پانل‌بر ایستاده ترکیه

0

پانل‌بر ایستاده ترکیه

اخیرا عرضه و فروش محصولات صنعتی ساخت کشورهایی همچون ترکیه و ایتالیا در بازار رو به افزایش است. پانل‌بر ایستاده ترکیه از جمله مواردی است که به دلیل کارایی مناسب در برابر هزینه، در بازار تجهیزات برشکاری عرضه می‌شود. با این حال ممکن است با توجه به رواج محصولات آلمانی و ژاپنی، در ابتدا برای انتخاب و خرید مردد بوده و بخواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. پس با ما همراه باشید.

پانل‌بر ایستاده ترکیه: تعدیل هزینه اولیه خرید پانل‌بر عمودی

پیش از این در مقاله‌ای به مقایسه اره‌ پانل‌بر عمودی و افقی پرداخته {لینک به مطلب مربوطه} و اشاره کردیم که در کشورهای صنعتی اغلب کارگاه‌های متوسط و کوچک، از پانل‌برهای عمودی بهره می‌گیرند. در واقع اگرچه پانل‌بر عمودی هزینه اولیه بیشتری دارد اما با در نظر گرفتن هزینه‌های دوران بهره‌برداری از جمله اشغال فضا و دستمزد کارکنان، در نهایت انتخاب مقرون به صرفه‌ای خواهند بود.

با این وجود ممکن است اختصاص هزینه اولیه حتی با در نظر داشتن هزینه‌های آتی اندکی دشوار باشد. در این حالت انتخاب یک مدل پانل‌بر عمودی با هزینه و کارایی مناسب هوشمندانه‌تر از انتخاب مدل‌های پانل‌بر افقی خواهد بود. با توجه به سابقه قبول محصولات ساخت ترکیه در این زمینه می‌توانید به پانل‌بر ایستاده ترکیه به چشم یک انتخاب قابل اطمینان نگاه کنید.

پانل‌بر ایستاده ترکیه: سهولت بیشتر نسبت به خرید پانل‌بر دست دوم

با بررسی نکات مورد توجه برای خرید پانل‌بر دست دوم {لینک به مطلب}، ملاحظه می‌کنیم که انتخاب و خرید محصولات دست دوم اگرچه قابل حصول است اما نیازمند صرف زمان و هزینه جهت بررسی کیفیت دستگاه و صرف هزینه بیشتر برای حمل دستگاه به دلیل حساس بودن وضعیت آن می‌باشد. در چنین شرایطی اگر بخواهید انتخاب و خریدی سریع و ساده‌تر داشته باشید یک مدل معقول از پانل‌بر ایستاده ترکیه، انتخاب رضایت‌بخشی خواهد بود.

پانل‌بر ایستاده ترکیه: عملکرد بهینه پانل‌بر عمودی دلیلی برای ارائه محصولات با کیفیت!

به دلیل مزایایی که برای پانل‌برهای عمودی ذکر شد و عملکرد بهینه آن‌ها نسبت به مدل‌های افقی، در کشورهای نیمه‌صنعتی همچون ترکیه کار با پانل‌بر ایستاده رواج بیشتری دارد. بالا بودن تقاضا موجب تمرکز خاص تولیدکنندگان بر این بخش شده و بسیاری از سازندگان ابزارهای برشکاری در ترکیه توجه خاصی به پانل‌برهای عمودی دارند. همین تمرکز موجب ایجاد بازار رقابتی و بالا بودن کیفیت پانل‌بر ایستاده ترکیه می‌شود.

پانل‌بر ایستاد ترکیه: مشخصات دستگاه‌ها

در مورد ویژگی‌های مورد بررسی در انتخاب پانل‌بر عمودی {لینک به مطلب} پیش از این بحث کرده‌ایم. با بررسی مشخصات اساسی دستگاه‌های پانل‌بر ایستاده ترکیه از نظر قدرت موتور و ظرفیت برش دستگاه، جنس و کیفیت تیغه‌های مورد استفاده ملاحظه می‌کنیم که اغلب محصولات مشخصات مورد نیاز جهت برآورده کردن نیازهای برشکاری در کارگاه‌های ایرانی را دارند.

پانل‌بر ایستاد ترکیه: میزان تنوع محصولات و تطابق با بازار ایرانی

مدل‌های پانل‌بر ایستاده ترکیه تقریبا تمامی انواع فریم جابه‌جایی (shifting frame) از جمله مدل‌های دستی، الکتریکی و اتوماتیک را پوشش می‌دهند. از نظر جنس تیغه برای کار با پانل‌های ساخته شده از مصالح مختلف تنوع کافی وجود دارد و امکان کار با انواع پانل‌های چوب، ام‌دی‌اف، پی‌وی‌سی و سایر مصالح صنعتی به سادگی وجود دارد.

ابعاد و ظرفیت پانل‌برها منطبق بر استانداردهای بین‌المللی بوده و از این لحاظ برای کار با صفحات و پانل‌های تولید داخل یا تولید کننده‌های سایر کشورها دچار دردسر نخواهید شد. وزن و سایر مشخصات فیزیکی دستگاه‌ها نیز در بازه‌های استاندارد تعریف شده قرار دارد و مشکل خاصی برای جابه‌جایی، حمل و نقل و جایگیری دستگاه وجود نخواهد داشت.

سیستم تأمین برق و اتصالات الکتریکی که در خصوص محصولات برخی کشورها به دلیل تفاوت با استانداردهای رایج در ایران مشکل‌ساز است در این محصولات وجود ندارد. بنابراین در انتخاب مدل مناسب از نظر ظرفیت و زمینه کاربردی دچار محدودیت خاصی نخواهید بود.

خرید پانل‌بر ایستاد ترکیه

انتخاب و خرید محصولات برشکاری جدید از جمله پانل‌برهای عمودی به دلیل تنوع محصولات و دخیل بودن پارامترهای متعدد می‌تواند فرآیند نسبتا پیچیده‌ای باشد. مدل‌های مختلف پانل‌بر ایستاده ترکیه، محبوبیت زیادی در بازار امروز دارند اما ارزیابی کیفی آن‌ها به دلیل تنوع برندها و تولید کننده‌ها، نیازمند داشتن اطلاعات تخصصی است.

کارشناسان آشنا به استانداردهای ویژه پانل‌برها که بر اطلاعات محصولات و تولید کننده‌های فعال در ترکیه نیز احاطه داشته باشند، می‌توانند در این زمینه راهنمای شما باشند تا با اطمینان خاطر نسبت به انتخاب و خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام نمایید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک پانل‌بر ایستاده ترکیه مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد