۵ نرم افزار طراحی سایت برای اندروید

0

۵ نرم افزار طراحی سایت برای اندروید : با توجه به آمار به دست آمده، در حا حاضر ۶۷ درصد کل ترافیک اینترنت جهانی مربوط به دستگاه‌های تلفن همراه است. تعجبی ندارد که کاربران تلفن همراه می‌خواهند وب‌سایت‌هایی بر روی تلفن‌های هوشمند خود راه بیندازند که برقراری ارتباط از طریق آنها بسیار راحت باشد و بر روی دستگا‌ه‌های دیجیتالی مانند تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند کد گذاری شوند.

۵ نرم افزار طراحی سایت برای اندروید

۵ نرم افزار طراحی سایت برای اندروید : این نسخه‌های جدید وب‌سایت که برای گوشی‌های هوشمند بهینه سازی شده‌اند، به شما امکان تغییر محتوای سایت خود، افزودن اطلاعات یا حذف یک مطلب، بالا بردن کیفیت وب‌سایت، آپلود شدن سریع صفحات و استفاده راحت از وب‌سایت‌ها بر روی دستگاه موبایل خود را می‌دهند. در واقع، بسیاری از کاربران وب‌سایت‌ها اگر مطالبی که مد نظر دارند را نتوانند در مرورگرهای تلفن همراه اندروید خود در یک وب­سایت پیدا کنند، بی شک آن سایت را ترک کرده و به سراغ یک وب­سایت دیگر می‌روند. برای بهبود تجربه کاربر، یک نرم افزار طراحی سایت برای اندروید را انتخاب کنید که در بازدید از صفحات وب تجربه‌ خوبی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد.

مسئله اینجا است که آنقدر تعداد نرم افزار طراحی سایت برای اندروید زیاد شده است که انتخاب بهترین آنها را برای شما دشوار می‌کند. به همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم به معرفی تنها ۵ نرم افزار طراحی سایت برای اندروید بپردازیم که بهترین­ها در این حوزه را به شما ارائه می‌دهند. اگر شما نیز می‌خواهید یک وب‌سایت برای اندروید خود راه بیندازید، با ما همراه باشید تا این نرم افزارها را بشناسید.

 

۱- نرم افزار سایت‌ساز ویکس (Wix)

۵ نرم افزار طراحی سایت برای اندروید : دلیل اینکه ویکس گزینه‌ای عالی برای توسعه دهندگان برنامه‌های اندروید محسوب می‌شود، این است که ویکس به طور خودکار یک نسخه بهینه شده اندرویدی از قالب مورد استفاده ایجاد می‌کند. این بدان معنی است که نیازی نیست شما سایت را برای موبایل بهینه سازی کنید.

بر خلاف سایر نرم افزارهای طراحی وب‌سایت که تنها وب‌سایت را فشرده می‌کنند، ویکس به شما اجازه می‌دهد تا نسخه اندرویدی سایت خود را، مانند تغییر پس زمینه و رنگ ویرایش کنید. ویکس نرم افزاری کاملا حرفه‌ای و پیشرفته است که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از ویکس تنها با چند کلیک ساده وب‌سایت حرفه‌ای خود را راه بیندازید.

ویکس مطالب را مستقیمأ به نسخه موبایل انتقال می‌دهد، اما به شما اجازه می‌دهد محتوای خاصی را پنهان یا ویرایش کنید. بنابراین، شما مسئول آن هستید که چه چیزی در نسخه موبایل وب‌سایت خود نمایش داده یا پنهان شود. این سطح از امکانات و انعطاف پذیری دلیل این است که چرا ویکس در اول لیست بهترین نرم افزارهای طراحی وب‌سایت قرار می‌گیرد. آنچه ویکس را از سایر نرم افزارها جدا می‌کند این است که توسعه دهندگان درک می‌کنند که زمان تا چه اندازه برای کاربران با ارزش است.

زمانی که فردی عجله داشته باشد و به دنبال اطلاعاتی خاص باشد، نمی‌تواند کل سایت را بگردد و کل مطالب آن را بخواند تا به مطلب مورد نظر خود برسد. تنها اطلاعات کلیدی مورد نیاز کاربران است و ویکس به شما اجازه می‌دهد تا این اطلاعات را به بهترین راه ممکن فراهم کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که می‌تواند در مورد سایت‌ساز ویکس بسیار مهم باشد، گزینه یک کلیک برای تماس است. تمام کاری که بازدیدکنندگان باید انجام دهند، ضربه زدن بر روی شماره است و برنامه به طور خودکار آنها را به شما متصل می‌کند، که برای کسب‌وکارها بسیار سودمند است.

هیچ نرم افزار طراحی سایت برای اندروید دیگری چنین قابلیتی را ارائه نمی‌دهد. ویرایشگر موبایل ویکس به گونه‌ای طراحی شده است که به صورت خودکار تشخیص دهد آیا کاربر از یک گوشی هوشمند یا یک رایانه رومیزی وارد سیستم شده است.

۲– نرم افزار Weebly

۵ نرم افزار طراحی سایت برای اندروید : ویرایشگر اندرویدی رایگان Weebly نرم افزار نسبتا جدیدی است، که نه تنها به شما امکان پیش نمایش وب‌سایت تلفن همراه را می‌دهد، بلکه به طور خودکار یک سایت بهینه سازی شده برای تلفن همراه ایجاد می‌کند. بر خلاف ویکس، نیازی نیست که شما یک وب سایت جداگانه ایجاد کنید.

برنامه Weebly به شما اجازه می‌دهد تا از میان چند طرح رنگی و قالب‌های مختلف انتخاب کنید. به علاوه، شما می‌توانید آیکون‌های اجتماعی را در سایت اندرویدی خود اضافه کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است. شما می‌توانید شماره تلفن خود را در Weebly وارد کنید، اما بر خلاف ویکس، بازدیدکنندگان نمی‌توانند به طور مستقیم با شما ارتباط برقرار کنند.

 

۳- نرم افزار طراحی سایت برای اندروید جیمدو (jimdo)

۵ نرم افزار طراحی سایت برای اندروید : تمامی قالب‌های طراحی موجود در پلت فرم جیمدو در تلفن همراه قابل اجرا هستند. این بدان معنی است که چند ویرایش جزئی، وب‌سایت شما را بر روی گوشی‌های هوشمند راه می‌اندازد. پیش از این، جیمدو یک ویرایشگر تلفن همراه جداگانه داشت و مجموعه گسترده‌ای از قالب‌ها را ارائه می‌داد. اما اکنون قالب‌های کمتر، اما منحصر به فردتری ارائه می‌دهند.

توجه داشته باشید که هر یک از این قالب‌ها کاملا روی تلفن همراه شما قابل اجرا هستند. تیم توسعه‌دهنده جیمدو تضمین کرده که استفاده از آن کاملا راحت است. منوی سایت پلت فرم جیمدو یک ابزار بصری شگفت انگیز برای تغییرات گسترده سایت، از جمله رنگ‌ها است. جیمدو نه تنها موجب صرفه جویی در زمان شده، بلکه می‌توانید محتوای وب‌سایت‌های مختلف را ویرایش کنید.

شما می‌توانید به طور کامل بر عناصر صفحه، شامل URL، توضیحات و عنوان صفحه کنترل داشته باشید. علاوه بر این، رمزگذاری SSL مورد استفاده قرار می‌گیرد که به امتیاز بالاتر صفحات در رتبه بندی موتورهای جستجو کمک می‌کند. مزایای نرم افزار جیمدو عبارتند از:  ادغام رسانه‌های اجتماعی، سفارشی‌سازی آسان وب‌سایت، پشتیبانی قوی تلفن همراه، و هزینه عضویت بسیار کمتر از نرم افزارهای دیگر.

۴- نرم افزار webnode

۵ نرم افزار طراحی سایت برای اندروید : نرم افزار Webnode یکی دیگر از سایت‌سازهایی است که مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، این پلت فرم اجازه می‌دهد تا شما یک وب‌سایت اندرویدی با بیش از ۲۰ زبان بسازید. علاوه بر این، Webnode به کاربران این امکان را می‌دهد تا یک آدرس ایمیل حرفه‌ای برای نام دامنه خود تعریف کنند.

رابط کاربری Webnode بسیار آشنا و راحت است. شما می‌توانید هر چیزی را به راحتی پیدا کرده و مطالب را به راحتی به وب‌سایت خود اضافه کنید. مزایای نرم افزار Webnode عبارتند از: عدم محدودیت در تعداد صفحات، تنظیمات SEO، ایده آل برای وب‌سایت‌های چند زبانه، رابط کاربری آسان و کارآمد.

۵- نرم افزار طراحی سایت برای اندروید اسکواراسپیس (Squarespace)

۵ نرم افزار طراحی سایت برای اندروید : اولین چیزی که باید بدانید این است که Squarespace ویرایشگر تلفن همراه ندارد. با این حال، این نرم افزار بیبه شما طرح‌های عالی و متنوع و استفاده راحتی ارائه می‌دهد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و محتوا به طور خودکار بر روی گوشی‌های اندرویدی بهینه سازی می‌شود و نیازی نیست که شما کدنویسی‌های پیچیده بلد باشید. علاوه بر این، طرح‌های ارائه شده این نرم افزار قابل ویرایش و بسیار جذاب هستند و شما می‌توانید از چند طرح آن به صورت همزمان استفاده کنید.

به راحتی می‌توانید به سایت خود مطالبی که می‌خواهید را اضافه کنید. تنها با یک کلیلک می‌توانید محتوای مورد نظر خود را اضافه کنید. همچنین، این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تا یک فروشگاه آنلاین راه بیندازید. فروشگاهی که از این طریق راه می‌اندازید، رابط کاربری جذابی دارد، می‌توانید محصولات را مدیریت کرده، و سفارش‌ها را کنترل کنید. مزایای نرم افزار اسکواراسپیس عبارتند از: طرح‌های جذاب و زیبا، متناسب با اندازه صفحه نمایش هر گوشی هوشمندی، ابزاری قدرتمند برای ساخت وب‌سایت‌های مختلف، قابلیت فروش آنلاین، ابزارهای مفید و تحلیلی.

سخن آخر

بعد از خواندن این مطلب فکر می‌کنید که بهترین وب‌سایت ساز برای اندروید کدام است؟

۵ نرم افزار طراحی سایت برای اندروید در این مقاله ذکر شد. بهترین برنامه‌های ساخت وب‌سایت برای سیستم عامل‌های اندروید هستند. جستجو در وب‌سایت‌های گوشی‌های هوشمند روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل است که شما به سراغ وب‌سایت برای اندروید می‌روید تا به کسب‌وکار خود رونق بدهید. هر یک از این نرم افزارها مزایای خاص خود را دارند، بدین معنی که کاربران باید نیازها و خواسته‌های خود را بشناسند و بدانند که کدام یک از این نرم افزارها می‌توانند به بهترین شکل ممکن نیاز آنها را برطرف کنند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد