میز تلویزیون تو دیواری

0

میز تلویزیون تو دیواری، جذاب، کم جا و مطمئن

میز تلویزیون تو دیواری : خیلی‌ ها به فضا سازی در خانه های کوچک خود علاقه دارند و این تفکر فضا سازی را در هنگام تهیه ی هر یک از المان های دکوراسیون داخلی خانه در نظر می گیرند. به هر حال دنیای امروز دنیای خانه های کوچک شده است و فضا هایی که قرار است تجهیزات بزرگ زندگی را در خود جای دهند، می‌ توانند فضا هایی برای زندگی باشند.

از مهم ترین و تاثیرگذار ترین ملزومات هر خانه ای تلویزیون آن خانه می باشد که با وجود میز تلویزیون می تواند فضا های بسیار قابل توجهی را در یک خانه اشغال نماید. سابق بر این که تلویزیون به عنوان یک پدیده ی نو ظهور راهی خانه های ما شده بود، این سیستم الکترونیکی جذاب ابعاد بسیار بزرگی داشت و در عین حال بسیار سنگین بود. این بزرگی و سنگینی موجب شده بود تا میز تلویزیون ها نیز در ابعادی بزرگ و قابل توجه تولید شوند.

میز تلویزیون تو دیواری

اما دنیای کوچک ساز امروز دیگر تاب آن تلویزیون های قطور و چاق را نداشت. ظهور تلویزیون های باریک، عرصه را بر میز تلویزیون های بزرگ و سنگین نیز تنگ کرده است. دیگر یک تلویزیون لاغر اندام که قطری به اندازه ی یک قاب عکس اشغال می ‌کند، تحمل نشستن بر یک میز تلویزیون پهن و عریض را نخواهد داشت. میز تلویزیونی که علاوه بر عریض بودن باید فاصله ای نیز از دیوار داشته باشد که این یعنی اشغال فضای مفید بیشتر. وقتی تلویزیون را می شود شبیه به یک قاب عکس بر دیوار نصب کرد، چرا میز تلویزیون را نشود بر دیوار سوار کرد؟!

میز تلویزیون تو دیواری از نیاز تا سلیقه

تلویزیون ها را لاغر کرده اند تا هر چه فضای کمتری را اشغال کرده باشند و از طرفی فضا های بیشتری را در اختیار اهل خانه بگذارند. چرا که تلویزیونی که عرضی بسیار دارد و یا استقرار آن از دیوار فاصله می ‌گیرد، به همان اندازه، اهالی خانه در تماشای آن باید کل فضای پشت تلویزیون را از دست بدهند و این در یک خانه ی کوچک می تواند شبیه به یک بحران به نمایش در آید.

در یک خانه ی کوچک درست به همان اندازه ای که نصب تلویزیون بر دیوار به جهت ایجاد فضا های بیشتر یک نیاز خواهد بود، وجود یک میز تلویزیون جا گیر که با فاصله از دیوار قرار گرفته است، دیگر توجیهی نخواهد داشت. در یک خانه کوچک که کوچک بودن فضا های خانه نصب تلویزیون بر دیوار را به یک نیاز تبدیل کرده است، در نگاه طراحان خلاق امروزی میز تلویزیون را نیز بر پهنه ی دیوار خانه ها نصب می کند. اما اگر از منظر نیاز و اضطرار وارد شویم نصب تلویزیون به شکل یک قاب عکس بر دیوار و در ادامه نصب میز تلویزیون تو دیواری می تواند خیلی تحت تاثیر سلیقه ی اهالی خانه باشد. این سلیقه شاید هیچ تأثیری از نیاز به یک میز تلویزیون
تو دیواری نداشته باشد. چه بسا خانه ای بسیار بزرگ باشد، اما سلیقه ی اهالی خانه نصب تلویزیون و میز تلویزیون بر دیوار را بپسندد و بالعکس، در یک خانه ی کوچک اهل خانه هم چنان اصرار به داشتن یک میز تلویزیون مستقل داشته باشند.

میز تلویزیون تو دیواری، پدیده ای نو ظهور در دکوراسیون داخلی

میز تلویزیون تو دیواری را در صحبت های بازاری می توان با نام های میز تلویزیون مدل شناور و یا معلق نیز جستجو کرد. یک سبک جدید از میز تلویزیون که با دکوراسیون امروزی به درستی وفق پیدا کرده است. میز تلویزیون توکار یک نوع میز است که با فاصله از تلویزیون بر دیوار نصب می شود. طراحی و نصب آن غالباً به گونه ای خواهد بود که گویی تلویزیون را نگه داشته است. یک میز تلویزیون تو دیواری در حالت کلی به عنوان یک دکوراتیو دیواری شناخته می شود. میزی که با نصب بر دیوار، یک فضای بصری جالبی ایجاد خواهد کرد و با اشغال فضا های کمتری امکان خلق تزیینات بیشتری در اطراف تلویزیون را فراهم می آورد.

انعطاف طراحی در میز تلویزیون تو دیواری

نصب بر روی دیوار یعنی خلق فضا های جدید، زنده کردن فضا های مرده در انتهای اتاق های پذیرایی و امکان نصب تزئینات جذاب و بی شمار. میز تلویزیون تو دیواری در واقع از انعطاف بسیاری در طراحی برخوردار است. از امکان ایجاد فضا هایی به جهت قرارگیری لوازم جانبی تلویزیون تا ایجاد فضا هایی بر دیوار به جهت نصب تزییناتی زیبا و حتی امکان بهره ‌برداری به شکل کتابخانه را نیز به شما می دهد. از طرفی امکان ایجاد فضا هایی شبیه به یک کمد و یا محصور در دیوار نیز می تواند از جمله طراحی های جذاب میز تلویزیون تو دیواری به حساب آید. به عنوان مثال برای نصب یک تلویزیون در اتاق خواب، تعبیه ی یک میز تلویزیون تو دیواری با طرح کمدی و یا پنهان شونده می تواند بسیار جذاب به نظر آید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز تلویزیون تو دیواری مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد