چیدمان میز ناهار خوری عروس

0

آشنایی با اصول چیدمان میز ناهار خوری عروس باعث بهتر دیده شدن جهیزیه می شود همچنین چیدمان میز ناهار خوری عروس باید متناسب با دکوراسیون خانه باشد

چیدمان میز ناهار خوری عروس

یکی از لذت بخش ترین قسمت های خرید جهیزیه و مراسم عروسی، چیدمان میز ناهار خوری عروس است. عروس خانم ها معمولا شوق و ذوق فراوانی برای نشان دادن جهیزیه خود دارند بنابراین می خواهند به بهترین شکل ممکن آنها را به نمایش بگذارند. به منظور چیدمان میز ناهار خوری بهتر است اصول دکوراسیون و طراحی را رعایت نمود. در حقیقت، این نوع چیدمان ها را باید با توجه به سبک طراحی آشپزخانه و نشیمن خانه عروس انجام داد.

همچنین نوع میز ناهار خوری خریداری شده نیز تاثیر بسزایی در چیدمان میز ناهار خوری دارد. وجود سبک های مختلف برای چیدمان لوازم و ظروف روی میز ناهار خوری باعث شده است که تمامی سلیقه ها را شامل شود. در ادامه مقاله به اموزش چیدمان میز ناهار خوری و مراحل چیدمان میز ناهار خوری عروس پرداخته خواهد شد.

اصول چیدمان میز ناهار خوری عروس

از مهمترین اصولی که هنگام چیدمان میز ناهار خوری باید به آن توجه داشت، میزان شلوغی و خلوتی میز است. بنابراین هنگام چیدمان باید سرویس های چینی، کریستال و ظروف غذا خوری را طوری روی میز ناهار خوری قرارداد که خیلی شلوغ و درهم به نظر نرسد.

ترتیب قرار گرفتن انواع بشقاب های غذا خوری و سوپ خوری و همچنین کاسه های مختلف و قاشق و چنگال ها نیز از اصول مهم چیدمان میز ناهار خوری است.

بهتر است ابتدا یک دستمال زیبا و متناسب با دکوراسیون زیر هر بشقاب قرار دهید. سپس بشقاب برنج خوری و پس از آن یک بشقاب کوچکتر و سپس یک بشقاب خورشت خوری را قرار دهید. سپس لیوان ها و قاشق و چنگال و کارد را در کنار بشقاب ها بگذارید.

در آخر باید توجه کنید که روی میز ناهار خوری به اندازه کافی جا برای دیس های پلو و خورشت و همچنین سالادها و دسرها باقی بماند. چیدمان میز ناهار خوری عروس باید به شکلی باشد که از حداکثر ظروف جهیزیه خریداری شده استفاده شود. به کار بردن این اصول می تواند راهنمای چیدمان میز ناهار خوری عروس باشد که باعث بهتر دیده شدن جهیزیه عروس و همچنین منحصر به فرد شدن فضای آشپزخانه عروس می شود.

برای چیدمان میز ناهار خوری عروس به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای چیدمان میزهای ناهار خوری بهتر است از رنگ های سفید، کرم و طلایی بیشتر استفاده شود به همین منظور می توان از پارچه های ساتن کرم رنگ روی میز ناهار خوری یا دستمال های طلایی در درون لیوان ها استفاده کرد.

همچنین بهره بردن از گل های طبیعی در بین ظروف و روی میز می تواند گزینه مناسبی برای چیدمان باشد که فضایی چشم نوار و سرشار از صمیمیت را ایجاد می کند. برای خانه عروس بهتر است از میزهای ناهار خوری کوچک تر استفاده شود چرا که میزهای ناهار خوری بزرگ باعث اشغال شدن فضا شده و رفت و آمد را مشکل می کند.

همچنین پیشنهاد می شود در خانه های کوچک از میز ناهار خوری های تاشو استفاده کرد که حمل و نقل راحتی داشته باشند و مناسب منزل عروس است که چیدمان بهتری نیز می توان روی آنها انجام داد. برای عروس معمولا از میز ناهار خوری های مدرن و کلاسیک استفاده می شود که چیدمان صحیح هر کدام می تواند به بهتر شدن طراحی فضا کمک کند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک چیدمان میز ناهار خوری عروس مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد