میز صندلی ناهارخوری جمع و جور

0

میز صندلی ناهارخوری جمع و جور : می دانیم که پیدا کردن و جست و جوی میز صندلی ناهارخوری جمع و جور برای بسیاری از خانواده ها که فضای کوچکی در آشپزخانه خود دارند، امری بسیار مشکل است. همچنین زوج ها جوان که نیاز به میز بزرگ ندارند از این باب دچار مشکل شده اند. ما در ادامه به معرفی این محصولات که به خانه شما احساس صمیمیت می بخشد، خواهیم پرداخت.

میز صندلی ناهارخوری جمع و جور

با میز صندلی ناهارخوری جمع و جور و زیبا، صمیمیت را در خانه خود برپا کنید

همانطور که می دانید زمان صرف غذا بهترین موقعیت برای دور هم بودن است. بنابراین استفاده از رنگ های طبیعی و متریال طبیعی در انتخاب میز صندلی ناهارخوری جمع و جور می تواند احساس صمیمیت دوچندانی به شما دهد.

رنگ میز و صندلی با توجه به دکوراسیون اروپایی

اگر شما طالب آن هستید که دکوراسیونی به سبک اروپایی داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم، میز صندلی ناهارخوری خود را به رنگ خاکستری انتخاب کنید.

البته در بحث دکوراسیون باید به تناسب رنگی میان وسایل خانه و رنگ دیوار ها نیز توجه کنید. در صورتی که از رنگ خاکستری برای میز و صندلی استفاده کردید، برای آنکه احساس آرامش بیشتری در محیط آشپزخانه شما حکم فرما باشد، به شما پیشنهاد می کنیم، رنگ های تیره را برای دیوار های خود انتخاب کنید‌ تا تناسب رنگی میان میز و صندلی ناهار خوری و فضای آشپزخانه فراهم شود.

سبک دکوراسیون سنتی و کلاسیک

در صورتی که بخواهید از سبک سنتی و یا کلاسیک بهره ببرید، پیشنهاد ما این است که علاوه بر متریال انتخاب چوب برای متریال میز صندلی های غذاخوری کوچک خود، از یک نیمکت در کنار میز خود به عنوان صندلی استفاده کنید. البته باید در نظر داشته باشید این نیمکت دارای تکیه گاه مناسب باشد، چرا که نداشتن تکیه گاه سبب بروز کمر درد در افراد خواهد شد.

به طور کلی برای آشپزخانه هایی به سبک سنتی و روستایی از چوب بلوط و یا حتی کاج استفاده می شود. اگر شما طالب سبک مدرن هستید ناچارا باید به دنبال طرح های ساده، با متریال چوب مصنوعی مانند ام دی اف باشید. البته در سبک مدرن از میز شیشه ای نیز استفاده می شود.

جنس میز صندلی ناهارخوری جمع و جور خود را چگونه انتخاب کنیم؟

جنس چوب هایی که امروزه در ساختار میز و صندلی ناهار خوری استفاده می شود، شامل، راش، روسی، گردو، بلوط، توسکا و ممرز است که در این میان مقاومت چوب راش نسبت به سایر چوب ها بسیار بیشتر است. در این بین میز صندلی ناهارخوری شیشه ای نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

اما امروزه میز صندلی ناهارخوری ها را با استفاده از پلی استر می سازند و انتظار می رود که این جنس در سال های آینده متقاضی بسیار کمی داشته داشته باشد.

چرا که پلی استر مقاومت خوبی در برابر ضربه نشان نمی دهند. حتی در حین فرم دهی به میز هایی از این جنس نیز ترک هایی به وجود می آید که ناشی از مقاومت کم پلی استر است.

در مقابل میز و صندلی ناهار خوری جمع و جور با جنس پلیمر می تواند برای شما تضمینی در ضد آب بودن باشد‌‌. همچنین این میز ها در صورت خرابی قسمتی از آن ها به راحتی تعمیر می شوند.

در انتخاب این میز و صندلی های غذاخوری به چه مواردی باید توجه کرد؟

فضا

اولین چیزی که در انتخاب میز صندلی ناهارخوری جمع و جور مهم است، ابعاد و اندازه آن است. با توجه به فضای محدود خانه ها باید ابعاد این میز ها متناسب باشد

ارگونومیک و سازگاری با انسان

صندلی و میز ناهار خوری باید به گونه ای باشد که افراد با نشستن بر روی آن ها دچار مشکل نشوند و احساس راحتی کنند. باید در نظر داشته باشید که میزان فاصله سطح میز تا نشیمنگاه صندلی از ۴۰ سانتی متر تجاوز نکند.

پایه های صندلی

در انتخاب این میز و صندلی های غذاخوری کوچک، به پایه ها توجه کنید.

اگر اتصال پایه ها به سطح میز و یا صندلی توسط پیچ و یا بست های فلزی انجام بپذیرد بسیار خوب خواهد بود، چرا که در اکثر موارد دیده شده اتصالات پایه ها به وسیله چسب چوب انجام می پذیرد که این امر باعث شده پس از شکستن پایه به سطح نیز آسیب رسد و امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

همچنین اگر فاصله پایه ها از یکدیگر زیاد بود، به دلیل اینکه طراح سطح نشیمنگاه بیش از نیم متر در نظر گرفته است، بحث سازگاری رعایت نشده و به مرور باعث خستگی افراد می شود. همچنین در این حالت امکان شکستگی در پایه ها افزایش میابد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز صندلی ناهارخوری جمع و جور مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد