صندلی ناهار خوری بلند

0

صندلی ناهار خوری بلند

برای تزئین آشپزخانه های سبک اپن و ایجاد تناسب و هماهنگی در دکوراسیون فضای غذاخوری، صندلی ناهار خوری بلند می تواند یک پیشنهاد کاربردی و راهگشا محسوب شود. در سالن های غذاخوری، فست فودها و کافی شاپ ها نیز صندلی ناهار خوری بلند قابلیت استفاده و کاربرد را دارد. آشپزخانه های اپن امروزه در طراحی اغلب خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بسیاری از افراد نیز اپن بودن آشپزخانه را به عنوان یکی از ملاک های خرید خانه در نظر می گیرند. به همین جهت، انتخاب اجزای دکوراسیون نیز تحت تاثیر این مسئله انجام می شود. به علت رونق زندگی آپارتمانی و کوچک شدن مساحت و اندازه خانه ها، به علت محدودیت جا می توان از قسمت اپن به عنوان میز ناهارخوری نهایت استفاده را برد.

در نتیجه به صندلی ناهارخوری متناسب با اندازه سطح اپن و هماهنگ با فضای چیدمان نیاز مبرم احساس می شود. در این شرایط صندلی ناهار خوری بلند می تواند به سهولت نیازهای به وجود آمده در این زمینه را برطرف سازد. تنوع بالای این محصولات طیف وسیعی از طرح ها و رنگ ها را به منظور انتخاب مناسب در اختیار افراد می گذارد. امروزه دکوراسیون فضای داخلی با ارائه سبک های مختلف، وجود خود را در محیط های گوناگون اعلام می دارد. ایجاد تغییرات در یکنواخت بودن چیدمان، یکی از هدف های اصلی طراحی فضای داخلی به شمار می رود. انسان همیشه از داشتن حس متفاوت بودن و خاص بودن احساس رضایت می نماید.

به همین منظور برای تحقق نمودن این حس، به سمت سبک های جدید و مدرن سوق پیدا می کند. تجلی احساس خاص بودن را می توان با استفاده از میز و صندلی ناهارخوری به عنوان یکی از اجزای تاثیر گذار در دکوراسیون، محقق ساخت. تناسب میز و صندلی با فضای دکوراسیون تا میزان قابل توجهی حس منحصر به فرد بودن را در محیط چیدمان به تصویر می کشد. با خرید و انتخاب صندلی ناهار خوری بلند می توان جلوه ای جذاب و زیبا از سبک دکوراسیون متفاوت را در چشم بیننده به معرض نمایش گذاشت.

خصوصیات و مشخصات مهم صندلی ناهار خوری

عناصر زیبایی و جذابیت بصری به نحو مطلوب در صندلی ناهار خوری بلند مشهود می باشد. وزن مناسب این مدل صندلی ناهارخوری به عنوان یکی از ویژگی های مهم و تاثیر گذار آن به شمار می رود. این ویژگی در مواقع تغییر دکوراسیون و جابجایی، بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. تنوع رنگ بالای صندلی، سلیقه و نظر های مختلف را به سمت خود جلب می نماید.

میزان راحتی صندلی نیز یکی از مشخصات تاثیر گذار آن به حساب می آید. راحتی صندلی در هنگام صرف غذا، آرامش و آسایش را به کاربر عرضه می کند. ارتفاع مناسب صندلی ناهار خوری بلند، در زمان قرارگیری پاها، وضعیت مناسبی را برای مفاصل ایجاد نموده و درد و فشاری را در این ناحیه متوجه کاربر نمی سازد. یکی از قسمت های بسیار تاثیر گذار این مدل ناهارخوری، پایه های آن می باشد. پایه های صندلی به گونه ای طراحی شده است که تحول وزن و فشار بالا را به خوبی امکان پذیر می سازد. همچنین ثبات و حفظ تعادل صندلی ناهارخوری را به ویژه در هنگام نشستن بر روی آن، فراهم می سازد.

در نتیجه احتمال لیز خوردن و سقوط کاربر به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. کیفیت و دوام محصول نیز یکی از ویژگی هایی قابل توجه صندلی ناهار خوری بلند محسوب می شود. اصول ارگونومی هم در این محصول به شکل شاخصی منعکس شده است. به علت ارتفاع بالای این صندلی، بکارگیری اصول ارگونومی ضمن جلوگیری از خستگی اعضای بدن، سبب برطرف نمودن فشار و شکل گیری درد در قسمت های گردن و ستون فقرات می شود. بدنه صندلی ناهارخوری هم به وسیله مواد مرغوب و باکیفیت طراحی و تولید شده است. همچنین این مدل صندلی از طراحی استاندارد و مدرن برخوردار می باشد.

صندلی ناهار خوری بلند در مدل های بدون پشتی و دارای پشتی نیز عرضه می گردد. مدل های بدون پشتی برای مکان هایی نظیر کافی شاپ، فست فودها، کافه و رستوران ها کاربرد گسترده و فراوانی دارد.

نکات مؤثر برای خرید صندلی ناهار خوری

پایه های صندلی ناهار خوری بلند، نقش کلید و حیاتی در دوام و استحکام آن بر عهده دارند. بر همین اساس، در حین خرید ارزیابی پایه ها از لحاظ جنس، دوام، مقاومت و محکم بودن باید با حساسیت ویژه صورت گیرد. همچنین در پایه های صندلی نباید آثاری مانند ترک های ریز و درشت، شکستگی و هرگونه مشکل دیگر مشاهده شود. میزان راحتی صندلی، به عنوان یکی از فاکتورهای تاثیر گذار حتما باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد. چرا که میزان راحتی در تامین امنیت و سلامت کاربر نیز تاثیر گذاری بسیار بالایی دارد. با نشستن بر روی صندلی ناهار خوری بلند می توان از میزان استاندارد بودن آن نیز به طور کامل ابراز اطمینان نمود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهار خوری بلند مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد