انواع میز ناهار خوری

0

انواع میز ناهار خوری در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی و تولید شده است که با خرید انواع میز ناهار خوری می توان فضای خانه را از یکنواختی دور کرد

آشنایی کامل با انواع میز ناهار خوری

یکی از مواردی که در طراحی داخلی کمتر به آن توجه می شود، انتخاب انواع میز است. در حالی که میز تاثیر بسزایی بر زیبایی بصری آشپزخانه و فضای نشیمن دارد. با گسترش تکنولوژی و صنعت مد، انواع میز ناهار خوری در رنگ ها و طرح های مختلف تولید شده است که کار را برای خرید انواع میز ناهار خوری سخت می کند.

علاوه بر آن، سبک طراحی آشپزخانه نیز برای خرید میز ناهار خوری بسیار مهم است و تناسب این سبک ها باعث بهتر دیده شدن و جذاب شدن فضای آشپزخانه می شود. برای یک خرید مناسب بهتر است با راهنمای خرید انواع میز ناهار خوری آشنا باشید به همین دلیل در ادامه مقاله با انواع میز ناهار خوری و نکات ضروری هنگام خرید آن ها آشنا خواهید شد.

انواع میز ناهار خوری

انواع میز را از نظر جنس به دو دسته فلزی و چوبی تقسیم بندی می کنند. میز فلزی بیشتر برای اماکن عمومی مانند رستوران ها و کافی شاپ ها استفاده می شود هر چند که در سالیان اخیر انواع میز ناهار خوری از جنس استیل و به سبک مدرن طراحی شده است که می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

علاوه بر میزهای فلزی، انواع میز ناهار خوری از جنس چوب درختان افرا، گردو، راش و همچنین چوب های مصنوعی ام دی اف نیز طراحی و ساخته می شوند. میز های ناهار خوری ساخته شده با ام دی اف هزینه کمتری نسبت انواع میز ناهار خوری چوبی دارند ولی کیفیت آن ها پایین تر است.

همچنین از نظر مدرن و شیک بودن، میز ناهار خوری های ساخته شده با چوب طبیعی بسیار منحصر بفرد و شیک هستند. انواع میز از نظر طراحی را می توان به چند دسته تقسیم بندی کرد که شامل: میز ناهار خوری های مدرن، سنتی، کلاسیک، سلطنتی و فانتزی می شوند.

میز ناهار خوری های فانتزی اغلب به صورت شکل های هندسی عجیب طراحی می شوند که برای فضاهای مرتبط بسیار زیباست. برخی از میز های ناهار خوری با پارچه های مختلف و یا چرم های با کیفیت پوشش داده می شوند که هر چه نحوه پوشش دهی بهتر انجام شده باشد، میز ناهار خوری از ظاهری جذاب تر برخوردار خواهد بود.

برای خرید میز ناهار خوری به چه مواردی باید توجه کرد؟

به منظور خرید اینترنتی انواع میز ناهار خوری بهتر است نکاتی را مد نظر قرار دهید. اولین نکته در خرید این میز ها توجه به ابعاد میز است. میز های بزرگ برای آشپزخانه های کوچک اصلا گزینه مناسبی نیست و رفت و آمد و صرف غذا را دچار اختلال می کند.

در خانه های کوچک بهتر است از میز ناهار خوری های تاشو استفاده کنید. یکی دیگر از نکات مهم در خرید میز ، توجه به رنگ میز و صندلی ها است. می توانید رنگ میز را متفاوت از رنگ صندلی ها در نظر بگیرید اما همه ی رنگ ها در حالت کلی نباید طراحی را دچار تضاد کند.

رنگ ها را باید متناسب با دکوراسیون خانه انتخاب کنید تا میز ناهار خوری تان در نگاه اول منحصر بفرد باشد. برای خرید میز ناهار خوری بهتر است به ضد آب بودن میز نیز توجه کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک انواع میز ناهار خوری مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد