فیلتر گازوئیل لودر ولوو

0

فیلتر گازوئیل لودر ولوو

برای آنکه لودر ولوو شما بتواند کارکند  و موتور آن کهنه نشود، به قطعات یدکی ازقبیل فیلتر گازوئیل و تعویض سالانه آن نیازمند خواهد بود. فیلتر گازوئیل لودر هم پای فیلتر روغن در خودروهای سواری است. عدم وجود فیلتر گازوئیل در مدت کوتاهی سبب تخریب موتور خودروی شما خواهد شد.

تحقیقات حاکی از آن است که به سبب ساخت دقیق موتور لودر های ولوو وجود کمتر از پنج گرم آلاینده در گازوئیل چنین خودروهای سبب ریپ زدن موتور و تخریب آن می شود. فیلتر  گازوئیل لودر ساکورا با فیلتر کردن ذرات معلق موجود در گازوئیل شما، با جلوگیری از تخریب آنژکتور موتور ماشین شما عمر وسیله ی شما را افزایش خواهد داد .

فیلتر گازوئیل لودر ساکورا جایگزین قطعه اصلی فیلتر گازوئیل لودر مدل کوماتسو می شود و با کیفیتی برتر از خود فیلتر گازوئیل لودر ولوو برای شما کار خواهد کرد. فیلتر گازوئیل لودردر صورتی که آسیب ببیند، سبب عملکرد ضعیف موتور و حتی خاموش شدن موتور خواهد شد.

صاحبان ماشین های دیزل سوز حتما بایستی سالانه یک بار این فیلتر ها را تعویض کنند. فیلترهای گازوئیل شرکت ساکورا در دو دسته معمولی و آبگیر تولید می شوند. هردو مدل این فیلترها سه لایه هستند، با این تفاوت که در مدل آبگیر فیلتر دارای یک محفظه برای نگهداری آب و رسوبات می باشد.

عملکرد فیلتر گازوئیل لودر ولوو چگونه است؟

همان طور که شما برای خودرو های سواری از فیلتر روغن و هوا استفاده می کنید تا سلامت موتور آن ها را تضمین کنید، شرکت ولوو نیز برای تضمین حفاظت از موتور ماشین های دیزل سوز خود از جمله کوماتسو از فیلتر گازوئیل لودراستفاده می کند.

در این فیلتر ها گازوئیل از فیلتر عبور داده می شود و ذرات آلودگی که بسیار بزرگتر از منافذ فیلتر هستند، بر روی جان فیلتر باقی می مانند. جان فیلتر که این الودگی ها را به خود میگیرد به دو صورت قابل جداشدن و غیر قابل جدا شدن بر روی بدنه فیلتر نصب می شوند، که بر اساس آن می توان گفت: آیا فیلتر یکبار مصرف هست یا چند بار مصرف.

توان این فیلتر ها بسته به کاربرد آن ها بسیار متغیر است وآن ها علاوه بر تفکیک گرد و خاک از گازوئیل آب ورودی به باک را هم می گیرند. در خودروهای با سوخت دیزل به خاطر این که فاصله بین قطعات موتور بسیار کم می باشد، اگر گازوئیل بدون تصفیه شدن وارد محفظه موتور شود.

در مدتی کوتاه این فواصل گرفته می شوند و برای تعمیر خودرو در این حالت موتور آن بایستی کلا باز شود. استفاده از فیلتر های گازوئیل عمر وکیفیت موتور را افزایش داده و به دوطریق سری و موازی در مسیر بین سوخت تا موتور قرار می گیرند.

آیا بایستی حتما از فیلتر گازوئیل لودر ولوو ساکورا استفاده کرد؟

این که از کدام برند فیلتر گازوئیل لودر استفاده کنید کاملا به خود شما بستگی دارد، در صورتی که بتوان قطعات یدکی خود محصول را به دست آورد می توان به بهترین نتایج امیدوار بود؛ ولی در غیر این صورت انتخاب نزدیکترین بهتر است.

فیلتر گازوئیل لودر توسط چندین شرکت و حتی شرکت های فیلتر ساز ایرانی تولید می شود، اما این فیلتر گازوئیل های لودر ولوو با فیلترهای مدل ساکورا بسیار متفاوت هستند. شرکت اندونزیایی ساکورا دارای ISO / TS 16949: 2002 میباشد.

داشتن چنین نشانی حاکی از کیفیت میلیون ها فیلتر تولیدی در این شرکت می باشد. محصولات شرکت ساکورا پس از تولید بارها توسط کارشناسان خود این کارخانه مورد ارزیابی های کیفی قرار می گیرند و احتمال معیوب بودن فیلتر گازوئیل های لودر ولوو که شرکت ساکورا تولید می کند، بسیار کم خواهد بود.

فیلتر گازوئیل لودرهای کوماتسو به هر دو صورت سری و متوالی می توانند استفاده شوند.

چگونه فیلتر گازوئیل لودر را خرید کنم؟

شرکت ساکورا انواع گوناگونی از فیلتر گازوئیل لودر ولوو تولید می کند که چند تا از آن ها مختص لودرهای مدل کوماتسو می باشند. شما برای خرید فیلتر گازوئیل لودر ولوو می توانید این محصول را از فروشندگان فیلتر درخواست کنید.

ویا از طریق سامانه فروش آنلاین خود شرکت ساکورا و شرکت های مرتبط با آن اقدام کنید. این فیلتر با توجه به قیمت مناسبی که دارد می تواند به مدت یکسال از موتور خودرو شما حفاظت کند.

اگر نشانگر فشار سوخت شما از حالت KPa200(psi30) خارج و به حالت KPa1600(psi23) در میاید یا لودر شما ناگهان در وسط مسیر متوقف می شود. به شما پیشنهاد می کنم این بار فیلتر گازوئیل لودر ولوو ساکورا را استفاده کنید و خودتان درباره کیفیتش نظر بدهید. مطمئن هستم پشیمان نمی شوید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد