صندلی ناهار خوری کویین

0

صندلی ناهار خوری کویین

برای افرادی که در جستجوی یک صندلی شیک و در عین حال راحت هستند، صندلی ناهار خوری کویین یک پیشنهاد کاربردی و مناسب به شمار می آید. راحت بودن کافی صندلی ناهارخوری، یکی از ویژگی های اصلی و تاثیر گذار آن محسوب می شود. چرا که افراد علاوه بر صرف نمودن غذا بر روی صندلی، ممکن است ساعت هایی را نیز به صحبت کردن در مورد مسائل مختلف اختصاص دهند.

در اغلب موارد افراد جنبه زیبایی محصول را به فاکتورهای دیگر ترجیح می دهند، اما برای انتخاب یک صندلی ناهارخوری مناسب، وجود تمام فاکتورها در کنار هم الزامی می باشد. اندازه صندلی ناهار خوری کویین باید با فضای اختصاص داده شده به این امر، همخوانی و تناسب داشته باشد. بسته به نوع سلیقه و نظر می توان از مدل های دسته دار یا بدون دسته در نوع چیدمان فضای داخلی استفاده برد. اگرچه صندلی ناهارخوری دسته دار از حجم بیشتری برخوردار است اما مدل های بدون دسته فضای کمتری را اشغال می کنند. از سویی دیگر، صندلی مدل دسته دار از راحتی بیشتری در هنگام نشستن بهره می برد.

همچنین برای استفاده افراد سالخورده به علت داشتن دسته انتخاب مفیدی می باشد. امروزه کاربرد و استفاده از میز و صندلی ناهارخوری افزایش چشمگیری داشته است و به یکی از لوازم پرکاربرد در ابعاد زندگی انسان تبدیل شده است. استفاده از این محصولات در دکوراسیون داخلی جنبه زیبایی و جذابیت آن را دو چندان می کند. یکی از این وسایل که علاوه بر طراحی مورد پسند و منحصر به فرد، نمایی جذاب و خاص را به نوع چیدمان می بخشد، صندلی ناهار خوری کویین می باشد. این مدل ناهار خوری به دلیل تنوع بالا، پاسخگوی سلیقه های مختلف و گوناگون می باشد.

مشخصات و خصوصیات صندلی ناهار خوری کویین

صندلی ناهار خوری کویین علاوه بر برخورداری از استاندارد های لازم، متناسب با اصول ارگونومی بدن ساخته شده است. این مدل صندلی از جنس چوب راش و ام دی اف ساخته و عرضه می گردد. تکیه گاه صندلی به دلیل طراحی منحصر به فرد، برای کاربران راحتی بیشتری را با خود به همراه دارد.

راحتی صندلی، یکی از مؤلفه های مهم در طراحی آن به شمار می رود. میزان راحتی صندلی ناهار خوری می تواند در رضایت یا عدم رضایت کاربر بسیار تاثیر گذار و مؤثر باشد. صندلی ناهار خوری کویین میزان راحتی فرد را تا حد بسیار بالایی تامین می کند. اصول ارگونومی نیز به میزان قابل توجهی در این مدل ناهار خوری به چشم می خورد. برخورداری صندلی از اصول ارگونومی، سلامت و امنیت افراد را در هنگام استفاده از آن تحت پوشش خود قرار می دهد.

استفاده از این نمونه ناهارخوری، از وارد شدن فشار زیاد به گردن و ناحیه ستون فقرات به طور کامل جلوگیری می کند. پایه های این مدل صندلی، از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ساخته می شود. برخورداری پایه های صندلی ناهار خوری کویین از استحکام بالا، ماندگاری و طول عمر محصول را افزایش می دهد. همچنین پایه ها تحمل وزن بالا و تعادل صندلی را به نحو مطلوب میسر می سازد. اسکلت صندلی نیز از استحکام و دوام مناسبی بهره می برد. قسمت نشیمن صندلی از نرمی و انعطاف پذیری قابل توجهی در بافت خود برخوردار است.

به دلیل وزن مناسب، امکان حمل و جابجایی آن به سهولت صورت می گیرد. مقاومت و دوام بالای صندلی ناهار خوری کویین از احتمال آسیب دیدگی و صدمه دیدن در هنگام جابجایی آن جلوگیری به عمل می آورد. این مدل صندلی توسط شرکت های مختلفی نظیر ایکیا، زوفا چوب، کیان چوب، کارما چوب، صنایع چوب قائم و …. تولید و به مشتریان ارائه می گردد.

نکات حائز اهمیت در هنگام خرید صندلی ناهار خوری

در هنگام خرید صندلی ناهار خوری کویین، باید پایه ها و جنس آن را مورد بررسی قرار داد. پایه های صندلی، به عنوان یکی از اجزای مهم در نگهداری و حفظ ثبات صندلی، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. دوام و استحکام این قسمت، ضمن حفظ تعادل صندلی، عمر مفید آن را نیز افزایش می دهد. بر همین اساس، پایه های صندلی باید فاقد مشکلاتی مانند ترک، شکستگی، زدگی و خرابی باشد. قسمت اتصال پایه ها به بدنه نیز با دقت باید مورد بررسی قرار گیرد.

چراکه وجود هرگونه مشکل در این ناحیه، در هنگام استفاده ممکن است منجر به واژگونی و افتادن صندلی در هنگام صرف غذا شود. فارغ از جنبه زیبایی، استاندارد بودن و مرغوبیت متریال استفاده شده در صندلی نیز نقش تعیین کننده ای در دوام و کیفیت آن بر عهده دارد. اسکلت و بدنه صندلی ناهار خوری کویین باید از مقاومت و دوام قابل توجه بهره ببرد. از میزان راحتی صندلی هم باید اطمینان حاصل کرد. در این مورد یک بار نشستن بر روی صندلی می تواند میزان راحتی و استاندارد بودن محصول را مشخص نماید. قسمت پشتی صندلی نیز باید در هنگام استفاده حس راحتی را به کاربر انتقال سازد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهار خوری کویین مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد