میز ناهار خوری مدرن

0

یک راهنمای کامل خرید میز ناهار خوری مدرن و هر نکته ای که در خرید میز ناهار خوری مدرن برای منزل خود به آن نیاز دارید در این مقاله آمده است.

میز ناهار خوری مدرن

یک دست میز ناهار خوری مدرن، امروزه تبدیل به یکی از کالاهای ثابت در منازل شده است. شاید شما نیز به زودی قصد خرید یا تغییر در میز ناهار خوری خانه خود را داشته باشید. حتما به این فکر کرده اید که چه نوع میزی برای شما مناسب است و چه اطلاعاتی لازم است که قبل از اقدام به خرید میز داشته باشید. مانند اطلاعاتی در رابطه با جنس میز، شکل و یا اندازه آن و تناسب با منزل شما. پس با ما همراه باشید تا در ادامه با راهنمای خرید میز ناهار خوری مدرن در خدمت شما باشیم.

انواع میز ناهار خوری مدرن؟

میزهای ناهار خوری امروزه در جنس ها و اشکال گوناگونی تولید می شوند. میز ناهار خوری مدرن از جنس انواع چوب و فلز جزو رایج ترین جنس های موجود در بازار هستند که اغلب روکش های پارچه ای و یا چرم دارند. انواع میزهایی از جنس سنگ و یا به صورت ترکیبی مانند چوب و سنگ یا چوب و کاشی نیز در بازار موجود است. اشکال متنوعی نیز از میزهای ناهار خوری وجود دارند. میزهای مربعی، مستطیلی، دایره و بیضی که از رایج ترین شکل ها برای میزهای ناهار خوری هستند.

همچنین این میزها در ابعاد مختلفی ساخته می شوند که ابعاد استاندارد و رایج برای آنها به صورت میز ناهار خوری ۲ نفره، میز ناهار خوری ۴ نفره، میز ناهار خوری ۶ نفره و میز ناهار خوری ۸ نفره شناخته شده است. استاندارد لازم برای ساخت این میزها اغلب رعایت می شوند اما در هنگام خرید بهتر است به ابعاد میز توجه کنید. مثلا دقت کنید که در خرید یک میز ناهار خوری ۴ نفره، هر کدام از ۴ نفر جای کافی و راحت برای نشستن و صرف غذا را داشته باشند.

نکات طلایی در انتخاب میز ناهار خوری؟

اولین و مهمترین نکته ای که در خرید میز ناهار خوری مدرن باید مد نظر قرار دهید این است که قرار است میز ناهار خوری شما در  چه فضایی از منزل گذاشته شود. آیا شما منزل کوچکی دارید یا اینکه جای کافی و آزادی عمل دارید؟ نکته دیگر این است که آیا شما خانواده پر جمعیتی هستید و یا همیشه مهمان دارید؟ آیا همیشه عادت به صرف غذا روی میز ناهارخوری دارید و این نوع پذیرایی برای شما راحت تر است؟

بله. شما باید به همه این سوال ها جواب دهید و برای انتخاب میز مناسب تصمیم گیری کنید. برای انتخاب یک میز ناهار خوری مدرن، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگر میز ۸ نفره دوست دارید ولی منزل شما کوچک است، این میز انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. زیرا نه تنها فضای خانه را کوچک می کند، بلکه احتمالا مهمانان شما نیز برای نشستن دور میز راحت نخواهند بود. زیرا همیشه باید فضای کافی برای عقب و جلو بردن صندلی ها از هر طرف وجود داشته باشد تا به یک چیدمان استاندارد، راحت و زیبا برسید.

خوب است بدانید که در چنین شرایطی یک انتخاب دیگر نیز دارید. میزهای تاشو که اساسا برای فضاهای کوچک طراحی شده اند. شما می توانید یک میز تاشوی ۴ به ۶ نفره و یا ۶ به ۸ نفره برای منزل خود تهیه کنید تا هم از فضا استفاده کرده باشید و هم در صورت نیاز بتوانید از افراد بیشتری بر روی میز ناهار خوری پذیرایی کنید.

همخوانی میز ناهار خوری با سبک طراحی و دکوراسیون منزل

در خرید میز ناهار خوری مدرن بد نیست به این نکته نیز توجه کنید که طرح و رنگ ستی که انتخاب می کنید با سبک و تم خانه شما همخوانی داشته باشد. بهتر است قبل از خرید عکس های زیادی را ببینید و از ایده های دیگران برای انتخاب میز مناسب با سبک خانه خود کمک بگیرید.

شرکت های تولید کننده میز و مبل، اغلب وب سایت اختصاصی دارند و کارهای خود را به همراه تمامی اطلاعات و جزئیات کالا در آن به نمایش می گذارند. شما می توانید نمونه های زیادی را مشاهده کنید و با اطلاعاتی که در این باره به دست آورده اید، اقدام به خرید اینترنتی میز ناهار خوری مدرن برای خانه کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز ناهار خوری مدرن مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد