راهنمای خرید و فروش دستگاه گندگی

0

راهنمای خرید و فروش دستگاه گندگی

راهنمای خرید و فروش دستگاه گندگی : گاهی نجاران و افرادی که در این حرفه فعالیت می کنند بنا به دلایلی اقدام به فروش دستگاه گندگی می نمایند یا اینکه فروشگاههایی هستند که به صورت تخصصی در کار خرید و فروش دستگاهها و ماشین های نجاری هستند. خریداران برای خرید اینگونه دستگاهها هر چقدر اطلاعات بیشتری در مورد آن داشته باشند، می توانند خرید بهتر و با کیفیت تری انجام دهند. فروش دستگاه گندگی در فروشگاههای مربوطه به یک یا دو مدل یا برند خلاصه نمی شوند و اغلب این فروشگاهها سعی می کنند همه برند ها و انواع این دستگاهها را عرضه کنند. وقتی به این فروشگاهها مراجعه می کنید انواع دستگاه گندگی را به شما معرفی می نمایند که ما در ادامه به انها آشاره می کنیم.

دستگاه گندگی چیست؟

فروش دستگاه گندگی و تعیین قیمت برای آن بر اساس انواع این دستگاه صورت می گیرد. اما به طور کلی این دستگاه ماشینی است که برای یکسان کردن ضخامت چوب مورد استفاده قرار گرفته و قادر است تعداد زیادی چوب را با ضخامت یکسان درست کرده و رنده نماید. در بازار فروش دستگاه گندگی این دستگاه را به عرض صفحه می شناسند.

راهنمای خرید و فروش دستگاه گندگی

مثلا دستگاه گندگی ۴۰ یعنی دستگاهی که عرض صفحه و یا طول تیغه گندگی آن ۴۰ سانتی متر است. برای همین برای فروش دستگاه گندگی یا خرید آن حتما باید این عدد را ذکر کنید و یا از فروشنده بپرسید.

 انواع دستگاه گندگی

دستگاه رنده و گندگی چوب انواع مختلفی دارد و برای فروش آن هم بر اساس این مقوله قیمت تعیین می شود. در فروشگاههایی که اقدام به فروش دستگاه گندگی می کنند حتما در مورد انواع دستگاه سوال کنید البته ما هم در این مطلب برای آگاهی بیشتر شما توضیحات نسبتا کاملی ارائه خواهیم داد.

دستگاه گندگی بر اساس هدایت صفحه و تنظیم به دو دسته تقسیم می شود:

دسته اول ماشین گندگی با بالابر اتوماتیک یا تنظیم صفحه خودکار : در این دستگاه با استفاده از دو دکمه می توانید صفحه تنظیم را به حرکت در آورید. یکی از این دکمه ها صفحه را بالا برده و دکمه دیگر صفحه را پایین می آورد. با استفاده از این دکمه می توانید دستگاه را به میزان  دلخواه و لازم تنظیم نمایید. البته دستگاه مذکور به بالابر دستی هم مجهز شده است تا زمانی که بنا به هر دلیلی بالابر اتوماتیک خراب بود یا عمل نکرد بتوان با استفاده از اهرم دستی تنظیمات لازم را انجام داد. دسته دوم دستگاه گندگی آنهایی هستند که اهرم دستی داشته و بالابر بر با دست حرکت می کند و به صورت دستی صفحه تنظیم گردیده و بالا و پایین می شود.

برای فروش دستگاه گندگی رعایت چه نکاتی ضروری است؟

فروشگاههایی که اقدام به فروش دستگاه گندگی می کنند باید یکسری نکات را در مورد آن به مشتری توضیح دهند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

برند دستگاه: اولین نکته ای که باید در هنگام فروش دستگاه گندگی به مشتری توضیح داده شود، برند دستگاه است. هیچ وقت برای مشتری در این خصوص اغراق نکنید و چون در نهایت مشتری وقتی از آن استفاده کند به محاسن و معایب آن پی خواهد برد. بهترین چیزی که می تواند باعث فروش دستگاه گندگی گردد داشتن گارانتی و خدمات بعد از فروش است. مشتری وقتی ببیند فروشنده خدمات خوبی به او ارائه می دهد قطعا از معامله با شما راضی خواهد بود.

سایز ماشین گندگی: ماشینی را به مشتری بفروشید که برایش کارایی داشته باشد. در کارگاهی که فضا کوچک و محدود است هرگز ماشین بزرگ پیشنهاد ندهید چون باعث می شود مشتری از اعتماد به شما پشیمان شده و یا حتی دستگاه را پس بدهد. برای کارگاههای کوچک مدل های رومیزی بسیار مناسب تر هستند.

شاخص تنظیم ضخامت: برای تعیین ضخامت چوب از این شاخص استفاده می کنند و این کار هم به دو صورت مکانیکی و دستی انجام می شود. هنگام فروش دستگاه گندگی به مشتری بگویید این مدل ها وجود داشته و البته قیمت آنها هم متفاوت است. حتما به او توضیح دهید کار با مدل اتوماتیک راحت تر است و سرعت و دقت کار را هم بالا می برد تا مشتری بتواند تصمیم درست بگیرد.

الکتروموتور: الکتروموتور مهمترین قطعه دستگاه بوده و حتما باید سالم و با کیفیت باشد. شرط جذب مشتری برای  فروش دستگاه گندگی رعایت این اصل در دستگاه خواهد بود. در ادامه حتما به نوع برق مصرفی دستگاه که تک فاز است یا سه فاز است هم اشاره کنید تا مشتری بر اساس کارگاه خود خرید نماید چون ممکن است در کارگاه امکان استفاده از برق سه فاز را نداشته باشد. اگر این مشکل را ندارد حتما به او نوع سه فاز را معرفی و پیشنهاد کنید چون ماشین قدرت بیشتری خواهد داشت.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به درباره از لینک راهنمای خرید و فروش دستگاه گندگی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد