دستگاه رنده گندگی رومیزی آینهل

0

دستگاه رنده گندگی رومیزی آینهل چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه رنده گندگی رومیزی آینهل : همانطور که در سلسله مقالات قبلی هم اشاره کردیم دستگاه گندگی به دستگاهی گفته می شود که کار برش و تعیین ضخامت چوب را با دقت انجام داده و در نجاری ها حتما باید یکی از این دستگاهها وجود داشته باشد.

دستگاه رنده گندگی رومیزی آینهل

یکی از انواع دستگاه گندگی دستگاه رنده گندگی رنده است. این دستگاه یکی از بهترین ها در این حوزه بوده و اغلب نجاران ترجیح می دهند از آن استفاده کنند. به طور کلی دستگاههای گندگی برای سرعت بخشیدن و بالا بردن کیفیت برش و تعیین ضخامت چوب مورد استفاده قرار می گیرند و بر حسب نیاز و وسعت کار نجاری انواع کوچک و بزرگ و یا نوع ایستاده و یا رومیزی آن طراحی و تولید شده است. دستگاه رنده گندگی رومیزی آینهل یکی از این انواع است که توانسته بسیاری از نیازهای نجاران را در محدوده طراحی آن پاسخ دهد.

مشخصات دستگاه رنده گندگی رومیزی آینهل چیست؟

دستگاه رنده گندگی یکسری ویژگی های فنی و ظاهری دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم. دستگاه رنده گندگی رومیزی آینهل با برق ۲۲۰ ولت کار کرده و عرض رنده کاری آن با دقت ۲۰۴ میلی متر انجام می شود که در نوع خود و در بین دستگاههایی که برای این کارها طراحی و ساخته شده اند، بسیار خوب است.

این دستگاه وزنی معادل بیست و سه کیلوگرم داشته و به رنگ های قرمز و نقره ای طراحی و ساخته شده است. عموما دستگاه مذکور را به مدت دوازده ماه گارانتی می کنند که در صورت بروز مشکل امکان رفع آن وجود داشته باشد برای همین توصیه می شود خرید دستگاه رنده گندگی از فروشگاههایی انجام دهید که گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر دارند. چون این دستگاهها تخصصی هستند خرید لوازم و تعمیرات آن هم توسط شرکت های خاصی انجام می شود و اگر خرید از جای معتبری صورت گرفته باشد خدمات بعد از آن و یا احیانا تعمیرات آن با مشکلات کمتری مواجه خواهد شد. ابعاد دستگاه رنده گندگی رومیزی آینهل۸۵۰*۴۵۵*۴۴۵ میلیمتر بوده و قدرتی معادل ۱۲۸۰ وات دارد.

سایر مشخصات دستگاه رنده گندگی رومیزی آینهل

علاوه بر ویژگی ها و مشخصات فنی گفته شده برای این دستگاه، دستگاه مذکور یکسری مشخصات فنی دیگر هم دارد که دانستن آن کمک می کند در هنگام خرید با مشکلات کمتری مواجه شوید. برای دستگاه گندگی رومیزی آینهل حداکثر ارتفاع قطعه باید ۱۲۰ میلی متر باشد تا دستگاه بتواند با حداکثر کیفیت و ظرفیت خود عمل کرده و با مشکلی مواجه نگردد. همچنین ابعاد میز رنده و گندگی در این دستگاه ۲۱۰*۲۷۰/۲۱۰*۳۵۵ میلیمتر است و عمقی که با استفاده از این دستگاه می توانید رنده کاری انجام دهید سه میلی متر خواهد بود.

سرعت پیشروی و سرعت در حالت بی باری در دستگاه رنده گندگی رومیزی آینهل

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه  رنده گندگی سرعت پیشروی و سرعت در حالت بی باری است که باید به آن توجه داشته باشید. دستگاه مذکور سرعت پیشروی معادل ۸ متر در دقیقه داشته یعنی می تواند در دقیقه ۸ متر از چوب را بار برداری کند و این میزان برای یک چنین دستگاهی بسیار مطلوب است و باعث می شود سرعت کار به میزان زیادی افزایش پیدا کند. علاوه بر آن سرعت دستگاه در حالت بی باری ۹۲۰۰ دور دقیقه است.

زاویه گردش و وزن دستگاه به همراه میز

دستگاه رنده گندگی زاویه گردش ۴۵ درجه داشته یعنی می تواند با زاویه ۴۵ درجه بار برداری را از روی چوب انجام دهد. همچنین وزن آن به همراه میز در حدود سه کیلوگرم است که بسیار مناسب و قابل همراه خواهد بود.

کمپانی سازنده دستگاه رنده گندگی 

دستگاه مذکور توسط کشور چین ساخته شده اما تمام قطعات و مونتاژ آن تحت لیسانس آلمان صورت می گیرد و یکی از محصولات و تولیدات معتبر و با کیفیت بالا در حوزه ابزارها و دستگاههای نجاری به حساب می آید.

علاوه بر برند نام برده شده دستگاه رنده گندگی توسط کمپانی های دیگر و با نام های دیگری هم طراحی و ساخته می شود اما باید توجه داشته باشید چون این دستگاهها قیمت کمی ندارند حتما از فروشگاهها و برند هایی خرید کنید که کیفیت بالایی داشته و بتوانند بعد از خرید به شما خدمات ارائه دهند در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد. ضمن آنکه از فروشنده بخواهید قبل از خرید مشخصات کامل و ویژگی دستگاه را به تفصیل برایتان شرح دهند تا بتوانید بر حسب نیاز و وسعت کار خود بهترین انتخاب را داشته باشید. دستگاه رنده گندگی یکی از بهترین ها در این حوزه بوده و تا سال ها می تواند شما را از خرید دستگاه گندگی بی نیاز کند.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به درباره از لینک دستگاه رنده گندگی رومیزی آینهل مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد