قیمت دستگاه پانل بر

0

قیمت دستگاه پانل بر

دستگاه های پانل بر دارای انواع مختلفی هستند و با امکانات متفاوت در برند های گوناگون به بازار عرضه می شود. به همین دلیل، قیمت دستگاه متفاوت بود و در مدل های متفاوت دارای قیمتی متفاوت است. عواملی که باعث رشد و یا کاهش قیمت می شود عبارت اند از:

برند و شرکت سازنده: برند و نام تجاری شرکت های بزرگ باعث می شود تا قیمت دستگاهشان به بالاترین حد خود برسد و این معروفیت باعث می شود تا دستگاه هایشان و محصولات متنوعی که دارند با حداکثر قیمت به فروش برسانند. مانند شرکت اپل که محصولات تلفن همراه و الکترونیکی خود را با حداکثر قیمت به فروش می رساند. اما برند های معتبر اما شناخته نشده، دستگاه و محصولاتشان را با قیمت مناسب و حتی پایین تر روانه بازار می کنند تا مشتریان خود را داشته باشند و رضایت مشتری را جلب نمایند. همچنین شرکت های ناشناخته غیر معتبری هم وجود دارد که دستگاه ها و محصولات خود را با کمترین میزان قیمت وارد بازار می کنند تا محصولاتشان به فروش برود. به همین دلیل نباید به شرکت های سازنده به همین راحتی اعتماد کرد و محصول مورد نظر را از آن شرکت ها خریداری کرد.

امکانات متنوع: هر دستگاه توسط شرکت سازنده و تولید کننده با امکانات متنوعی ساخته و روانه بازار می شود که این تفاوت امکانات باعث تفاوت قیمت شده و دستگاه هایی که از امکانات پایین تر بهره می برند با قیمت پایین تر و دستگاه هایی که از امکانات بیشتری برخوردار هستند با قیمت بالاتری به مشتریان عرضه می شود. برای مثال دستگاهی که می تواند همزمان سه صفحه پانل را برش بدهد گران تر از دستگاهی است که فقط در لحظه می تواند یک صفحه را برش دهد.

کشور های متفاوت: کشور های متفاوتی در عرصه تولید دستگاه های پانل بر فعالیت می کنند و به همین دلیل قیمت دستگاه پانل بر ساخته شده در شرکت های این کشور ها با یکدیگر متفاوت است. عواملی که در کشور باعث می شود قیمت دستگاه بالا یا پایین برود در درجه اول میزان حقوق هر کارگر در روز یا ماه است که هرچه بالاتر باشد، قیمت محصول مورد نظر هم بالاتر قرار می گیرد. در درجه دوم وجود لوازم و تجهیزات داخلی برای ساخت دستگاه می باشد. به این صورت که اگر قطعات مختلف جهت ساخته شدن محصول، داخلی باشند و داخل آن کشور ساخته شوند، قیمت دستگاه پانل بر پایین تر قرار می گیرید و بالعکس اگر قطعات تولید کشور های دیگر باشد و برای ساخت دستگاه باید آن ها را وارد کشور کرد، طبیعتا قیمت دستگاه بالاتر قرار می گیرد.

با دلایلی که ذکر شد قیمت دستگاه از پانزده میلیون تومان شروع شده و به بیش از دویست میلیون تومان می رسد که این نشان از وجود داشتن انواع دستگاه های پانل بر در دنیا می باشد.

قیمت دستگاه و انواع آن

قیمت دستگاه های در مطالب بالا گفته شد و به آن کامل پرداخته شد. اکنون می خواهیم بدانیم که دستگاه پانل بر چیست و ویژگی های دستگاه به چه صورت است. دستگاه پانل بر جهت بریدن صفحات پانل به قطعات مختلف استفاده می شود و می توان اندازه های مشخص و دقیقی را به دستگاه جهت برش صفحات پانل منتقل کرد. دستگاه در دو نوع پانل بر عمودی و پانل بر افقی موجود می باشد که هر کدام نحوه نصب خود و ویژگی های خود را دارا می باشد.

دستگاه پانل بر افقی کاربر بیشتری نسبت به پانل بر عمودی دارد و نحوه نصب آن به دو شیوه است. در شیوه اول، دستگاه به کنار دیوار تکیه داده می شود و در همان محل نصب و استقرار پیدا می کند. در شیوه دوم، دستگاه پانل بر بر روی پایه و میز شیب داری نصب و مستقر می گردد. قیمت دستگاه افقی به نسبت کمتر از دستگاه پانل بر عمودی است. دستگاه پانل بر عمودی در فضاهایی به کار می رود که مکان کوچکتر وجود دارد و امکان قرار دادن دستگاه افقی نمی باشد.

قیمت دستگاه عمودی به دلیل تکنولوژی ساختی که دارد به نسبت گران تر از نمونه افقی خود می باشد. این دستگاه به دلیل برش اندازه های مختلف صفحه پانل به چند نوع تقسیم می شود و برای خرید حتما دقت زیادی را باید به کار گرفت. به دلیل اینکه در آینده پس از رفع نیاز اولیه، مجبور به تعویض دستگاه نداشته باشید. قیمت دستگاه هم بر حسب ویژگی هایی که دارد تغییر می کند. برای مثال نوع جنس به کار رفته در تولید دستگاه یا جنس تیغه برش و یا سازگاری دستگاه با آب و هوا و محیط های گوناگون که هرچه این ویژگی ها و امکانات بیشتر باشد قیمت دستگاه پانل بر نیز به مراتب بالاتر می رود.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک قیمت دستگاه پانل بر مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد