صندلی ناهارخوری رستوران

0

صندلی ناهارخوری رستوران : به هنگام چیدمان رستوران به موارد زیر توجه داشته باشید

  • انعطاف پذیری در طراحی
  • ایجاد فضای کافی بین میزها و صندلی ناهارخوری رستوران
  • قابلیت جابجایی هر میز و صندلی ناهارخوری رستوران
  • استفاده از تقسیم کننده های فضایی
  • تبدیل هر نقطه از رستوران به محل نشست مشتریان
  • انتخاب میز و صندلی محکم و با دوام
  • توجه به کاهش سروصدا
  • توجه به چیدمان درست پنجره ها

صندلی ناهارخوری رستوران

صندلی ناهارخوری رستوران یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده رستوران است. هر چقدر که صندلی ناهارخوری رستوران راحت باشد مشتریان به همان اندازه به رستوران جذب می شوند.

به طور معمول صندلی های ناهارخوری رستوران چوبی هستند و صندلی های چوبی در مقایسه با صندلی های فلزی، طرفداران بیشتری دارد.

صندلی چوبی ناهارخوری رستوران در مقایسه با صندلی های فلزی راحت تر هستند و بنابراین مشتریان می توانند مدت زمان بیشتری را در رستوران بگذرانند.

شرایط نگهداری صندلی ناهارخوری رستوران

صندلی ناهارخوری رستوران را باید هر روز تمیز و نظافت کنید تا درخشندگی بیشتری داشته باشد. شرکت های مختلفی، صندلی ناهارخوری رستوران را طراحی و تولید می کنند که در اندازه ها و طرح های مختلفی تولید می شود که رستوران ها می توانند متناسب با سلیقه خودشان آن را انتخاب کنند.

باید صندلی ناهارخوری رستوران را به گونه ای حفظ کنیم که شرایط محیطی مانند نور آفتاب و آب روی آن تاثیر نگذارد. راحتی یکی از مهم ترین عوامل انتخاب میز و صندلی رستوران است.

ارتفاع پشتی و عمق صندلی باید به گونه ای باشد که راحتی کاربر را تامین کند. مدیران رستوران باید از هر جهت مشخصات مبلمان و صندلی را محاسبه کرده و در کل میز و مبلمان راحتی را انتخاب کنند.

از آن جایی که رستوران بیشتر یک محل تفریحی است، لذا باید صندلی ها و میزهای رستوران راحتی لازم را داشته باشند.

نکاتی برای برنامه ریزی فانتزی چیدمان رستوران و صندلی 

سالن غذا خوری رستوران، قلب رستوران محسوب می شود و طراحی آن بسیار بیشتر از چیدمان ساده میز و صندلی هاست. در این جا به چند نکته برای چیدمان فانتزی رستوران اشاره می کنیم

نکته ۱: انعطاف پذیری در طراحی

صندلی ها و میزهای رستوران باید به راحتی جابجا شوند. با این امکان شما می توانید مهمانی های کوچک و بزرگ را مدیریت کنید و می توانید محل صندلی ها و میزها را جابجا کنید تا فضای آن گونه که می خواهید به نظر برسد.

نکته ۲: ایجاد فضای کافی بین میزها و صندلی ها

میزها را به گونه ای قرار دهید که رستوران شما بیشتر جلب توجه کند. شما باید با توجه به فضای خالی رستوران، میزها را بچینید. تخمین بصری می تواند گمراه کننده باشد.

برخی کارهایی که روی کاغذ می نویسید ممکن است به واقعیت تبدیل نشود. در حقیقت سودبخشی رستوران شما به تعداد میزها بستگی دارد و البته اضافه کردن میزهای بیشتر باعث ناراحتی و آزار و اذیت مشتریان خواهد شد. بنابراین بین هر میز با میز بعدی و قبلی به اندازه ۶۰ سانتی متر فاصله بگذارید.

نکته ۳: قابلیت جابجایی هر میز و صندلی 

شما می توانید هر میز و صندلی را متناسب با الزامات خود جابجا کنید. این کار به مراتب بسیار راحت تر از ایجاد فضایی با میزها و صندلی هاست که رستوران شما را جذاب نشان ندهد.

نکته ۴: استفاده از تقسیم کننده های فضایی

اگر رستوران بزرگی دارد با تقسیم کننده های فضایی می توانید فضای رستوران را به چند قسمت تقسیم کنید. شما با پاراوان می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. می توانید بدون برهم زدن فضای خصوصی مشتریان این چنین کاری را به راحتی انجام دهید.

نکته ۵ : تبدیل هر نقطه از رستوران به محل نشست مشتریان

بهترین روش قبل از شروع کاری است. روی هر کدام از صندلی ها بنشینید و به اطراف نگاه کنید. توجه کنید که نباید مشتریان شما به آشپزخانه دیدی داشته باشند. بدین ترتیب می توانید شکایت مشتریان خود را به حداقل برسانید.

نکته ۶: انتخاب میز و صندلی محکم و با دوام

مهم ترین جنبه هر میز و صندلی است. به هنگام خرید میز و صندلی ها، باید همان هایی را خریداری کنید که به راحتی تمیز و شسته شده و تشک نرمی دارند در غیر این صورت تمیز و مرتب کردن میز و صندلی ها به یک کابوسی برای شما تبدیل خواهند شد.

هنگام خرید میز و صندلی حتما به راحتی، کاربردی و دوام آن توجه کنید. اگرچه سبک و ظاهر صندلی مهم است ولی راحتی باید به همراه با سبک و دوام باشد.

نکته ۷: توجه به کاهش سروصدا

مهم ترین مفهوم هر رستورانی است. به طور مثال اگر شما یک رستوران مفهومی یا محل نوشیدن آشامیدنی ها را افتتاح می کنید، شما نباید به سروصدای مشتریان و اطراف نگران باشید و اگر یک رستوران غذاخوری را افتتاح می کنید توجه به عدم سروصدا بسیار مهم است. شما باید روی زمین فرش پهن کنید تا سروصدای ناشی از رفت و آمد مشتریان را کاهش دهد.

خریداری صندلی چوبی ناهارخوری رستوران می تواند به کاهش سروصدای رستوران موثر باشد.

نکته ۸: توجه به چیدمان درست پنجره ها

اگر نور خورشید به مقدار زیادی وارد رستوران می شود یا این که رستوران شما در یک محله شلوغی قرار دارد باید حتما پنجره های ضد صدا را نصب کنید، بدین ترتیب مشتریان شما احساس راحتی بیشتری خواهند داشت. پنجره هایی را انتخاب و خریداری کنید که به نگهداری زیادی نیاز نداشته باشند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری رستوران مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد