مدلهای میز تلویزیون استخوانی

0

کاربرد میز تلویزیون استخوانی :

مدلهای میز تلویزیون استخوانی : میز تلویزیون شاید یکی از پر بازدید­ترین وسایلی است که در دکوراسیون منزل استفاده می­شود. از آنجائیکه خود تلویزیون یک ابزار بصری است و توجه بینندگان را به خود جلب می­نماید؛ دکوراسیون اطراف تلویزیون نیز در معرض دید افراد بوده و زیبایی آنها نقش بسزایی در مقبولیت و سازگاری و نهایتا زیبایی دکوراسیون منزل دارد.

دلیل مقبولیت بالای میز تلویزیون استخوانی :

از دیدگاه روانشناختی رنگ سفید یا کرم استخوانی در بین رنگهای متنوع موجود، دارای خصوصیاتی انحصاری است از این جهت در دکوراسیون از این رنگ جهت خلق جلوه­های متمایز بسیار استفاده می­شود. میز تلویزیون استخوانی  نیز در این قاعده بعنوان رنگی مخالف سیاهی و بعنوان رنگی مثبت و تداعی کننده نور و احساس مهیج قرار دارد. رنگ میز تلویزیون استخوانی  بعنوان نشانه­ای از جوانی، خلوص، صلح و نشاط از محبوبیت بالایی برخوردار است. از این جهت از که دوشیزگان جوان آغاز زندگی خود را با پوشش لباس سفید یا کرم جشن می­گیرند. میز تلویزیون استخوانی  به واسطه رنگ ملایم و خنثی با همه وسایل جانبی سازگاری بسیار بالایی دارد. یکی از دلایل عمده محبوبیت میز تلویزیون استخوانی  از طرف کدبانوهای محترم ایرانی نمایان کردن سریع میزان آلودگی به واسطه نوع رنگ می­باشد.

مزایای استفاده از میز تلویزیون استخوانی :

در بین موضوعاتی که در دکوراسیون منزل کاربرد دارند وسائلی که از جنس ام دی اف و رنگ استخوانی  ساخته شده­اند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند چرا که این وسائل از جنس بدنه مقاومی برخوردار هستند و از لحاظ دوام و صرفه­اقتصادی و نیز زیبایی؛ تمامی نیازهای مصرف کنندگان را برآورده می­سازند.

در حال حاضر میز تلویزیون استخوانی در دو نوع زمینی و دیواری تولید و عرضه می­شوند که نوع زمینی آن، به دلیل امنیت بیشتر در نگهداری تلویزیون از محبوبیت بالاتری برخوردار است. نوع دیواری نیز بیشتر در منازل و آپارتمانهایی با مساحت محدود برای صرفه­جویی در جا کاربرد دارد. در برخی  از مراکز پر تردد نظیر مراکز عمومی و رستورانها نیز از نوع دیواری جهت امنیت بیشتر استفاده می­گردد.

در زندگی آپارتمانی امروزی محل استقرار میز تلویزیون بیشتر در اتاق پذیرایی می­باشد. محلی که در معرض بیشتر مدعوین و میهمانان قرار دارد؛ از اینرو طراحی و زیبایی میز تلویزیون بعنوان پارامتری تاثیرگذار در زیبایی کلی دکوراسیون منزل از اهمیت ویژه­ای برخوردار است. میز تلویزیون استخوانی  به واسطه طراحی­های منحصر به فرد در تولید به طرز شایسته­ای این موضوع را پشتیبانی نموده است.

استفاده از روکش استخوانی در طرحها و رنگهای متنوع باعث شده است که علاوه بر زیبایی، امکان تنظیف میز نیز با سهولت وکیفیت بالایی صورت بگیرد. وجود طبقات متعدد در طراحی میز تلویزیون استخوانی این امکان را داده است که وسایل جانبی دیجیتال و تزئینی بطرز زیبایی جاگذاری گردند. برای قرار دادن وسایلی که در معرض دید بودن آنها در زیبایی مورد نیاز دکوراسیون اخلال ایجاد می­کند کمدهایی در نظر گرفته شده است که توسط ریهای ساچمه­ای تعبیه شده، امکان دسترسی به وسایل درون آنها به سهولت امکان­پذیر است.

در صورت آسیب به بخشی از میز تلویزیون استخوانی  قطعات آن به راحتی تفکیک و قابلیت تعویض دارند. این موضوع نشانگر توجه ویژه به نیازهای اقتصادی مصرف­کنندگان است و خریداران میز تلویزیون استخوانی  را از این ویژگیها بهره­مند می­سازد.

مدلهای میز تلویزیون استخوانی

میز تلویزیون استخوانی  از بهترین جنس ام دی اف موجود ساخته شده است و یراق آلات آن نیز از یراق درجه یک انتخاب شده است و بر اساس طراحی کاملا علمی و براساس علایق اکثر مشتریان تولید گردیده است. طراحی میز تلویزیون استخوانی  بر اساس خواست و نظر مشتری و بسته به نوع دکوراسیون حاضر محل استقرار تلویزیون قابل اجرا است.

جنس ام دی اف از میزان مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت برخوردار است و این موضوع نگرانی از بابت آسیب میزها در برابر رطوبت را که درمیزهای چوبی شایع بود را بکلی مرتفع ساخته است. جنس روکش استخوانی نیز این میزان مقاومت را چند برابر افزایش داده است.

میز تلویزیون استخوانی از زیبایی بیشتری نسبت به میزهای فلزی و شیشه بهره می­برد و بطرز زیبایی در دکوراسیون می­تواند جایگزین میزهای ساخته شده از چوبهای طبیعی گردد. این زیبایی شکوهمند همراه با صرفه­اقتصادی بوده و از همه مهمتر گامی است در جهت توسعه پایدار و اعلام حمایت از حفظ محیط زیست به ویژه منابع جنگلی کشور و جهان. چرا که منابع تولید MDF عموما از مجاری قانونی تحت کنترل قرار می­گیرد و در مقایسه با ساخت صنایع دستی مستقیم از چوب جنگل چتر حمایتی گسترده­تری در رابطه با مسئولیتهای اجتماعی و حفظ منابع طبیعی ایفا می­نماید.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مدلهای میز تلویزیون استخوانی  مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد