آن چه در مورد طراحی سایت آرایشگاهی باید بدانید

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: این مقاله ضمن اشاره به مزایای طراحی سایت آرایشگاهی برای دارندگان سالن آرایش، برخی از اصولی که در طراحی یک سایت برای آرایشگاه باید لحاظ شود را قید نموده است؛ از این اصول می‌توان به سئوسازی مناسب و رسپانسیو بودن و در نظر گرفتن نما و ظاهر زیبا برای سایت اشاره کرد. در پایان کارا آی‌تی آمادگی خود را برای ارائه خدمات در خصوص طراحی سایت آرایشگاهی اعلام نموده است.

آن چه در مورد طراحی سایت آرایشگاهی باید بدانید

اگر شما نیز یک سالن آرایشی دارید و در پی یافتن راهی برای تبلیغات کم‌هزینه و موثر برای آن هستید، طراحی سایت آرایشگاهی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کار در واقع یک ایده نو و جدید است که می‌تواند برگ برنده شما نسبت به رقبایتان محسوب گردد و موجب رونق کسب و کار  و شناخته شدن هر چه بیشتر شما خصوصاً در شهر محل سکونتان شود. اگر هم به تازگی کار خود را آغاز کرده باشید، بدون شک اهمیت این کار برای شما افزون‌تر و ضرورت انجام آن بیشتر خواهد بود.

مزایای طراحی سایت آرایشگاهی

با طراحی سایت آرایشگاهی به صورت حرفه‌ای و اصولی (که می‌توانید آن را به کارشناسان متخصص و با تجربه کارا آی‌تی بسپارید)، در واقع مزایای زیادی در اختیار شما قرار خواهد داد.

با طراحی یک سایت برای آرایشگاه ضمن آن که می‌توانید مشتریان جدیدی را از طریق اینترنت جذب کنید، بر اعتبار خود نزد مشتریان فعلی نیز خواهید افزود.

امروزه افراد بسیار زیادی نیازمندی‌های خود را از طریق اینترنت جستجو می‌کنند و شما با طراحی سایت برای سالن آرایش خود (خصوصاً با رعایت اصول سئو و بهینه‌سازی سایت)، می‌توانید به عنوان اولین گزینه‌هایی باشید که موتورهای جستجو، به افراد جویای سالن آرایش پیشنهاد می‌کنند!

با طراحی سایت می‌توانید از طریق  قرار دادن نمونه‌کارها (اعم از ارائه مدل‌های مو، میکاپ، آرایش عروس، مدل‌های کاشت و تزیینات ناخن و …) و ارائه توضیحات کافی در مورد نقاط قوت، مهارت‌ها، سوابق کاری‌ یا افتخارات و مدارک فنی‌تان، بازدیدکنندگان را از شایستگی‌ خود آگاه سازید یا با ارائه قیمت‌های مناسب یا تخفیف‌‌های ویژه، آن‌ها را به مراجعه به سالن خود ترغیب کنید.

از مزایای دیگر طراحی سایت آرایشگاهی این است که شما را قادر خواهد ساخت که به صورت مداوم با مشتریان خود در ارتباط باشید و حتی با راه‌اندازی یک سیستم نظرسنجی از آن‌ها بازخورد دریافت کنید؛ بدین طریق با دریافت بازخوردهای منفی از نقاط ضعف خود مطلع خواهید شد و آن‌ها را اصلاح خواهید کرد و با دریافت بازخوردهای مثبت انرژی و انگیزه بیشتری برای کارتان کسب خواهید نمود.

با طراحی سایت و قرار دادن عکس‌هایی از نمای آرایشگاه و معرفی آرایشگرها، مشتریان می‌توانند برای بار اول با یک پیش زمینه و آشنایی نسبی به شما مراجعه کنند، در حالی که مراجعه به یک محل ناشناخته و جدید برای بسیاری از افراد کار سختی محسوب می‌شود.

طراحی سایت برای سالن آرایش این امکان را به شما می‌دهد که یک سیتم نوبت‌دهی آنلاین در سایت ایجاد و حتی از مشتری پیش پرداخت دریافت کنید.

هم‌چنین از طریق طراحی سایت آرایشگاهی می‌توانید آدرس دقیق سالن آرایشتان را بر روی نقشه گوگل در اختیار مشتریان قرار دهید.

در طراحی سایت آرایشگاهی می‌توانید قسمتی را نیز برای فروش محصولات مرتبط مانند رنگ مو، تاج عروس، کرم و سایر محصولات مرتبط در نظر بگیرید و از این طریق درآمدزایی کنید.

و…

 نکات قابل توجه در طراحی سایت آرایشگاهی

اصولی که در طراحی سایت آرایشگاهی باید مورد توجه قرار گیرد قبل از هر چیز و چنان که اشاره شد سئوسازی مناسب سایت است که موجب آسان یافته شدن سالن آرایش شما از طریق موتورهای جستجو می‌گردد. هم‌چنین رسپانسیو بودن سایت (قابلیت نمایش صحیح در صفحه نمایش گوشی و کلیه دستگاه‌های هوشمند) نیز اهمیت دارد.

از دیگر نکاتی که در طراحی سایت باید به آن توجه شود زیبایی و نمای ظاهری سایت است. ترجیحاً می‌توانید مقالات و مطالب آموزشی مرتبط یا امکان مشاوره رایگان را نیز در سایت خود قرار دهید که این کار در افزایش آمار بازدیدکنندگان و احتمالاً تبدیل شدن آن‌ها به مشتریان دائمی‌تان نقش بسزایی خواهد داشت. بهتر است قسمت مجزایی را نیز به خدمات ویژه عروس اختصاص دهید.

در صورت هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره در خصوص راه‌اندازی سایت آرایشگاهی، کارا آی‌تی ( karait ) مثل همیشه در خدمت شماست.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد