صندلی راحتی ناهارخوری

0

صندلی راحتی ناهارخوری در برخی رستوران ها وجود دارد و در برخی مواقع فست فودها از این نوع صندلی ها استفاده می کنند.

این نوع صندلی ها واژگان خاص خود را دارند و باید براساس قواعدی کنار هم قرار گیرند تا رستوران شما را زیبا و کاربردی نشان دهد.

صندلی های راحتی ناهارخوری نه تنها راحت بوده بلکه جنبه های زیبا شناختی نیز دارند و حریم خصوصی مشتریان در این نوع صندلی ها رعایت می شود.

صندلی راحتی ناهارخوری

نحوه انتخاب صندلی راحتی ناهارخوری

بسیاری از مشتریان با صندلی راحتی ناهارخوری، راحت هستند و دوست دارند که در این چنین صندلی هایی غذا خود را میل کنند و اگر بخواهند بین صندلی راحتی و رسمی، یکی را انتخاب کنند، مردم به طور یقین این چنین صندلی هایی را ترجیح خواهند داد.

صندلی ناهارخوری کلاسیک نیز زیبایی خود را دارد و شما باید حداقل یک نمونه از آن را در رستوران خود داشته باشید.

واژگان صندلی های راحتی

  • کلاهک های بالایی و انتهایی این کلاهک ها در طرفین جلو و عقب صندلی قرار دارند و سازه های صندلی را در بر گرفته اند. کلاهک های چرمی استاندارد بوده ولی شما می توانید از کلاهک های چوبی و لمینیت نیز استفاده کنید.
  • سر کلاهک بالشی است که در بالای کلاهک و بخاطر راحتی سر مشتریان تعبیه می شود.
  • محل قرارگیری لوگو- در صورتی که دوست دارید لوگوی رستوران را روی صندلی راحتی درج کنید. قسمت مرکزی پشتی صندلی بهترین محل برای درج لوگو است.
  • نوار کوچک طول این نوار ۳ سانتی متر است و بین عقب صندلی و خود صندلی قرار گرفته است. براحتی تمیز می شوند.
  • نوار لبه نوار محکمی است که به کناره های صندلی دوخته شده و سبک خاصی را ایجاد می کند. ارتفاع و طول صندلی و بالا و پایین کلاهک ها نیز اندازه گیری می شود.

ابعاد صندلی راحتی ناهارخوری

اکثر مشتریان، صندلی راحتی ناهارخوری را سفارش می دهند و در صورت لزوم می توان آن ها را تغییر داد. میزها نیز در اندازه های استاندارد ساخته نمی شوند. رایج ترین اندازه صندلی راحتی ناهارخوری بدین قرارند:

ارتفاع میز ارتفاع صندلی
طرح طول ارتفاع عمق طرح طول ارتفاع عمق
تک دوکور ۷۶

سانتی متر

۱۰۶

سانتی متر

۶۰

سانتی متر

تک دوکور ۷۶

سانتی متر

۱۳۷

سانتی متر

۶۰

سانتی متر

دو دوکور ۷۶

سانتی متر

۱۰۶

سانتی متر

۱۲۴

سانتی متر

دو کور ۷۶

سانتی متر

۱۳۷

سانتی متر

۱۲۴

سانتی متر

تکی  ۱۲۱

سانتی متر

۱۰۶

سانتی متر

۶۰

سانتی متر

تکی  ۱۲۱

سانتی متر

۱۳۷

سانتی متر

۶۰

سانتی متر

دوتایی ۱۲۱

سانتی متر

۱۰۶

سانتی متر

۶۰

سانتی متر

دوتایی ۱۲۱

سانتی متر

۱۳۷

سانتی متر

۱۲۴

سانتی متر

 

شما با توجه به چندین عامل صندلی راحتی ناهارخوری را انتخاب می کنید. طرح های برتر براساس هدف و نوع مشتریان رستوران طراحی و تهیه می شوند.

به طور مثال شما طرح های ونیل بهترین گزینه برای رستوران های بوده و مردم با این نوع صندلی ها راحت تر خواهند بود. این نوع طرح ها برای رستوران هایی با مشتریان خانوادگی بهترین بوده و لکه های غذایی نیز خیلی راحت شسته شده و برطرف می شوند.

توجه به فضای موجود یکی دیگر از عوامل است که باید مورد توجه قرار گیرد. نیمکت های دیواری بسیار راحت هستند و بدین ترتیب شما فضای بیشتری خواهید داشت و راحتی مشتریان شما نیز فراهم شده است.

صندلی راحتی سفارشی

صندلی های راحتی سفارشی در رستوران های بزرگ با مشتریان بیشتر بهترین بوده در حالی که صندلی های راحتی مدور نیز برای برگزاری انواع و اقسام مهمانی ها مناسب بوده و می توانند نیازهای شما را برآورده کنند و در ضمن حریم خصوصی مهمانان و مشتریان نیز رعایت شده و این امر مهم برآورده می شود. صندلی ناهار خوری کلاسیک باعث خواهد شد تا رستوران شما زیباتر به نظر برسد.

یکی از بزرگترین مزایای این نوع صندلی ها این است که شما می توانید همه سرویسی را به مشتریان ارائه کنید. این صندلی ها به قدری راحت هستند که شما می توانید آن ها را سفارش داده و بدین ترتیب راحتی مشتریان خود را فراهم نمایید.

صندلی راحتی ناهارخوری راستیک با تشک چرمی، رستوران شما را اسپورت نشان می دهد. در این چنین طراحی شما می توانید از طرح های مختلفی استفاده کنید. تنها بودجه و تخیل شما می تواند بزرگ ترین موانع جهت دست یابی به اهداف شما باشد. پس خیلی سریع صندلی راحتی ناهارخوری را انتخاب کرده و آن ها را به رستوران خود منتقل کنید.

تعداد لازم صندلی راحتی ناهارخوری

یکی از متداول ترین پرسش های مدیران رستوران است. شما باید با توجه به فضا  و نوع صندلی راحتی، تعداد آن را انتخاب کنید. حتما به فضای لازم و کافی بین میزها و صندلی ها توجه کنید تا تردد بدون هیچ مشکلی انجام پذیرد.

با دستور العمل زیر می توانید تعداد صندلی راحتی ناهارخوری را محاسبه کنید.

باید دو صندلی راحتی را نسبت به قبلی و بعدی به فاصله ۱۶۷ سانتی متر قرار داده و عرض میز نیز باید ۶۰ سانتی متر باشد.

صندلی راحتی ناهارخوری، راحتی و زیبایی خود را دارد و نباید آن را نادیده بگیرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی راحتی ناهارخوری مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد