قیمت اره دور کن و انواع آن

0

قیمت اره دور کن و انواع آن

قیمت اره دور کن و انواع آن در این مطلب برای آشنایی با انواع دستگاه اره دور کن و قیمت های آن، بر آن شدیم که هر کدام از عناوین مرتبط را با توجه به موضوع تشریح نماییم:

 انواع اره دورکن

 لیست قیمت اره دورکن

انواع اره دورکن

قیمت اره دورکن براساس نوع مدل و برند تعیین می گردد. اره دورکن در صنایع چوبی برای مقاصد مختلفی که، نیاز به برش های بزرگ، کوچک و حکاکی هایی داردند مورد استفاده قرار می گیرد. اره دورکن در دو مدل اتوماتیکی و دستی در بازار موجود است و نوع اتوماتیکی آن قابلیت های بیشتری دارد و دارای نمایشگری لمسی است که برای برش های زاویه ای و مثلثی بسیار کاربرد دارد، لذا قیمت اره دورکن اتومات، نسبتاً بیشتر از مدل های دیگر خواهد بود.

در بیشتر کارگاه ها و یا نجاری ها، برای برش چوب،MDF  و  PVC از اره دورکن استفاده می شود؛ زیرا علاوه بر افزایش سرعت، سبب افزایش دقت در برش شده و نیاز به فراگیری مهارت و تخصصی خاص برای اپراتور نخواهد داشت. با توجه به نوع کاربرد اره دورکن، می توان انواع اره دورکن را در مجموعه ای بزرگ تقسیم بندی نمود. به طور مثال برای برش صفحات کوچک و یا صفحات بزرگ، مدل ها و انواع اره دور کن متنوع تر خواهد بود. انواع اره دورکن برای صفحات بزرگ شامل، اره دورکن ریلی، اره دورکن واگنی و لوکوموتیوی می باشد؛ اما در مدل ساده، تنظیمات توسط اپراتور، به صورت دستی و با استفاده از گونیا انجام می شود.

اره دورکن ریلی، نوعی اره دورکن مجهز است که در طول های متفاوت در بازار موجود است. دقت در برش های زاویه ای و کاربرد عالی گونیا، در این نوع اره دورکن بسیار بالا است و خطای دستگاه بسیار کاهش می یابد.

اره دورکن واگنی، این نوع اره دور کن، دارای عریض ترین سایز نسبت به اره دور کن ریلی است و دارای دو تیغه ایتالیایی و بسیار مجهز می باشد.

اره دورکن لوکوموتیوی، بزرگترین و مجهزترین نوع اره دورکن است که قابلیت های بسیار زیادی در ساخت مبلمان، کابینت، صنایع چوبی و نئوپان داراست و به دلیل اندازه بزرگی که دارد، فضای بیشتری را اشغال می کند. بنابراین بیشتر برای کارگاه های بزرگ یا کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت اره دورکن

تعیین قیمت اره دورکن با توجه به اندازه، تجهیزات، امکانات جانبی، اتوماتیک یا دستی بودن دستگاه و مدل آن می تواند در قیمت های متنوعی در بازار موجود باشد. در ادامه سعی شده است لیست قیمت اره دورکن در برخی از انواع اره دورکن با مدل های مختلف به صورت تقریبی بیان گردد.

اره دورکن دو تیغه ریلی مدل MJ 320D: دارای دو تیغه، قفل کن شانه ای، جنس ریل از آلیاژ آلومینیوم و استراکچر، دارا بودن دو الکتروموتور پرقدرت با توان ۱.۵ و ۷.۷ اسب بخار، مجهز به کنترل فاز، دارای هود و مکنده قوی، حداکثری ارتفاع و قطر همراه با سرعت ۸۵۰۰ دور در دقیقه. قیمت اره دورکن معادل با ۲۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال می باشد.

اره دورکن دستی مدل K4 perform: دارای تنظیمات دستی، توان موتور ۵.۵ اسب بخار، کورس گونیا در پشت اره ۱۲۵۰ میلی متر با ارتفاع ۱۰۲ میلی متر و سرعت ۴۸۰۰ دور در دقیقه. قیمت اره دورکن معادل ۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

اره  دورکن سه فاز اتومات مدل MJ6138TY: طول برش ۳۸۰۰ میلی متر، خط زن ۱۲۰ میلی متری، دو موتور مجزا، توانایی برش در پنل های روکش دار،  قدرت ۷.۵ اسب بخار و سرعت۶۰۰۰ دور در دقیقه. قیمت اره دورکن معادل با ۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال می باشد.

اره دورکن ریلی واگنی مدل  AT-3245: ظرفیت برش ۸۰ میلی متر، دورکن بتنی واگنی مجهز بدون لرزش، تنظیماتی برقی، گونیای پشت اره با دقتی فوق العاده، برش انواع پنل  و ام دی اف های روکش دار بدون لب پریدگی،  موتور مجزا ، دارای تیغه اصلی  و خط زن ، قدرت ۵.۵ و ۷.۵ اسب بخار و سرعت ۶۰۰۰ دور در دقیقه. قیمت اره دورکن  معادل با ۲۸۳,۲۰۰,۰۰۰ ریال می باشد.

اره دور کن ساده مدل PPS-2200B: دارای تنظیماتی دستی، زاویه برش۲۲۰۰ میلی متری، زاویه گردش ۹۰ تا ۴۵ درجه، ضخامت برش ۶۰ میلی متری، قدرت ۶.۳ اسب بخار و سرعت ۶۰۰۰ دور در دقیقه. قیمت اره دورکن معادل با ۱۵۳,۶۰۰,۰۰۰ ریال می باشد.

نمونه های بی شمار و مدل های مختلفی می تواند در لیست قیمت اره دورکن قرار بگیرند؛ اما رنج قیمت اره دورکن به صورت تقریبی می تواند در این بازه ها قرار گیرند. مسلماً نوع اتومات اره دورکن، قیمتی بیشتر از اره دورکن دستی دارد؛ و همچنین نوع لوکوموتیوی و واگنی که اندازه ای بزرگتر و قابلیت های بیشتری دارند، قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا  به لینک قیمت اره دور کن و انواع آن مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد