طراحی وب سایت با کمترین هزینه

0

طراحی وب سایت با کمترین هزینه

طراحی وب سایت با کمترین هزینه : آیا شما به طراحی یک وب‌ سایت با کمترین هزینه برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود نیاز دارید؟! اما با کمبود بودجه مواجه هستید؟

بسیاری از شرکت‌های کوچک، تنها در زمان راه‌اندازی کسب‌وکار خود متوجه می‌شوند که نیازمند داشتن یک وب‌سایت هستند و در ابتدا این تصور غلط را دارند که طراحی وب‌سایت برایشان تنها یک هزینه است و نه سرمایه‌گذاری!

ما شما را با الزام طراحی وب‌ سایت با کمترین هزینه برای کسب‌وکار خود آشنا می‌کنیم، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

مزیت‌های داشتن وب‌سایت برای کسب‌وکار خود

۱. می‌توانید در مورد کالا و خدمات خود، اطلاعات کاملی را به آسانی و در کمترین زمان به مشتریان خود ارائه دهید.

۲. از آنجا که وب‌سایت شما ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس است، مشتریان شما برای مشاهده یا خرید محصولات از شما، لزوما تنها به ساعات کاری معمولی محدود نیستند، بلکه در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند نسبت به مشاهده یا خرید محصول خود اقدام کنند.

۳. با داشتن وب‌سایت، امکان برقراری ارتباط با کسب‌وکارهای دیگر در داخل و خارج از صنعت خود را خواهید داشت.

۴. داشتن وب‌سایت همراه با ابزارهای رایگان مانند گوگل آنالیتال، می‌تواند به تعیین، تجزیه و تحلیل اطلاعات جمعیتی بازاریابی شما کمک کند.

۵. کسب اعتبار برای کسب‌وکار شما: داشتن یک وب‌سایت به خوبی طراحی شده و حرفه‌ای می‌تواند به کسب اعتبار برای کسب‌وکار شما کمک شایانی کند.

۶. افزایش سهولت در تعامل با مشتری: ممکن است فکر کنید که یک وب‌سایت تنها یک مکان برای قرار دادن اطلاعات محصولات یا کسب‌وکار شما است، اما اینطور نیست. شما تنها با قرار دادن یک فرم تماس ساده در وب‌سایت خود، به مشتریان بالقوه‌تان کمک خواهید کرد که حتی در اواسط شب که امکان برقراری تماس وجود ندارد از طریق ایمیل یا راه‌های پشتیبانی سایت‌تان با شما یا همکارانتان در تماس باشند و از این طریق نسبت به حفظ بیشتر مشتریان خود کمک کرده‌اید.

*یک وب‌سایت می‌تواند سهولت کار را برای شما، در تغییرات یا به‌روزرسانی محصولات یا کسب‌وکار خود فراهم کند. همچنین پس از به‌روزرسانی‌ می‌توانید از طریق وب‌سایت خود به مشتریان بالقوه خود، دسترسی پیدا کنید و آنها را در مورد کالاهای جدید، خدمات یا تغییرات سیاستی خود مطلع سازید.

اکنون که متوجه مزیت‌های داشتن یک وب‌سایت برای کسب‌وکار خود شدید، می‌توانیم به ادامه بحث، درباره‌ی چگونگی طراحی وب ‌سایت با کمترین هزینه بپردازیم.

تنها راهی که برای شما وجود دارد که بتوانید یک طراحی ‌سایت با کمترین هزینه، اما نسبتا حرفه‌ای انجام دهید، ایجاد تعادل بین مقرون به صرفه بودن و حرفه‌ای بودن آن است.

موضوع و امکانات وب‌سایت خود را انتخاب و یک قالب سایت حرفه‌ای و استاندارد را برای خود مشخص کنید.

یک شرکت طراحی وب حرفه‌ای را پیدا کنید که بتواند با توجه به بودجه شما یک راه‌حل مناسب ارائه دهد.

در قدم بعدی‌تان یک شرکت طراحی وب قابل اعتماد پیدا کنید که در تعهدات خود تا اتمام کار پایبند باشد.

اما گزینه‌ دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند در طراحی وب ‌سایت با کمترین هزینه به شما کمک کند و آن این است که شما خودتان این کار را انجام دهید، گرچه که این گزینه نسبت به گزینه‌ اول نسبتا دشوارتر و زمان‌برتر است، اما برای افرادی که دارای بودجه‌ کمی هستند می‌تواند گزینه‌‌ مناسبی باشد. با این وجود، باز هم پیشنهاد ما انتخاب یک شرکت طراحی سایت معتبر و ارزان است، چرا که می‌تواند این کار را به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن انجام دهد. گوه متخصص وب کاوان با دراختیار داشتن تیمی حرفه‌ای می‌تواند شما را در این راه همراهی کند.

اکنون می‌توانید مراحل طراحی وب ‌سایت با کمترین هزینه را در ادامه مطلب دنبال کنید.

  1. شناسایی هدف

در این مرحله، شما باید هدف نهائی‌تان را از طراحی وب‌سایت خود مشخص کنید.

برای سهولت در این کار می‌توانید سوالاتی از این قبیل از خود بپرسید و با تجزیه و تحلیل پاسخ‌های آنها به جواب خود که همان هدف نهائی از طراحی وب‌سایت‌تان است برسید.

۱. مخاطبین سایت چه کسانی هستند؟

۲. انتظار مخاطبین شما از سایت چیست؟ به زبان ساده‌تر: مخاطبین شما دنبال چه چیزی در سایت‌تان هستند؟

۳. آیا هدف اصلی این وب‌سایت برای اطلاع‌رسانی، فروش و یا سرگرمی است؟

۴. سایت‌های رقیب چه سایت‌هایی هستند؟

۵. سایت شما چه مزیت رقابتی نسبت به سایت‌های رقیب باید داشته باشد؟

اگر شما نتوانید به این سوالات به وضوح و خلاصه پاسخ دهید، کل پروژه می‌تواند در جهت اشتباه تنظیم شود زیرا این مهمترین بخش هر فرآیند در طراحی وب‌سایت است.

۲ تعریف دامنه

یکی از شایع‌ترین و دشوارترین مشکلات در پروژه‌های طراحی وب، خرید دامنه است. پس باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشید و بدانید که شرکت‌های طراحی وب سایت می‌توانند این کار را به بهترین شکل و با کمترین هزینه انجام دهند.

  1. نقشه سایت و قالب آن

نقشه سایت، پایه و اساس هر وب‌سایت طراحی‌شده را فراهم می‌سازد. ساخت یک سایت بدون نقشه سایت، مانند ساخت یک خانه بدون یک طرح است.

  1. ایجاد محتوا

هنگامی که چارچوب وب‌سایت شما در جای خود قرار دارد، می‌توانید از مهمترین جنبه‌های سایت شروع کنید مثل نوشتن محتوا.

محتوا دو هدف اساسی دارد:

 ۱ محتوا درایو تعامل و عمل است

محتوا، خوانندگان را درگیر می‌کند و آنها را به انجام اقدامات لازم برای تحقق اهداف سایت هدایت می‌کند. این موضوع توسط خود محتوا (نوشتن) و نحوه ارائه (تایپوگرافی و عناصر ساختاری) تأثیر می‌پذیرد.

محتوای خنده دار و بی‌نظیر، مطالب کوتاه و جذاب غالبا توجه بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی به خود جلب می‌کند.

۲ جستجوگرها

محتوای همچنین دیدگاه سایت را برای موتورهای جستجو افزایش می دهد.

گرفتن کلمات کلیدی و عبارات کلیدی درست برای موفقیت هر وب سایت ضروری است.

اکثر افراد همیشه از برنامه گوگل کلید واژه استفاده می‌کنند. این ابزار حجم جستجو را برای کلمات کلیدی و عبارات بالقوه نشان می‌دهد، بنابراین شما می‌توانید به آنچه که افراد واقعی در وب جستجو می‌کنند، آگاه شوید و در انتخاب کلمات کلیدی خود بیشتر دقت کنید.

۵ عناصر بصری

در نهایت، زمان ایجاد سبک بصری برای سایت است. این بخش از فرآیند طراحی، اغلب با عناصر برند موجود، انتخاب رنگ و لوگو، همراه می‌باشد. تصاویر در حال حاضر نقش مهمی در طراحی وب دارند زیرا نه تنها تصاویر با کیفیت بالا، وب‌سایت شما را در نگاه مخاطبین‌تان زیبا و حرفه‌ای نشان می‌دهد بلکه به ایجاد اعتماد و جلب نظر آنها نیز کمک می‌کند.

محتوای بصری برای افزایش کلیک،تعامل و درآمد شناخته شده است. استفاده از یک عکاس حرفه‌ای برای گرفتن تصاویر و قرار دادن آنها در سایت‌تان را نیز فراموش نکنید. طراحی بصری راهی برای برقراری ارتباط بهتر با کاربران سایت‌تان است. آن را درست انجام دهید و موفقیت سایت را تضمین کنید.

۶ تست

هنگامی که سایت دارای تمام تصاویر و محتوای آن است، آماده است تا آزمایش شود.

به طور کامل هر صفحه را تست کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام پیوندها کار می‌کنند و وب‌سایت به طور مناسب بر روی تمام دستگاه‌ها و مرورگرها بارگذاری می‌شود.

۷ راه‌اندازی

اکنون وقت آن است که به بخش مورد علاقه‌ی شما در فرآیند طراحی وب‌سایت برسیم. هنگامی که همه چیز کاملا مورد آزمایش قرار گرفته است و شما از سایت‌تان رضایت خاطر دارید، زمان آن برای راه اندازی فرا رسیده است. اکنون سایت خود را راه‌اندازی کنید اما توجه داشته باشید که این پایان کار نیست زیرا طراحی وب‌سایت یک فرآیند مایع و مداوم است که نیاز به تعمیر و نگهداری دائمی دارد..

سخن پایانی

اکنون که مراحل طراحی سایت را متوجه شدید، بی شک به این قضیه پی بردید که سپردن کار طراحی سایت برای کسب‌وکار خود، به یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای و با قیمت مناسب می‌تواند بهترین گزینه برای طراحی وب سایت با کمترین هزینه باشد. شما نیز می‌توانید با اختصاص دادن بودجه کمی، سایت حرفه‌ای خود را راه‌اندازی کنید، تنها کافی است کار خود را به متخصصین وب کاوان بسپارید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد