ناهارخوری ال

0

ناهارخوری ال: امروزه چیدمان مدرن یکی از چیدمان های منتخب برای سلیقه های مختلف خانوادگی می باشد. به دلیل سادگی و زیبایی انواع ناهار خوری ال شکل این نوع چیدمان و مدل ناهار خوری نیز در این رده قرار می گیرند. هر چند در سال های اخیر در کنار تولید کنندگان خارجی انواع شرکت های صنایع مبل و چوب نیز فعالیت های چشمگیری را در این زمینه انجام داده اند و برندهای داخلی معتبری در این زمینه تشکیل شده اند.

ناهارخوری ال

با ناهارخوری ال به انتخابتان ببالید

سادگی و عدم شلوغی فضای ناهارخوری ال شکل و نیز استفاده از صندلی هایی با وزن کم و حتی مبلمان ساده ای که با این نوع ناهارخوری انتخاب می شود نوید بخش یکی از زیباترین و پرطرفدارترین نوع ناهارخوری می باشد که در رنگ بندی ها و مدل های گوناگونی تولید شده و قطعا می تواند جوابگوی نیازهای مشتریان مختلف و حتی کدبانوهای مشکل پسند باشد.

برای آشنایی بیشتر با ناهارخوری ال و مزایای استفاده از آن توصیه می کنیم تا در ادامه این مطلب نیز ما را همراهی نمایید.

مشخصات فنی انواع ناهارخوری ال شکل

ناهارخوری معمولا از دو تا سه نیمکت کوچک مجزا یا به هم چسبیده تشکیل شده است. این ناهارخوری به دلیل شکل ال انگلیسی که دارد و یکی از سبک های چیدمان انواع مبلمان و ناهارخوری به شمار می رود ناهارخوری ال شکل نامیده می شود. جنس میز، نیمکت و صندلی های این سرویس از فلز یا چوب می باشد. رویه نرم مخملی یا چرم مصنوعی برای نیمکت یا صندلی و روکش mDF  براق برای روی میز یکی از رایج ترین اشکال میزهای ناهارخوری ال شکل می باشد.

ارتفاع صندلی و نیمکت بیشتر از ۴۵ سانتی متر بوده و همچنین رنگ بندی این سرویس با توجه به نوع دکوراسیون داخلی در نظر گرفته می شود. معمولا رنگ بندی سفید و سبز یا رنگ های قرمز، آبی و تیره بیشتر در این نوع سرویس کاربرد دارند. البته نباید از این نکته نیز غافل شد که رنگ سفید جلوه بارز و متمایزی به این نوع سرویس ناهارخوری می دهد.

چرا ناهارخوری ال؟

اصولا به دلیل محدودیت فضا در اغلب واحدهای مسکونی امروزه قرار گرفتن انواع مبلمان و نیز سایر لوازم خانگی به یک معضل جدی برای خانواده های مختلف تبدیل شده است. همخوانی و تناسب رنگ و چیدمان خلاقیت آمیز و سایر مزیت های ناهارخوری ال شکل موجب شده است تا این سرویس بی نظیر به عنوان گزینه مورد پسند خانواده های ایرانی برشمرده شود.

البته فراموش نکنید فروشگاه های مختلفی در زمینه فروش و عرضه انواع سرویس ناهارخوری ال شکل فعالیت دارند. شما می توانید به منظور خرید این ناهارخوری به این فروشگاه ها مراجعه نموده و یا با دیدن انواع ناهار ور  ما نیز یکی از معتبرترین فروشگاه های ارائه دهنده ناهارخوری ال شکل از بهترین برندهای ایرانی و خارجی می باشد.

شما می توانید با خرید آنلاین آن و بهره مندی از مزایای دیگری که خرید از سایت ما به همراه دارد این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ما در این مطلب سعی می کنیم تا به مهم ترین مزایای خرید اینترنتی انواع ناهارخوری ال شکل  و برخی از مدل های پرطرفدار آن شکل اشاره کنیم تا شما بتوانید با خیال راحت به خرید این محصول بپردازید.

مزایای خرید اینترنتی سرویس ناهارخوری ال شکل

۱-انتخاب راحت

اگر در جستجوی بهترین نمونه ها یا مدل های گوناگون ناهارخوری ال هستید پیشنهاد می کنیم سری به سایت ما بزنید و از کلکسیون بی نظیر انواع مبلمان و ناهارخوری ال شکل دیدن بفرمایید. می دانیم که دست خالی بر نمی گردید.

۲-تنوع رنگ و مدل

انواع ناهارخوری موجود در سایت ها   و فروشگاه های اینترنتی از رنگ ها و مدل های گوناگونی بهره مند هستند. این کار موجب می شود تا از آزادی عمل بیشتری در زمان خرید برخوردار شوید.

۳-گارانتی محصول

انواع ناهارخوری ال شکل در فروشگاه های اینترنتی از قبیل فروشگاه ما دارای گارانتی معتبر تا یک سال می باشند. شما می توانید در صورت نیاز به تعویض به دلیل ضربه دیدن هر یک از قطعات یا نیاز به تعمیر آن از این گارانتی استفاده کنید.

۴-عدم اتلاف وقت و انرژی

شما می توانید با خرید آنلاین این محصول از جستجوی طولانی مدت  و خسته کننده در فروشگاه ها یا مراکز خرید این محصول جلوگیری کنید. خستگی می تواند حتی در نوع انتخابتان نیز تاثیر بگذارد.

شما می توانید همین محصول را در اینترنت و فروشگاه اینترنتی ما با قیمت منصفانه و با بسته بندی عالی که به شکل بسته بندی با سلفون حباب دار ضد ضربه می باشد درب منزل تحویل بگیرید.

نمونه های دیگر ما

شما با بازدید از سایت ما همچنین می توانید از سایر نمونه های ناهارخوری سلطنتی و ناهارخوری کلاسیک نیز بازدید کنید. همچنین خرید انواع ناهارخوری ارزان یا ناهارخوری دست دوم نیز از جمله خدماتی است که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم. برخی از انواع ناهارخوری جدید این سایت عبارتند از:

ناهارخوری ال، ناهارخوری اپن، ناهارخوری ام دی اف و سایر نمونه هایی که می توانید از سایت ما خریداری نمایید. به دیدار ما بیایید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ناهارخوری ال مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد