طراحی سایت معرفی تخفیف ها

0

طراحی سایت معرفی تخفیف ها

طراحی سایت معرفی تخفیف ها : وب‌سایت‌ها ۲۰ تا ۵۰ درصد از هر قرارداد را دریافت می‌کنند. برخی از وب‌سایت‌ها، عضویت را برای فروشندگان پیشنهاد می‌دهند و خدمات تبلیغاتی و سفارشی‌سازی بیشتری را برای آنها  ارائه می‌دهند.

اساسا، انواع مختلفی از وب‌سایت‌های تخفیفی وجود دارد:

  • وب‌سایت‌های تخفیفی آنلاین

در اینجا کاربران ممکن است کوپن‌های تخفیفی را از خرده فروشان مختلف که معمولا در روزنامه‌ها و مجلات چاپ شده‌اند، پیدا کنند. همین کوپن‌های تخفیفی به صورت آنلاین در دسترس هستند و می‌توان آنها را دانلود و سپس چاپ کرد و در فروشگاه‌ها در هنگام خرید نشان داد. منبع درآمد برای این وب‌سایت‌ها معمولا از درصد دریافتی در معامله تخفیفی است.

  • وب‌سایت‌های معامله روزانه

این نوع سایت معرفی تخفیف ها، معاملات داغ روز را معمولا با تخفیف‌های فوق العاده تا  ۵۰٪ و بیشتر ترویج می‌کنند. این پیشنهادات محدود هستند و توسط یک تایمر شمارش معکوس کنترل می‌شوند.

  • وب‌سایت‌های نقدی

Cashback  چند سال پیش بسیار محبوب شد و امروزه تقریبا همه از مزایای بازپرداخت استفاده می‌کنند تا درصد خود را از خریدشان بازگردانند. به عنوان مثال، مبلغ نقدینگی از ۱ تا ۵ درصد از پرداخت‌ها محاسبه می‌شود.

  • وب‌سایت‌هایی برای کارت‌های هدیه با قیمت تخفیفی

وب‌سایت‌هایی وجود دارند که بهترین معاملات کارت هدیه را جمع کرده و آنها را در پلتفرم خود به فروش می‌رسانند. کاربران می‌توانند کارت‌های الکترونیکی یا فیزیکی که به کاربر تحویل داده می‌شوند را خریداری کنند. همچنین، برخی از کارت‌ها را می‌توان خریداری، دانلود و سپس چاپ کرد تا برای خرید استفاده شوند.

  • ترکیبی از چند نوع

شما مجبور نیستید تنها با یک نوع تخفیف و وب‌سایت  مقابله کنید. ترکیبی از انواع مختلف سایت‌های تخفیفی اجازه می‌دهد تا شما با مخاطبین بزرگ‌تر با تنظیمات مختلف دسترسی پیدا کنید. اما در عین حال، بهتر است کیفیت بالاتری نسبت به خدمات ارائه شده داشته باشید.

ویژگی‌های مورد نیاز برای ایجاد یک وب‌سایت کوپن

لیستی از ویژگی‌هایی که سایت معرفی تخفیف ها لازم است داشته باشد به شرح زیر می‌باشد:

الف. لیست معاملات

اگر وب‌سایت شما بر معاملات روزانه متمرکز شده باشد، برای ایجاد سریع لیست‌های جدید، یک ابزار معامله سازی نیاز خواهید داشت. شما می‌توانید به کسب‌وکارهای ثبت‌شده اجازه دهید تا معاملات خودشان را اضافه کرده یا تمام مراجع لیست را به مدیران سایت منتقل کنند.

هنگام اضافه کردن یک قرارداد، کاربر باید بتواند اطلاعات زیر را مشخص کند:

توضیحات محصول و عکس قیمت محصول و تخفیف تعداد اقلام موجود و حداقل و حداکثر تعداد تخفیف‌ها برای فروش. مدت زمان یا در دسترس بودن معامله، شروع و پایان معامله، شرایط و ضوابط استفاده از تخفیف.

ب. مکانیزم تخفیف

بسته به نوع وب‌سایت و خدمات تخفیفی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهید، کپی کوپن، نقدی، تخفیف کارت وفاداری، و غیره، شما باید قوانین و مکانیزم‌هایی را در مورد نحوه کار آن ایجاد کنید.

برای مثال، در مورد کوپن کلیپینگ وب‌سایت شما باید مکانیزمی برای ذخیره، دانلود و چاپ تخفیف‌ها  از وب‌سایت ایجاد کنید.

پ. مرورگر و دسته‌ها

پیاده‌سازی یک موتور جستجوی هوشمند، مزیت قابل توجهی را در وب‌سایت شما به همراه خواهد داشت، زیرا کاربران نتایج جستجوی سریع و دقیق را درک می‌کنند.

برای کمک به کاربران برای آن که به راحتی آنچه را که نیاز دارند، پیدا کنند و در معاملات مختلف ،تخفیف‌ها را از دست ندهند، وب‌سایت شما باید یک سیستم صریح از انواع دسته‌ها داشته باشد.

ت. مکان یاب

اگر وب‌سایت شما خدمات متعددی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، لازم است که یک شناسه جغرافیایی خودکار برای مکان یابی کاربر در وب‌سایت خود ایجاد کنید.

ث.  مشخصات کاربر

نمایه کاربر باید درست پس از اتمام فرآیند ثبت نام ایجاد شود. نمایه کاربر باید ایمن باشد و تمام اطلاعات شخصی، مالی، رمز عبور، تنظیمات اطلاع رسانی، تنظیمات و تاریخچه معاملات را حفظ کند.

همچنین می‌توانید ویژگی‌های اضافی مانند لیست دلخواه، سبد خرید، توصیه‌های شخصی و غیره را اضافه کنید.

ث. شمارش معکوس

محدود کردن معاملات با زمان، اضطراب را افزایش می‌دهد و مشتریان را به تصمیم‌گیری سریع‌تر تحریک می‌کند. اضافه کردن شمارش معکوس  نشان می‌دهد که چند مورد در حال حاضر خریداری شده‌اند و چند نفر هنوز در حال فعالیت و خرید هستند.

ج. روش‌های پرداخت

اضافه کردن گزینه‌های پرداخت به هر مقدار که ممکن است اجازه می‌دهد تا کاربران خرید راحت‌تری را تجربه کنند. نکته این است که بسیاری از مناطق هنوز توسط PayPal و دیگر روش‌های پرداخت ظاهری گسترده ارائه نشده‌اند. بنابراین کاربران باید گزینه‌های بیشتری برای پرداخت هزینه خدمات خود داشته باشند.

چ. خبرنامه

یکی از بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش، اطلاع رسانی به کاربران در مورد معاملات جدید و تخفیف ها از طریق ایمیل و اطلاعیه‌ها است. بنابراین این فرصت را نادیده نگیرید و این گزینه را به وب‌سایت خود اضافه کنید.

ح. بررسی‌ها

با فراوانی معاملات پیشنهادی، کاربر ممکن است در انتخاب تصمیم درست، مردد شود. به همین دلیل، آغاز بررسی از کسانی که قبلا از معامله استفاده کرده‌اند، ممکن است سرعت تصمیم آنها را افزایش دهد.

الف. تصمیم بگیرید که چه چیزی را می‌خواهید، ارائه دهید

انتخاب یک راه‌حل فنی برای طراحی ‌سایت معرفی تخفیف‌ ها: چگونه یک سایت کوپن یا روزانه را ایجاد کنید؟

سایت معرفی تخفیف ‌ها یا منابع دارای تخفیف را ارائه می‌دهد یا محصولات و خدمات را .ممکن است بخواهید سایتی داشته باشید که هر دو را ارائه دهد.

امروزه، تبدیل شدن به یک متخصص، به ویژه در بازار تخفیفات رقابتی و بازار معاملات روزمره، دشوار است. بنابراین، بازاری را انتخاب نمایید که بتوانید آن را تامین کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید تخفیفات بهداشت و سلامتی و تناسب اندام  را ارائه دهید یا روی محصولات کودک تمرکز کنید.

ب. کسب‌وکارتان را تنظیم کنید

ساختار کسب‌و‌کار خود را تعیین کنید، نام کسب‌وکار خود را انتخاب و مجوز کسب‌و‌کار  مورد نیاز خود را دریافت نمایید. قبل از ثبت نام تجاری خود، مطمئن شوید که آن را به عنوان دامنه وب در دسترس دارید. همچنین بررسی کنید که نام قبلا گرفته نشده یا علامت تجاری نباشد .

پ.  وب‌سایت خود را طراحی کنید

برای وب‌سایت خود هدف و برنامه مشخص داشته باشید و از طرح مناسبی برای راه‌اندازی آن استفاده کنید. هدف شما ایجاد وب‌سایتی  است که برای بازدیدکنندگان شرایط آسانی را فراهم کند که شامل طرح تمیز و ناوبری روشن است.

ت.  نام دامنه و میزبانی وب خود را خریداری کنید

قدم بعدی این است که یک نام دامنه مناسب برای خود انتخاب و میزبانی وب خود را خریداری کنید.

ث.  طراحی وب‌سایت

با در نظر گرفتن تخفیف‌ها در قالب یک وب‌سایت، روزانه معامله کنید تا کار خود را ساده‌تر نمایید. به عنوان مثال، اگر شما وب‌سایت خود را در WordPress ایجاد می‌کنید ، می‌توانید موضوع مرتبط با تخفیف را دریافت کنید. فراموش نکنید که یک بیانیه و سیاست حفظ حریم خصوصی را برای مشتری و کسب‌و‌کار اضافه کنید و مطمئن شوید که وب‌سایت شما ریسپانسیو است، زیرا بیشتر افراد از همراه خود برای جستجوی معاملات استفاده می‌کنند.

ج. ثبت نام را انجام دهید

در حالی که می‌‌خواهید تخفیف‌ها و اطلاعات خود را به صورت رایگان ارائه دهید، بخشی از آنچه باعث موفقیت برنامه‌ها می‌شود، یک لیست عضویت یا هدف است. ساده‌ترین راه این است که یک لیست ایمیل داشته باشید. لیست ایمیل به طور قابل توجهی استفاده از تخفیف‌ها و معاملات شما را افزایش می‌دهد. این امر به شما این امکان را می‌دهد تا پیشنهادات و معاملات خاص خود را به لیست خود ارسال کنید و به شما در ایجاد اعتبار با تخفیف و مقالات کمک می‌کند.

چ.  ثبت نام برای برنامه تخفیفات و معاملات روزانه

به دقت شرایط خدمات را بخوانید و قوانین را دنبال کنید. برخی از منابع برای چک کردن عبارتند از:

BrandcasterCentsOff.com وDailyDealBuilder.com

همچنین، بسیاری از برنامه‌های تخفیف و پس انداز مانند Ibotta، Ebates و Swagbucks، پرداخت ارجاع را ارائه می‌دهند، و آنها را به عنوان منابع ایده آل برای توصیه به دنبال کنندگان خود ارائه می‌دهند.

ح.  بازار

کسب‌و‌کار بدون بازاریابی وجود ندارد. فقط به این دلیل که شما چیزهای رایگان را به یک بازار پیشنهاد می‌کنید، به این معنا نیست که  خریداران شما را پیدا می‌کنند، به ویژه از آنجا که بسیاری از سایت‌های دیگر تخفیفات و معاملات آنلاین وجود دارد و فضای رقابتی شدید است.

برای رسیدن به بازار هدف خود، یک طرح بازاریابی آنلاین ایجاد کنید. برای اشتراک گذاری معاملات خود از رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و نمایش مشخصات عمومی استفاده کنید تا به موفقیت بیشتری در زمینه‌ بازاریابی برسید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد