طراحی سایت هلدینگ

0

طراحی سایت هلدینگ

طراحی سایت هلدینگ : با افزایش خدمات یک شرکت و پیشرفت آن، وجود تنوع بالای خدمات باعث شناخته‌شدن بخشی از خدمات یک شرکت می­شود. حال با طراحی سایت هلدینگ، شرکت­هایی که دارای خدمات بسیار زیاد و متنوعی می­باشند، می­توانند با دسته‌بندی صحیح و نمایش جامع اهداف و کارهای قابل انجام، تمام قدرت خود را در زمینه‌های کاری مورد نظر به نمایش بگذارند و کاربران را از اهداف خود و زمینه‌های کاری مختلف مطلع سازند.

طراحی سایت هلدینگ باید با برترین تکنولوژی­هایui و ux ­باشد و به شما این امکان را ­دهد تا سایتی جامع و بهینه‌سازی‌شده، چه از لحاظ محتوا، کدنویسی و… را با کاربران خود به اشتراک گذاشته و بتوانید خدمات مختلف خود را از طریق آن به کاربران عرضه کنید.

با داشتن بخش­های متفاوت در یک وب‌سایت هلدینگ، افراد برای تاًمین نیازهای خود می­توانند بخش­های مختلف آن را بررسی کرده و بر اساس دسته کاری خود با شرکت مورد نظر ارتباط برقرار کنند. اما طراحی یک سایت عالی و در خور یک شرکت بزرگ هلدینگ کار بسیار سخت و پیچیده­ای می­باشد و نبود یک تیم طراحی عالی و باتجربه در این امر باعث بروز مشکلات بسیار زیادی خواهد شد.

امکانات موجود در طراحی سایت هلدینگ

هر وب‌سایت هلدینگ براساس نیازهای شرکت و خدمت­رسانی‌های آن دارای بخش­های مختلفی می‌باشد و بر اساس سطح کار و تنوع خدمات خود می­تواند وب‌سایت خود را طراحی کند، اما نکاتی پیش‌فرض در طراحی یک سایت هلدینگ وجود دارد که باید به خوبی رعایت شوند و رعایت این موارد می‌تواند یک وب‌سایت جذاب و کاربر‌پسند را در زمینه طراحی وب‌سایت هلدینگ به وجود آورد.

۱- توانایی معرفی سازمان در وب‌سایت هلدینگ

در وب‌سایت­های هلدینگ باید یک بخش یا بخش‌های مختلفی برای معرفی سازمان وجود داشته باشد و در آن از نحوه شروع کار تا جدیدترین پیشرفت‌های کسب‌شده شرکت، توضیحات مختلفی درج گردد. این صفحه باید علاوه بر داشتن مطلب کافی و جذاب، بسیار زیبا، ساده و کاربردی نیز باشد تا کاربران بتوانند تمام جزئیات سازمان شما را به راحتی و با هر نوع دستگاهی بخوانند.

 ۲- امکان معرفی اعضاء سازمان در سایت هلدینگ

در طراحی وب‌سایت هلدینگ، طراحان باید بخشی را برای معرفی مدیران هر بخش و دسته‌بندی شرکت قرار داده و بر اساس نمایش عملکرد و چشم‌انداز هر فرد، کاربران و سرمایه‌گذاران بتوانند به راحتی با آنها ارتباط برقرار کرده و با این افراد آشنا شوند.

اما این تمام کار نیست و یک تیم طراحی حرفه­ای باید این بخش را به صورت پویا ایجاد کند تا در صورت تعویض یا افزایش کسب‌وکار بتوان بخش­های جدیدی را بدون نیاز به وقت زیاد ایجاد کرده و اطلاعات لازم را در آن درج نمود.

۳- دسته‌بندی مؤسسات و شرکت‌های زیر نظر

یک شرکت هلدینگ با بهره‌گیری از شرکت­های زیر مجموعه خود اقدام به شروع انواع کسب‌وکارها می‌کند. با وجود بخشی که کاربران بتوانند شرکت‌های ذینفع یک سازمان هلدینگ را به راحتی پیدا کرده و بر اساس دسته‌کاری مورد نظر اقدام به همکاری کنند، طراح سایت این امکان را به شرکت‌های هلدینگ در هنگام طراحی سایت هلدینگ می­دهد تا با خیالی راحت و صرف هزینه اندک اقدام به ایجاد دسته‌بندی خدمات، شرکت‌های واسط و شرکت‌های همکار کند.

 

۴- ساخت مناقصه و مزایده در سایت هلدینگ

با ایجاد مناقصه و مزایده‌ها افراد می­توانند محصولاتی که شرکت‌های هلدینگ در آن شرکت می­دهند را پیدا کرده نیاز­های خود را از این راه تاًمین کنند. یک طراحی سایت هلدینگ باید به راحتی بتواند این بخش را به صورت واکنش­گرا در اختیار داشته باشد و در آن از جدیدترین اطلاعات مزایده‌های خود رونمایی کند.

۵- ایجاد بخش اخبار شرکت در طراحی سایت هلدینگ

وجود بخش خبری به کاربران و همکاران مختلف این شرکت در سراسر دنیا این اجازه را می­دهد تا به راحتی از جدیدترین اخبار مربوط به شرکت و حواشی آن اطلاع پیدا کرده و اخبار شرکت هلدینگ خود را دنبال کنند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد