ناهارخوری چهار نفره گرد

0

ناهارخوری چهار نفره گرد: در برخی از خانه ها که فضای اتاق ناهارخوری یا آشپزخانه بزرگ یا به شکل مربعی می باشد می توان از ناهارخوری های گرد استفاده نمود. ناهارخوری گرد امروزه در انواع مدل های ناهارخوری چهار نفره گرد، شش نفره و هشت نفره تولید شده اند. ناهارخوری گرد تبدیلی یکی از انواع این ناهارخوری ها می باشد.

ناهارخوری چهار نفره گرد

مجموعه ای از برترین مدل های میز ناهارخوری چهار نفره گرد

یکی از عناصر اصلی اتاق ناهارخوری میز ناهارخوری می باشد که قبل از انتخاب و خرید آن بهتر است در ذهن خود به سؤالاتی در رابطه با جنس آن، چند نفره بودن و گرد یا مستطیلی بودن آن پاسخ دهید.

یکی از انواع میز های ناهارخوری، ناهارخوری گرد می باشد که در مقایسه با میز ناهارخوری مستطیلی فضای بیشتری را اشغال می کند. در صورتی این میز، می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد که فضای اتاق ناهارخوری شما بزرگ باشد. در این مقاله به بررسی برخی نکات در رابطه با ناهارخوری گرد خواهیم پرداخت.

ویژگی های ناهارخوری چهار نفره گرد

برقراری ارتباط به صورت ساده و راحت و ایجاد صمیمیت بیشتر هنگام صرف غذا از جمله ویژگی های بارز این میز می باشد. در صورتی که ناهارخوری های مستطیل شکل این ویژگی را ندارند و هنگام صرف غذا نمی توان به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار نمود.

از دیگر ویژگی های مهم ناهارخوری چهار نفره گرد می توان به دسترسی آسان کاربران به غذای روی میز می باشد. همین ویژگی های بارز ناهارخوری گرد باعث شده است این مدل میز ناهارخوری به یکی از ناهارخوری های پرطرفدار تبدیل شود.

ناهارخوری های گرد گوشه ندارند و همین امر باعث شده است به ناهارخوری کم خطر برای خانواده هایی که بچه دارند تبدیل شود در صورتی که ناهارخوری های مستطیلی شکل دارای گوشه هستند و از این رو استفاده از آن ها احتمال آسیب و صدمه به کودکان را افزایش می دهد.

نکات مهم که هنگام خرید غذاخوری چهار نفره باید رعایت شود

هنگام خرید این غذاخوری باید نکات مهم و قابل توجه بسیار زیادی را مد نظر قرار دهید که یکی از این نکات ابعاد آن می باشد. انتخاب ناهارخوری با ابعاد مناسب باعث می شود استفاده از آن برای کاربران نیز راحت باشد از این رو توجه به ابعاد میز هنگام خرید آن از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

نکته دیگر محل قرار دادن این میز، می باشد. بهتر است این میز ناهارخوری را در محل پر رفت و آمد منزل قرار ندهید، زیرا قرار دادن در مکان هایی که رفت و آمد در آن زیاد می باشد باعث ایجاد هرج و مرج و بی نظمی در فضای منزل می شود.

بهتر است تا حد امکان سعی کنید ناهارخوری چهار نفره گرد را در نزدیک آشپزخانه قرار دهید زیرا استفاده و کاربرد آن در محیط آشپزخانه و یا اتاق ناهارخوری بسیار زیاد است. از قرار دادن ناهارخوری در نزدیکی میز تلویزیون نیز خودداری نمایید زیرا این عمل باعث می شود هنگام غذا خوردن حواس شما پرت شود.

اگر فضای در دسترس در اتاق ناهارخوری کم می باشد بهتر است آن را به دیوار نزدیک کنید تا به فضای بیشتری دسترسی داشته باشید.

غذاخوری مدل T114

این مدل میز دارای طراحی پرسپرکتو و سه بعدی می باشد که باعث می شود آشپزخانه شما جلوه ای زیبا و خاص پیدا کند. در تولید این محصول از طراحی زیبا و منحصر به فرد نیز استفاده شده است. در این محصول، صندلی با نیمکت ترکیب شده است که همین امر باعث شده است مشتریان زیادی به این مدل ناهارخوری جذب شوند.

ناهارخوری چهار نفره گرد چوبی مدل T121

این مدل ناهارخوری بیشتر برای اتاق های ناهارخوری یا آشپزخانه با محیط مربع شکل مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانید از فضای اتاق ناهارخوری به صورت بهینه و مناسب استفاده نمایید. همچنین استفاده از این مدل ناهارخوری باعث می شود زیبایی فضای داخلی اتاق ناهارخوری دوچندان شود.

ناهارخوری چهار نفره گرد تبدیلی

دیوید فلچر طراح ناهارخوری چهار نفره گرد تبدیلی می باشد که با استفاده از طراحی مبتکرانه توانسته است ناهارخوری جدید را تولید کرده و مشکل کمبود فضا جهت قرار دادن ناهارخوری در خانه های کوچک را تا حد قابل توجهی رفع نموده است.

این مدل ناهارخوری در حالت طبیعی خود به ناهارخوری چهار نفره گرد شبیه می باشد که در صورت نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن می توان اندازه آن را به میزهای ناهارخوری شش نفره، هشت نفره یا ده نفره تبدیل نمود. در تولید این مدل ناهارخوری از طراحی کلاسیک استفاده شده است و اکثر آن ها دارای تنها یک پایه می باشند.

رویه این ناهارخوری گرد متشکل از شش تکه مخروطی شکل کاملاً مساوی می باشد که وقتی ناهارخوری در حالت بسته قرار داد این شش تکه در کنار یکدیگر فیت می شوند و کسی متوجه چند تکه بودن آن نخواهد شد.

در صورت نیاز می توان به راحتی این ناهارخوری ۴ نفره گرد را به حالت ۸ نفره تبدیل نمود که برای این منظور کافی است قاب کناری پایین رفته و صفحه های مخروطی شکل عقب بروند تا شعاع سطح ناهارخوری تا حد قابل توجهی افزایش یابد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ناهارخوری چهار نفره گرد مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد