صندلی ناهارخوری دسته دار

0

صندلی ناهارخوری دسته دار یکی از بهترین صندلی ها است که باعث می شود تا فضای رستوران شما رسمی به نظر برسد. به هنگام خرید صندلی ناهارخوری دسته دار به عواملی مانند راحتی، سبک زندگی، مشخصات فیزیکی صندلی توجه کنید تا خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

صندلی ناهارخوری دسته دار

صندلی ناهارخوری دسته دار یکی از بهترین صندلی ها است که باعث می شود تا فضای رستوران شما رسمی به نظر برسد. صندلی های ناهار خوری چه این که برای صبحانه و چه برای ناهار استفاده می شوند باید راحت بوده تا شما بتوانید با خیال راحت روی آن ها نشسته و غذای خودتان را میل کنید.

راحتی، سبک یا دوام

همیشه به هنگام خرید مبلمان و صندلی ناهارخوری دسته دار شیک در ابتدا به راحتی آن توجه کنید، در حالی که دوام مبلمان و صندلی ناهارخوری دسته دار یکی از مهم ترین اولویت هایی است که باید به آن توجه کنید. راحتی و شیک و بادوام بودن باعث خواهد شد تا مبلمان و صندلی ناهارخوری دسته دار همیشه در منزل شما بدرخشد.

سبک مبلمان و صندلی ناهارخوری دسته دار

چه این که مبلمان و صندلی ناهارخوری مدرن یا سنتی را خریداری کنید، باید در هر حال همیشه به موارد زیر توجه کنید.

  • ایجاد یک ظاهر رسمی

به منظور ایجاد یک فضای رسمی در خانه باید صندلی با پشتی های بلند را انتخاب کنید. توجه کنید که این چنین صندلی هایی زیبایی بصری ایجاد کرده و مهمانان شما به طور یقین از این چنین صندلی هایی لذت خواهند برد.

  • مبلمان برای اتاق های کوچک

اگر دوست دارید که فضای شما بزرگ تر به نظر برسد بهتر است که از صندلی هایی با پشتی کوتاه استفاده کنید.

  • ایجاد فضای صمیمانه

صندلی هایی با پشتی کوتاه هم برای ایجاد این چنین فضاهایی و هم برای آشپزخانه نیز مفید هستند.

  • ایجاد یک فضای روستایی

صندلی های چوبی یا صندلی هایی با ترکیب چوب و فلز می توانند این چنین فضایی را ایجاد کنند. البته صندلی های پلاستیکی برای اتاق های مدرن نیز مناسب هستند.

  • هماهنگی صندلی با سبک زندگی

صندلی های چوبی یا پلاستیکی با رنگ های تیره فضا را کوچک نشان می دهند در حالی که صندلی های کم رنگ با رنگ های شاد، فضا را بزرگ تر نشان می دهند. البته کثافت و گرد و غبار در صندلی های با رنگ های تیره مشخص نخواهد بود و برای خانواده های صاحب بچه مناسب هستند.

  • ترکیب میز غذا خوری و صندلی

می توانید میز غذاخوری و صندلی خود را هماهنگ و سازگار باهم انتخاب کنید یا حتی برخی اوقات عدم هماهنگی می تواند زیبایی خاصی را در محل زندگی یا محل کار شما ایجاد کند. ایجاد یک فضای رسمی نسبت به سایر فضاها بهتر است. فضای رسمی در محیط های کوچک بهتر بوده و محیط زیبایی را ایجاد می کند.

توجه به راحتی صندلی ناهارخوری دسته دار

به هنگام خرید صندلی ناهارخوری حتما راحتی خود را مدنظر داشته باشید. راحتی صندلی ناهار خوری مهم ترین عامل بوده و نباید فراموش شود.

توجه به مشخصات فیزیکی صندلی

بهتر است که عرض صندلی بین ۴۵ تا ۵۵ سانتی متر باشد، ارتفاع پشتی صندلی نیز باید بین ۴۵ تا ۴۸ سانتی متر بوده و عمق نشیمنگاه صندلی هم باید به اندازه ای باشد که شما به هنگام نشستن روی آن راحت باشید.

صندلی ناهارخوری دسته دار با فوم نرم یا سخت

اگر دوست دارید که یک صندلی ناهارخوری را خریداری کنید، بهتر است که یک صندلی تشک دار یا صندلی با پشتی و نشیمنگاه مشبک خریداری کنید.

صندلی دسته دار یا بدون دسته

در صورتی که به مدت زمان طولانی روی صندلی می نشینید، بهتر است که یک صندلی دسته دار خریداری کنید و اگر فضای شما کوچک است و با عجله غذا می خورید، بهتر است که یک صندلی بدون دسته خریداری نمایید.

صندلی با پشتی کوتاه یا بلند

هر کسی نسبت به پشتی صندلی به گونه متفاوتی احساس راحتی می کند. برخی صندلی با پشتی بلند و برخی دیگر پشتی کوتاه را می پسندند. شما باید متناسب با شرایط خودتان، پشتی را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. در هر حال باید به هنگام تکیه دادن به پشتی صندلی، ستون فقرات شما باید حالت طبیعی داشته باشد.

دوام صندلی

زمان خرید صندلی باید به موارد زیر توجه کنید تا صندلی ها به مدت زمان طولانی دوام بیاورد:

  • راحت تمیز کردن

اکثر صندلی ها به گونه ای ساخته شده اند که قابل تمیز کردن و شست و شو کردن باشد. صندلی های چرمی و به راحتی شسته می شوند.

  • قابلیت برداشتن تشک و رویه مبلمان و صندلی ناهار خوری

اگر دوست دارید که صندلی با تشک پارچه ای خریداری کنید،  صندلی هایی خریداری کنید که تشک های آن ها براحتی از جا کنده شده و می تواند به صورت دستی یا با ماشین لباسشویی شسته شود.

اگر صاحب بچه هستید، حتما صندلی هایی با رنگ روشن خریداری کنید بخاطر این که گرد و غبار روی تشک مشخص است. صندلی ناهارخوری دسته دار شیک باعث زیبایی هر چه بیشتر محل کار یا محل زندگی شما می شود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری دسته دار مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد