صندلی ناهارخوری چستر

0

صندلی ناهارخوری چستر یکی از انواع صندلی‌های ناهارخوری است که خصوصیات و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. از مهمترین ویژگی‌های صندلی ناهارخوری چستر استفاده از چوب راش و پارچه برای ساخت آن است. چوب راش از دوام و استحکام خوب و مناسبی برخوردار است و نسبت به چوب گردو و بامبو ارزان تر است. امکان ایجاد رنگ و طرح‌های مختلف و متنوع بر روی این چوب وجود دارد.

خصوصیات و ویژگی‌های صندلی ناهارخوری چستر چیست؟

نوع چوب این صندلی 

پایه‌ها و کف و پشتی صندلی ناهارخوری چستر از چوب راش است. چوب راش چوبی است که از درخت‌های موجود در شمال ایران به دست می‌آید و قطر آن بسیار مناسب برای استفاده در صنایع مبل، صندلی و میز غذاخوری است.

رنگ طبیعی چوب راش کرم مایل به قرمز است اما امکان رنگ آمیزی و طراحی آن به هر رنگ و طرح سفارشی مشتری وجود دارد. هرچند درخت‌های شمال و آذربایجان ایران دارای چوب راش هستند اما کیفیت، دوام و استحکام چوب راش که از کشور آذربایجان وارد می‌شود؛ بهتر است و قیمت مناسب تری نسبت به دیگر انواع چوب‌های وارداتی دارند.

از مزایای استفاده از چوب راش در صنعت مبل و صندلی و میز ناهارخوری سازی این است که این در برابر رطوبت، باکتری و عواملی که باعث خراب شدن چوب می‌شود؛ مقاوم است. همچنین چوب راش نرم است و به خوبی برش می‌خورد و می‌توان طرح‌های مختلف را بر روی آن ایجاد کرد.

نوع پارچه صندلی ناهارخوری چستر

از پارچه برای قسمت پشتی و نشیمن‌گاه صندلی ناهارخوری چستر استفاده می‌شود. از انواع رنگ و مدل پارچه بسته به نوع طراحی آن با میز غذاخوری و دیگر دکوراسیون منزل استفاده می‌شود. بهترین نوع پارچه، پارچه ترکیه‌ای است که از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار است.

انتخاب رنگ و جنس پارچه برای ساخت صندلی ناهارخوری بستگی به فضای منزل دارد. مثلا برای خانه‌هایی با فضای کوچک توصیه می‌شود که صندلی‌های ناهارخوری‌ای را انتخاب کنید که دارای پارچه با رنگ‌های شلوغ نباشد و برای خانه‌هایی با فضای بزرگ از صندلی‌های ناهارخوری‌ای پارچه‌های طرح گلدار استفاده کنید.

برای خانه‌هایی که رفت و آمد در آن زیاد است و فرزند کوچک دارند، بهتر است؛ صندلی‌هایی با پارچه به رنگ تیره استفاده شود و به طور کلی باید تلاش شود تا در انتخاب رنگ پارچه صندلی ناهارخوری طوری باشد که هارمونی و هماهنگی دکوراسیون منزل رعایت شود و رنگی نزدیک و شبیه به پرده‌ها، پارکت و فرش مورد استفاده در آن فضا، استفاده شود.

صندلی ناهارخوری چستر

امکان انتخاب صندلی ناهارخوری چستر به صورت کاملا سفارشی و انتخابی وجود دارد. افراد می‌توانند رنگ مورد علاقه و نظر برای پارچه صندلی ناهارخوری را خودشان انتخاب کنند و محصول و کالای مورد نظر را سفارش دهند.

حتی افراد می‌توانند از تولید کننده رنگ مورد نظر برای چوب این نوع صندلی هم به صورت سفارشی انتخاب کنند. البته امکان سفارش ابعاد و اندازه‌های انواع صندلی و میز این محصول وجود ندارد چرا که این نوع وسایل و لوازم خانگی و دکوراسیون به صورت انبوه و به تعداد بالا ساخته می‌شوند.  

نصب و نگهداری صندلی غذاخوری چستر

میز و صندلی ناهارخوری چستر نیاز به نصب ندارد و به صورت کاملا ساخته شده و آماده تحویل داده می‌شود. بنابراین نیازی به پرداخت هزینه برای نصب آن وجود ندارد و افراد خودشان می‌توانند پس از تحویل آن را استفاده کنند.

این نوع میز و صندلی ناهارخوری هزینه‌ی تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارند. چرا که چوب و پارچه این نوع صندلی و میز ناهارخوری از کیفیت، دوام و استحکام مناسبی برخوردار است و اگر به خوبی از آنها نگهداری شود تا مدت زمان زیادی می‌توانند مانند روز اول کیفیت و استحکام خود را حفظ کنند.

قیمت صندلی ناهارخوری چستر

صندلی ناهارخوری چستر از آنجایی که از چوب راش ساخته می‌شود؛ قیمت مناسبی دارد. چرا که چوب راش به نسبت چوب گردو و بامبو ارزانتر است. می‌توان از پارچه‌ی ایرانی و چینی هم در ساخت این صندلی ناهارخوری استفاده شود تا قیمت مناسب تر و ارزانتری پیدا کند. به طور کلی صندلی و میز ناهارخوری چستر به نسبت به صندلی و میز ناهارخوری‌های مدرن، کلاسیک و سلطنتی قیمت مناسب تری دارد.

خرید اینترنتی صندلی ناهارخوری چستر

این محصول را به راحتی و آسانی می‌توان به صورت اینترنتی خریداری کرد. خرید از طریق روش اینترنتی بسیار راحت تر و آسانتر نسبت به خرید به روش‌های حضوری و از فروشگاه‌های فیزیکی است. از مهمترین مزایای خرید کالا و محصولات به این روش این است که قیمت مناسب تری دارند و امکان ارسال رایگان برای آنها وجود دارد.

همچنین در برخی از ایام سال فروشگاه‌های اینترنتی تخفیف‌های جذاب و فوق العاده‌ای بر روی کالاها و محصولات خود می‌گذارند که این مسئله مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری چستر مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد