست شدن و ایجاد هماهنگی در سبک چیدمان کاربرد بسیار فراوانی دارد. در این بین قیمت مبل، همواره یکی از عوامل مؤثر در خریدن یا نخریدن این محصولات به شمار می رود. بر این اساس، قبل از هر اقدام به خرید این محصولات، افراد درصدد بررسی قیمت مبل پشت بلند بر می آیند تا ضمن تجربه یک خرید مقرون به صرفه، از چیدمانی جذاب و در عین حال متفاوت برخوردار شوند.

ویژگی ها و مشخصات تاثیر گذار در قیمت مبل پشت بلند

همانطور که اشاره شد، یکی از ویژگی های اصلی و بارز قیمت مبل پشت بلند، ارتفاع و قسمت تکیه گاه بلند این مدل مبل می باشد. ارتفاع این تکیه گاه بلند در مدل های کلاسیک مبل پشت بلند، در مقایسه با سایر مدل های آن، بیشتر می باشد. نمونه های مدرن این مدل مبلمان، بر خلاف نوع کلاسیک، از قسمت تکیه گاه بلندی برخوردار نمی باشد. همچنین پارچه های کتان، روکش مورد استفاده در بافت این محصولات در اغلب موارد به شمار می رود.

این محصولات از آنجایی که با دیگر مدل های مبلمان از بسیاری جهات متفاوت هستند، در ساختار آنها از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده می شود. جنس متریال بکار رفته در بدنه این محصولات از چوب های باکیفیت و با دوام می باشد. جنس و نوع چوب استفاده شده در ساختار محصول، در قیمت مبل پشت بلند تاثیر می گذارد. به همین جهت، استفاده از چوب با کیفیت تر، قیمت بیشتر مبل را نیز به همراه دارد.

مبل پشت بلند برای ساختن یک حریم خصوصی و تفکیک فضا در فضای دکوراسیون بسیار کاربرد دارد. همچنین این محصول برای استفاده در قسمت های خالی منازل و به منظور فراهم آوردن یک محیط نشیمن موقت مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل مبل برای استفاده در انتهای راهرو، کنار راه پله و گوش های خالی اتاق خواب می تواند گزینه مناسبی محسوب شود. از دیگر ویژگی های مهم قیمت مبل پشت بلند، تحقق راحتی و آسایش مطلوب در هنگام نشستن بر روی آن می باشد.

راهنمای خرید قیمت مبل

توجه به استحکام و مرغوبیت جنس و متریال مورد استفاده، یکی از نکات مهم در حین خرید مبل و قیمت مبل به شمار می رود. متریال بالای محصول نوید استفاده طولانی مدت از مبلمان، بدون دغدغه خرابی و فرسودگی آن را می دهد. اطمینان حاصل نمودن از دوام و استحکام کلاف و بدنه مبل نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

استحکام بدنه مبل پشت بلند، علاوه بر افزایش طول عمر، دوام و مقاومت مبل را تضمین می کند. از آنجایی که مبل از پشتی دارای ارتفاع زیاد بهره می برد، توجه به راحتی و نرمی قسمت تکیه گاه آن نباید دور از نظر بماند. چراکه راحتی مناسب محصول، علاوه بر حفظ سلامت گردن، سر و شانه ها، از خستگی کاربر و ایجاد فشار به اندام های بدن جلوگیری به عمل می آورد. در خرید و قیمت مبل، توجه به کیفیت روکش ها، جنس پایه ها و استاندارد بودن آن از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک قیمت مبل پشت بلند مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد