یراق آلات کمد دیواری

0

یراق آلات کمد دیواری

از جمله فضا های بسیار پرکاربرد و مهم در فضای داخلی یک خانه، کمد دیواری می باشد. یک فضای قالباً مکعبی شکل که عموماً در فضا هایی در داخل اتاق خواب تعبیه می‌ شوند. مکانی به جهت نگهداری لباس ها و وسایلی که مایل به نگه داشتن آنها هستیم، اما نمی ‌خواهیم در فضایی شبیه به انباری قرارشان بدهیم. کمد دیواری همان فضایی است که می تواند این دست احتیاجات ما را مرتفع سازد. اما کاربرد صحیح و منطقی از یک کمد دیواری چیزی است که با به کارگیری صحیح و اصولی از آن با کمک یراق آلات کمد دیواری حاصل می شود.

در دنیای امروز که بسیاری از عناصر زندگی دچار تغییرات بنیادین شده اند و تعریف های جدیدی از هر چیزی که نیاز انسان است، مطرح می ‌شود. کمد دیواری نیز در مسیر تحول رو به رشد خود دارای تعریف های جدید از کاربرد و حضور در کنار انسان پیدا کرده است. فضا های کوچک امروز که نیاز به درب های ریلی شکل را طلب می کنند، تعریف تخت خواب های تاشو که بعد از جمع شدن باید در دل یک کمد دیواری پنهان بشوند، طبقه بندی لباس به جهت دسترسی سریع تر که رگال های مدرن تری را طلب می ‌کند، از جمله تعریف های جدید دنیای امروز از یک کمد دیواری می توانند باشند. تعریف هایی که با به کارگیری از یراق آلات کمد دیواری به راحتی می‌تواند به خود جامه ی عمل بپوشانند.

یراق آلات کمد دیواری در مسیر نیازهای انسان امروز همواره در حال ایجاد ابداعات و یا بهبود آنها هستند. اما آنچه می ‌تواند علاوه بر کیفیت در ارائه خدمات به جهت راحتی از یک کمد دیواری مطلوب انتظار داشت در کنار مباحث زیبایی و زیبا شناسی نیز رنگ و بوی دیگری به خود خواهد گرفت. زیبایی یک کمد دیواری در کنار راحتی استفاده از آن با چاشنی خلاقیت و استفاده ی درست از فضا ها که یراق آلات کمد دیواری برای این عنصر تاثیرگذار در خانه ایجاد می کنند. در ادامه با برخی از یراق آلات پرکاربرد با نگرش مدرن در کمد دیواری آشنا خواهیم شد.

  • رگال کمد دیواری: شاید اصلی ترین و کاربردی ترین یراق آلات کمد دیواری رگال آن باشد. جایی که قرار است لباس ها را به شکلی آویزان به طوری که دچار چروک نشوند و در عین حال به راحتی قابل دسترسی باشند، قرار بدهند. تفکر نصب یک لوله با یک چوب بلند به عنوان رگال چیزی است که هم چنان در یک کمد دیواری امروزی به چشم می ‌خورد. یک تفکر چند صد ساله که نباید در یک کمد دیواری امروزی جایگاهی داشته باشد. رگال های امروزی با این نگاه که این یراق آلات علاوه بر امکان آویزی باید زیبا و روان در کارکرد و نصب آسان باشند، طراحی می ‌شوند.
  • رک ریلی جای شلوار: سابق بر این شلوار ها برای آویزان شدن در داخل کمد دیواری استقلال خاصی نداشتند. بدون وجود یراق آلات خاصی و به حالتی شبیه به دیگر لباس ها و سوار بر همان تجهیز که لباس ها را بر آن آویزان می ‌کنند در کمد قرار می گرفتند. این شیوه ی قدیمی، دسترسی به شلوار را خیلی سخت می ‌کند. رک ریلی جای شلوار از جمله یراق آلات کمد دیواری است که علاوه بر جذابیت، بسیار می تواند کارآمد به نظر بیاید.
  • آینه چرخان داخل کمد دیواری: آینه از الزامات هر اتاق است. اما می تواند به شکلی کاربردی ‌تر مورد استفاده قرار گیرد. یک آینه ی تمام قد قطعاً جذاب تر از یک آینه ی کوچک خواهد بود. اما چطور بتوانیم در فضای اتاق یک آینه ی تمام قد ایجاد کنیم و همراه با آن، هارمونی فضای اتاق را به هم نریزیم؟ آینه های نصب شده در کمد دیواری از جمله یراق آلات کمد دیواری هستند که می ‌توانند در عین پنهان بودن، زیبایی های اتاق را تکمیل کرده باشند.
  • تاپ لاین: یکی از یراق آلات کمد دیواری که استفاده ی مستقیم ندارد. بلکه در بهبود عملکرد کمد دیواری نقشی را بازی می کند. یک مکانیزم به جهت ایجاد درب های کشویی در کمد دیواری. تاپ لاین یک نوع ریل خطی در دو لاین مجزا می ‌باشد که باعث می شود، درب های کمد دیواری به شکلی سرتاسری در نمای کمد حرکت نمایند.
  • این لاین: از جمله یراق آلات کمد دیواری که بسیار مورد توجه نگرش امروز قرار دارد و بسیار شبیه به مکانیزم حرکتی تاپ لاین است.

از دیگر یراق آلات کمد دیواری که این عنصر ساختمانی را بسیار پرکاربرد تر نشان می دهد، می توان به جاکفشی ریلی، میز اتو، درب های اتوبوسی، جای شال و کلاه، دستگیره های پنهان شونده و حتی تجهیزاتی به جهت نصب گاوصندوق اشاره کرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک  یراق آلات کمد دیواری مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد