فیلتر هواکش لودر کوماتسو

0

فیلتر هواکش لودر کوماتسو

فیلتر هواکش لودر کوماتسو : نقش فیلتر هواکش لودر کوماتسو به عنوان فیلتر ماشین آلات سنگین راهسازی مهم بوده و متناسب با کار سنگین این نوع ماشین آلات باید در دوره های زمانی کوتاه مدت تعویض شود و در نتیجه سوزن انژکتور پمپ گازوئیل به خوبی کار خواهد کرد.

نقش فیلتر هواکش لودر کوماتسو در عملکرد موتور

نقش فیلتر هواکش لودر به عنوان فیلتر ماشین آلات سنگین راهسازی مهم بوده و متناسب با کار سنگین این نوع ماشین آلات باید در دوره های زمانی کوتاه مدت تعویض شود و در نتیجه سوزن انژکتور پمپ گازوئیل به خوبی کار خواهد کرد.

ماشین آلات راهسازی در مقایسه با خودروهای سبک شهری وظیفه سنگینی دارند و گاهی مواقع از ۱۲ تا ۱۶ ساعت در روز کار می کنند. از آن جایی که لودر در جابجایی حجم عظیمی از خاک نقش بسزایی دارد، بنابراین تعویض به موقع فیلتر هواکش لودر ژاپن ضرورت داشته و هر گونه تاخیری موجب می شود تا از کیفیت کارکرد موتور و خودرو کاسته شود.

هر چقدر فیلتر هواکش لودر کوماتسو تمیز باشد به همان اندازه موتور با قدرت و سرعت بیشتری کار خواهد کرد و در نهایت کار در مدت زمان کمتری به پایان خواهد رسید.

کارکرد بهتر لودر با تعویض به موقع فیلتر هواکش لودر کوماتسو

با به پایان رسیدن پروژه ای ، لودر کوماتسو باید برای کار پروژه دیگر آماده شده و در محل دیگری حاضر شود. مقاومت در برابر حرارت بالا، ثابت ماندن اندازه فیلتر ، عدم حساسیت نسبت به تغییرات جوی به خصوص رطوبت، اطمینان نسبت به کار فیلتر، سهولت استفاده و سادگی مراقبت از مهم ترین مشخصات فیلتر هواکش لودر است.

فیلتر هواکش لودر باید علاوه بر تعویض در زمان مناسب بعد از پایان هر پروژه راهسازی هم تعویض کرد تا برای پروژه بعدی آماده شود. به هنگام اجرای پروژه گرد و خاک زیادی وارد فیلتر هواکش لودر ژاپن شده و به تدریج باعث کندی حرکت موتور و خودرو شده و بنابراین حتما به زمان تعویض فیلتر هواکش لودر دقت کنید تا با قدرت و سرعت بیشتری، پروژه را انجام دهید.

از با کیفیت ترین فیلتر هواکش لودر کوماتسو استفاده کنید تا مدت زمان بیشتری بتواند در خودرو کار کرده و در نتیجه پروژه های بیشتر و بلندمدت را انجام دهید.

بررسی به موقع فیلتر هواکش لودر کوماتسو، در کارکرد ماشین نقش بسزایی دارد.

توجه به زمان تعویض فیلتر هواکش لودر کوماتسو در خودروهای راهسازی بیشتر

البته هر چقدر که لودرهای بیشتری داشته باشید به همان اندازه وظیفه شما سنگین است و باید زمان بندی تعویض فیلتر هواکش را بیاد داشته باشید. می توانید زمان بندی ها به صورت دستی یا کامپیوتری ثبت کنید تا در موعد مقرر به شما یادآوری شده و فیلتر هواکش لودر را به موقع تعویض کنید.

ابعاد و وزن فیلتر هواکش لودر

ابعاد و وزن فیلتر هواکش ماشین آلات سنگین در مقایسه با خودروهای شهری بزرگتر بوده و سنگین تر بوده و به طور یقین نظافت و تمیزی آن زمان بر است. پس حتما با توجه به ابعاد و وزن فیلتر هوا، مدت زمان مشخصی را برای نظافت و تمیزی فیلتر هواکش انتخاب کرده و در همان مدت کار نظافت را انجام دهید.

هر چقدر که فیلتر هواکش لودر با کیفیت باشد، مدت زمان بیشتری را می توانید از آن استفاده کنید. توجه کنید که نگهداری ماشین آلات راهسازی سنگین است و صاحبان این نوع ماشین آلات باید برای نگهداری هزینه های سنگینی را متحمل شوند تا بتوانند پروژه هایی با سودآوری بالا را انتخاب کرده و به پایان برسانند.

مشخصات فیلتر هواکش لودر کوماتسو

قطر داخلی: ۱۶۵ میلی متر

قطر خارجی: ۲۷۶ میلی متر

ارتفاع: ۳۹۴ میلی متر

تاثیر تمیزی یا کثیفی فیلتر هواکش لودر کوماتسو در کارکرد ماشین راهسازی

هر چه فیلتر هواکش لودر کثیف تر باشد ماشین راهسازی کندتر کار خواهد کرد. بنابراین بررسی دوره ای فیلتر هواکش لودر ضرورت دارد تا این نوع ماشین آلات راهسازی به بهترین نحو ممکن کار کند.

هر چقدر که فیلتر هواکش لودر با کیفیت باشد از ورود باران، برف ، گرد و غبار و ذرات علوفه و برگ های خشکیده درختان به موتور ماشین راهسازی جلوگیری خواهد شد، در نتیجه موتور با قدرت بیشتری کار خواهد کرد و شما می توانید مدت زمان طولانی، فیلتر هواکش را تعویض کنید.

سرویس دوره ای و منظم به کارکرد ماشین آلات کمک کرده و از بروز خسارت های احتمالی جلوگیری خواهد کرد. فیلتر هوا به چند بخش تقسیم شده و بنابراین تمیزی هر بخش لازم است تا برای دوره بعدی با قدرت بیشتری کار کند.

ساختار فیلتر هواکش لودر

ساختار ، فیلتر هواکش عبارتند از، صافی روغن، صافی خشک و پیش صافی، اگزوز و صدا خفه کن. که هر کدام کارکرد و عملکرد خود را دارند.

صافی روغن فقط در موتورهای دیزل استفاده می شود. این نوع صافی، گرد و خاک سیستم را گرفته و روغن غرق می کند.

بررسی فیلتر هواکش لودر کوماتسو مهم است و هرگز زمان آن را به وقت دیگری موکول نکنید.

صافی های اولیه و ثانویه در فیلتر هوا به کار گرفته شده است. گرد و خاک موجود در هوا به هنگام برخورد به کاسه روغن گرفته شده و در نهایت ذرات سنگین در روغن گیر می کند. فیلتر دوم در تصفیه گرد و خاک و ناخالصی ها نقش مهمی دارد و در نهایت با عملکرد این دو صافی ، هوای پاک و تمیز وارد موتور می شود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد